Mihin aikaan vaihdatte yleensä yövaatteisiin?
Kommentit (33)
Kun menen sänkyyn, yleensä n. klo 22
En käytä yövaatteita. Alusvaatteisillaan nukun.
Juuri ennen peiton alle käpertymistä riisun vaatteeni.
Mulla on vielä työjakun ja maksihameen alla eiliset pyjamat. Taidan nukkua samoissa ensi yln.
Riippuu ihan siitä koska menen suihkuun illalla.
Vuorokauden viimeisen tehtävän jälkeen eli hampaiden pesun. En uskalla yövaatteissa esim sohvalle istua varsinkaan vieraiden jälkeen jotka on bussissa istuneet ettei tule bakteereita puhtaaseen sänkyyn.
En ole käyttänyt yövaatteita lapsuuden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kun käyn illalla suihkussa. Nyt kävin jo klo 15.30 ja puin yökkärin, kun olen kipeä.
Onko yökkäri asu, jossa yökitään?
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt yövaatteita lapsuuden jälkeen.
Jos on omia lapsia, käyttää mitä todennäköisimmin yövaatteita.
Kun menen sänkyyn. Nukun usein pikkareissa tai alasti.
Mutta yöpaidankin laitan vasta, kun olen käynyt illalla suihkussa , eli juuri ennen nukkumaan menoa.
eli n, 22-01
En käytä yövaatteita. Suihkun jälkeen hengailen kylpytakissa ja nukkumaan menen munasillaan.
En tarvitse yöllä vaatteita. Riisun kaikki vaatteet kun menen sänkyyn n. klo 23.
Vierailija kirjoitti:
En käytä yövaatteita. Suihkun jälkeen hengailen kylpytakissa ja nukkumaan menen munasillaan.
Lisäys edelliseen. Jos tyttäreni on luonani pidän tietysti nukkuessanikin alushousuja.
Kun tulen saunasta/suihkusta, joskus klo 15 joskus klo 21. Fiiliksen mukaan.
Nukun alasti tai pikkarit jalassa. Riisun vaatteet, kun menen sänkyyn.
Aiemmin vaihdoin vaatteet oloasuun kun tulin töistä. Nyt etäillessä hengailen oloasussa koko päivän. Tarkoittaa minulla löysää villapaitaa, legginsejä ja villasukkia.
Kun käyn illalla suihkussa. Nyt kävin jo klo 15.30 ja puin yökkärin, kun olen kipeä.