Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omat asunnot, mutta 99% ajasta käytännössä toisen luona. Miten jaatte kulut?

Vierailija
04.02.2021 |

Maksaako se, jonka luona ollaan, mukisematta vedet, sähköt, ruuat ym, vai miten teette?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan käytännössä aina mun luona, suihkutellaan, saunotaan, käytetään uunia, jne , mutta mies osallistuu vain ruokien ostoon ja mulle se ok, koska ei vaikuta mun talouteen juurikaan

Vierailija
2/4 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietimme seurusteluaikana selvästi enemmän aikaa puolisoni luona, mutta en asunut siellä vaan vietimme yhdessä viikonloput. Hän maksoi asumiskulut ihan kuten minäkin omasta asunnostani. Viikonlopun ruoat maksettiin alkuun suunnilleen puoliksi, sitten avasimme yhteisen pankkitilin, jolle molemmat tallettivat saman summan ja sieltä maksettiin viikonloppujen ruoat, bensat ja mahdolliset muut kulut. Minä tarjosin ravintoloissa syömiset ja noutopizzat, mutta en suoraan asumiskuluihin osallistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin maksaa oman asuntonsa kulut, ruokaa ostaa molemmat.

Jos syy toisen asunnolla oleskeluun on parisuhde,niin eipä se olisi kovin reilua vaatia asumisesta maksamaan. Vaivaa näkee sekin, joka tulee toisen luo ja myös se matkustaminen maksaa.

Vierailija
4/4 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi ja sähkö vievät vuositasolla lopulta niin vähän rahaa että ei ole käytännössä merkitystä jos käyttäjiä onkin välillä useampi. Puhutaan korkeintaan viidestäkymmenestä eurosta vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän