Kenet haluaisit nähdä alasti??
Jos saisi katsoa, muttei koskea, niin kenet haluaisit nähdä ilkosillaan ???
Kommentit (288)
Jos Sanna Marin laittaisi kerralla kaikki peliin ja julkaisisi kunnon nakukuvat, ei enää jossiteltaisi.
Kaikki alle 152cm naiset joilla on pitkät nännit.
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanna Marin laittaisi kerralla kaikki peliin ja julkaisisi kunnon nakukuvat, ei enää jossiteltaisi.
HS Kuukausiliitteessähän on aina jonkun julkkiksen alastonkuvat. Siinä kuvattava saa itse päättää mitä näyttää. Sanna voisi oikeasti näyttää rinnat, lantion ja pylllyn ihan kauniissa taidekuvissa. Asiallisessa lehdessä.
Lenita Airiston. On niin puettu peittävästi, että olisin utelias näkemään miltä missi näyttää vanhana.
Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HS Kuukausiliitteessähän on aina jonkun julkkiksen alastonkuvat. Siinä kuvattava saa itse päättää mitä näyttää. Sanna voisi oikeasti näyttää rinnat, lantion ja pylllyn ihan kauniissa taidekuvissa. Asiallisessa lehdessä.
Onko jokin perusteltu syy, miksi pääministerin pitäisi ottaa vaatteet pois julkisesti?
A-Studion haastattelija, se punertavatukkainen mies. En muista nimeä.
Haluaisin nähdä eksäni 15 vuoden takaa.
Peilikuvassa haluaisin nähdä itseni sellaisena kuin olin ennen lasten syntymää. Silloin en edes tajunnut, kuinka kaunis vartaloni oli. Nyt osaisin arvostaa sitä ihan eri tavalla.
Floor Jansenin ja Annika Damströmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mieltä taidan olla minäkin. Ei niiden tarttis olla mitään törkykuvia vaan juuri näitä hesarin taidekuvia joita on ollut monesta politikostakin. Sanna anna mennä vaan.
Haluaisin nähdä ja ikuistaa ne ilmeet, kun tuhat mammafoorumin ruminta naista näkisi, miten riisun öljytyn ja lihaksikkaan vartaloni hitaasti alastomaksi. Turvamiehet pitäisivät huolta, ettei mammat pääsisi lääppimään lähmäisillä käsillään jumalaista vartaloani. Siinä riittäisi keskusteltavaa mammoilla moneksi vuodeksi.
Mikael Renwallin ja Tuure Boeliuksen