Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa jostain nolosta tyypistä, joka on yrittänyt iskeä teitä. Mitä tapahtui?

Vierailija
04.02.2021 |

Minkä ikäinen olit silloin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut kyseistä herraa entuudestaan, mutta käytös oli todella noloa.

Eli olin 17-vuotiaana ystäväni kanssa viettämässä iltaa erään Suomen kaupungin keskustan torilla, istuimme penkeillä, kun yhtäkkiä viereeni istuu noin 40-vuotias mies ja alkaa kyselemään, että mitä kuuluu ja tivaamaan nimeäni. Annoin väärän nimen, koska en halunnut kertoa oikeaa nimeäni. Hän kaivaa puhelimensa taskustaan, avaa näytön, jossa taustakuvana yhteiskuva ilmeisesti miehen vaimosta ja pienestä vauvasta. Mies muitta mutkitta avaa facebook sovelluksen ja pyytää minua kirjoittamaan hakuun oman nimeni. Sanoin vain, että ei mulla ole facebookia sori, miehen kaveriporukka tulee myös luoksemme ja lähdemme ystäväni kanssa pikavauhtia väljemmille vesille. 

Vierailija
2/2 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran työkaverina sellainen nuori mies, joka oli hieman hömelö, sellainen oikein hyväntahtoinen, mutta hieman yksinkertainen rassukka. Noh, perjantaina viimeisen tunnin aikana tuli puhe viikonloppusuunnitelmista, en ollut paljoakaan puhunut ennen tämän miehen kanssa. Kerroin, että ajattelin mennä kaverini kanssa baariin ja hän vähän raasuna sanoi, että siinä se menee yksin kämpillänsä viikonloppu. Ajattelin olla ennakkoluuloton ja mukava ihminen, joten tokaisin, että, jos hän haluaa niin voi tulla meidän kanssa baariin kellonaikaan se ja se lauantaina, hän ilahtui ja lupasi tulla. Painotan, että en ollut ennen tämän tyypin kanssa tosiaankaan montaa sanaa vaihtanut ja olin täysin kaveripohjalla liikkeellä.

Lauantai tuli ja menimme sinne baariin. Ilta alkoi kivasti ja mies avautui aina vain enemmän itsestään ja elämästään mitä enemmän alkoholia joi. Aluksi oli hauskaa, mutta sitten tyyppi yritti alkaa lääppimään mua ja kehui minua "kuumaksi" ja vetäisi minut kainalooni ja isoon ääneen kailotti kaverilleni, että olen hänen "muijansa". Vetäydyin pois hänen kainalostaan ja puolustautuvaan sävyyn ilmoitin, etten todellakaan ole, vaan korkeintaan kaveri. Tyyppi alkoi murjottamaan ja murjotti penkillään lähes loppu illan. Maanantaina töissä oli niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Moikkasi ja kyseli, että milloin mennään taas baariin. Sanoin, etten tiedä ja yritin vältellä häntä, mutta hänpä koitti aina vain hakeutua seuraani ja alkoi kehumaan aina miten "kauniilta näytät tänään", jopa muiden kollegoideni kuullen. Huoh, onneksi sain opiskelupaikan ja lähdin sieltä :D Olin 19v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi