Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveisiä hotellilomalta Helsingistä!

Vierailija
04.02.2021 |

Tulin eilen ja lähden kotiin ylihuomenna. Hermot meni kotonaoloon ja lähdin omalle lomalle Helsinkiin. Suunnitelmana on ulkoilla, kiertää vähän kauppoja, syödä ravintolassa ja hakea ruokaa huoneeseen, saunoa ja juoda viiniä. Luen kirjoja, katson telkkaria ja roikun somessa. Ihanaa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta, nauti olostasi!

Vierailija
2/8 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vastaavalla lomalla pari viikkoa sitten. Teki todella hyvää päästä pariksi yöksi pois kotiympyröistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea, etenkin kun Helsingistä saa aika halvalla hotellimajoitusta näin koronan aikaan.

Vierailija
4/8 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hotellissa väkeä? Haluaisin lähteä edes yhdeksi töksi jonnekin ja mietin, että jos menisi viikolla, ei välttämättä olisi ruuhkaa esim. aamiaisella. Muuten ihmisten välttely on helppoa.

Vierailija
5/8 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runoileva ja aitaa korjaava alfa vielä lakanoihin yhdeksi yöksi.

Vierailija
6/8 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hotelli jossa olet, täynnä? Saako aamiaisen pyytää huoneeseen ilman lisämaksua?

Vierailija
7/8 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa viikonlopuksi rakastajani kanssa hotelliin Kotkaan. Koskaan aiemmin en ole kaupungissa vieraillut. Hirveästi tuskin tulee kaupunkia kierreltyä, vaan suurin osa ajasta kuluu hotellissa.

Miniloma Helsingissäkin kuulostaisi kivalta.

Vierailija
8/8 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä jäi kotiin ap? Onko lapsia, minkä ikäisiä? Onko mies ollut aikaisemmin lasten kanssa montaa päivää keskenään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän