Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako joku auttaa?

05.08.2008 |

moi! osaiskohan joku fiksu auttaa mua. sain 4.7 keskenmenon ja raskaus oli tässä vaiheessa viikolla neljä tai viisi. Sairaalassa lääkäri totesi, että kohtu on tyhjä ja minun käskettiin käydä antamassa verinäyte raskaushormonin määritystä varten jälkitarkastusta varten parin viikon kuluttua. Keskenmenon saatuani minulta otettiin samalla hormoniarvo, ja tällöin se oli 280. Kun kävin antamassa kontrolliverikokeen 21.7 oli arvo tippunut 56. Minun jälkivuoto kesti kaksi viikkoa ja oli todella niukkaa. Lääkäri soitti minulle kontrolliarvostani ja sanoi, että kaikki on ok, ja voimme ruveta yrittämään toista vaikka heti. Kuukautisia voi kuulemma odottaa, mutta hän ei nähnyt mitään syytä miksi sitä ennen voisi uutta raskautta yrittää. Nyt pari päivää sitten kävin lääkärissä, sillä alavatsani on kipeä ja minulla todettiin hiivatulehdus. Samalla minulta otettiin taas raskaushormoni arvo ja se oli noussut 70. Lisäksi katsottiin tulehdusarvo ja se oli ok. Onko kellään kokemusta tällaisestä. Lääkäri sanoi, että on mahdollista, että kohtuun on jäänytkin jotain tai sitten olen uudestaan raskaana ihan alussa. Nyt minut lähetetään uudestaan ultraan ja mahdollisiin jatkotutkimuksiin.Odottavan aika on vaan hyvin pitkä... :|

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla