Kenet haluaisit nähdä alasti??
Jos saisi katsoa, muttei koskea, niin kenet haluaisit nähdä ilkosillaan ???
Kommentit (288)
Mikon näin pari kertaa paidatta ja mielelläni olisin nähnyt enemmänkin.
Ihastukseni. Olen nähnyt hänet vain alusvaatteisillaan ja oli sen verran kaunis näky, että huhhuh. Olisi unelmien täyttymys nähdä hänet alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni. Olen nähnyt hänet vain alusvaatteisillaan ja oli sen verran kaunis näky, että huhhuh. Olisi unelmien täyttymys nähdä hänet alasti.
Olet nähnyt vaan alusvaatteissa,muttet alasti? Yleensä jos ollaan sänkyyn menossa,otetaan lopulta kaikki vaatteet pois....paitsi jos olitte pimeässä peiton alla
Oli ei-seksuaalinen tilanne, hän vaihteli vaatteita siinä. Valitettavasti semmoinen ihastus kyseessä että sänkyymeno on kaukana ja tunteet yksipuoliset. Tuskin tulen ikinä häntä alasti näkemään :( t. ap
About 150 tuttavanaista haluaisin nähdä alasti! Ois niin hienoa nähdä miten kauniita he olisivat alasti, kun suurin osa on niin kaunis vaatteet päälläkin <3
Vierailija kirjoitti:
Onpa outo unelma.
Mun unelmien täyttymys olisi saada hänen rakkautensa.
Mutta taidatkin olla mies.
Vierailija kirjoitti:
En ketään. Alaston ruumis on ruma.
Voi valita myös elävän ihmisen.
En usko, että haluaisin pelkästään katsoa ketään alastomana. Se tuntuu ajatuksena liian esineellistävältä. Kokonaan toinen luku on, jos olisi mahdollista kokea läheisyyttä niin mielen kuin kosketuksenkin tasolla.
Tavallisen näköisen Mutta Mukavan Naisen enkä mitään narsistista pihtaavaa akkaa.
Tavallinen mies.
Noi "taidekuvaajat" kyllä tiedetään, ne ei saa terävää kuvaa edes paikallaan olevasta maljakosta, puhumattakaan aistillisesta naisesta vaan kaikki kuvat ovat ns. pönötyskuvia. Kattokaa vanhoista Playboysta kuinka nainen tai mies aistikkaasti ja tyylikkäästi kuvataan.
Kaikki julkkisnaiset.
Ainakin Laura Voutilaisen.