Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Spacetatko" arkeasi? Auto on avaruusalus, kaupungit tukikohtia, ihmiset avaruusolioita jne.

Vierailija
04.02.2021 |

Tykkään ajatella tietoisesti, että maapallo on planeetta avaruudessa (niin kuin se faktisesti tietysti onkin). Siispä liikennevälineet ovat avaruusliikkennevälineitä ja esim. tiet huoltoväyliä avaruustukikohtien eli kaupunkien välillä. Ihmiset ja eläimet ovat avaruusolioita.

Tällainen vieraannuttava "spacettaminen" on tehnyt minut paljon tietoisemmaksi esim. luonnon symmetriasta, kauneudesta ja koko planeettamme erikoislaatuisuudesta universumissa. Avaruusolioiden välistä kommunikaatiotakin tulee tarkkailtua ikään kuin tutkijan mielenkiinnolla. Ja "avaruusaluksella" saa kulkea päivittäin - se on kutkuttava ajatus, aina kun Fordin rattiin tarttuu! :D

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ZZZZZ kirjoitti:

Mukana, Teslani on huomisesta lähtien star destroyer.

Kotivillasukkani ovat galaktisen sisälämmönsäätelyn suojaimet, joita pidetään tiiviisti liikkumisraajojen lämmitinkalvojen kanssa.

Vierailija
22/34 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä muumilaakso on tylsä ja ärsyttävä. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiamaailma on minun juttu. Keijuja, velhoja, maahisia, ritareita, noitia, örkkejä.. ikää 32

Vierailija
24/34 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta, taidanpa kokeilla. Toisaalta voisin tykätä kuvitella olevani myös jossakin Tolkien-maailmassa. N45-v.

Oon joskus mökillä tuota harrastanut. Rinteen sammalmättäästä pilkistää ihan selvästi hobittikolon ovi. :)

Vierailija
25/34 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä muumilaakso on tylsä ja ärsyttävä. :/

Siellä on jotenkin liian hidasta ja painostavaa tai jotain. Varsinkin jos Nuuska-Muikkunen on paikalla. 

Vierailija
26/34 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasiamaailma on minun juttu. Keijuja, velhoja, maahisia, ritareita, noitia, örkkejä.. ikää 32

Arjen "sadullistaminen" toimii kyllä myös! Tykkään ajatella metsässä lymyävän muinaissuomalaisia olentoja.

ap

Vierailija
27/34 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arjen "sadullistaminen" toimii kyllä myös! Tykkään ajatella metsässä lymyävän muinaissuomalaisia olentoja.

ap

Ajattele, jos niitä olentoja on ihan tavallissa paikoissa arkena. Mitä Väinämöinen ostaisi marketin ilta-alesta tai jännittäisikö saunatonttua hammaslääkärissä?

Vierailija
28/34 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni näki avaruusolioita takapihallaan. Eikä pelkästään "spacettanut" niitä mielessään vaan näki kuulemma oikeasti. Vintiltään löytyi siististi niputetut Ultra-lehden vuosikerrat 70- ja 80-luvuilta.

Vierailija
29/34 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karibialaisittain spiiece iz de plieece

Vierailija
30/34 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virus on periaatteessa meihin iskevä uusi avaruuspöpö. Näin ne sivilisaatiot vähenevät...

Vierailija
31/34 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, aikamatkustus on mahdollista, matkustamme koko elämämme ajan avaruudessa Tellus-nimisellä avaruusaluksella.

Arki on tosi-tv sarja nimeltä Telluttajat.

Vierailija
32/34 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen maailmaa elimistönä, tiet ja joet ovat verisuonia, eläimet ja ihmiset ovat bakteereja ja soluja, metsät elimiä ja elinjärjestelmiä, ostoskeskukset syöpäpesäkkeitä, sähkölinjastot hermostoa jne.

Vierailija
33/34 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olen aina pitänyt tosimaailmaa, jossa ei ole magiaa eikä muita älyllisiä lajeja joiden kanssa ihminen voisi kommunikoida, vähän tylsänä. Niinpä mielikuvittelen maailman jossa on noita kaikkia ja jossa itse olen haltiavelho.

Vierailija
34/34 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä tullut tätä harrasteltua, mutta avaruusjutut jonkin verran kiinnostelee silloin tällöin.

Eilen katselin Twitchistä Nasan lähetystä avaruudesta (valmistautuivat parhaillaan avaruuskävelyyn). 

Kuulostaa aivan hauskalta itsensä viihdyttämiseltä tuollainen arjen spacettaminen. 

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme