Miten elämänne olisi miehenä helpompaa?
Usein valitetaan, että miehillä on liian helppoa.
Kommentit (312)
Miehenä voisi tehdä ihan mitä haluaa. Ei tarvisi jatkuvaa tsemppausta että ”jes sä pystyt siihen” tai ”kyllä tytöt/naisetkin voi tehdä sitä ja tätä”. Sen kun ottaa ja tekee jos siltä tuntuu.
Tuntisi myös itsensä arvokkaaksi ilman ulkoisia kehuja.
Ainoa mitä keksin, on että välttyisin infernaalisilta PMS-oireilta :D Muuten pärjään ja olen oikein onnellinen naisena kuten kaikkien muidenkin pitäisi olla. Monet naiset ihan itse tekevät elämästään vaikeaa hyysäämällä miehiä ja omaksumalla uhrautujan roolin tai huonon ammatillisen itsetunnon (lasikattoihin ym viitaten). Suomalaisessa yhteiskunnassa ei mitään todellisia, ulkopuolelta tulevia rajoitteita naisille ole.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voisi tehdä ihan mitä haluaa. Ei tarvisi jatkuvaa tsemppausta että ”jes sä pystyt siihen” tai ”kyllä tytöt/naisetkin voi tehdä sitä ja tätä”. Sen kun ottaa ja tekee jos siltä tuntuu.
Miksi et nyt tunne itseäsi arvokkaaksi ilman ulkoisia kehua? Miten tuo on sukupuolisidonnaista?
Ei olisi menkkoja. Muuten viihdyn naisena oikein hyvin.
Luultavasti olisin jo vakituisissa töissä pätkien sijaan, tietyt ihmiset ottaisivat minut ja mielipiteeni vakavammin tai kunnioittaisivat minua enemmän eikä minun tarvitsisi kärsiä kuukautisista.
Mutta luultavasti naisena olo on joissain suhteissa helpompaa ja olen ihan tyytyväinen sukupuoleeni. Etenkin kun saamme joitain yhteiskunnan rakenteellisia ongelmia korjattua (mukaanlukien armeija).
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mitä keksin, on että välttyisin infernaalisilta PMS-oireilta :D Muuten pärjään ja olen oikein onnellinen naisena kuten kaikkien muidenkin pitäisi olla. Monet naiset ihan itse tekevät elämästään vaikeaa hyysäämällä miehiä ja omaksumalla uhrautujan roolin tai huonon ammatillisen itsetunnon (lasikattoihin ym viitaten). Suomalaisessa yhteiskunnassa ei mitään todellisia, ulkopuolelta tulevia rajoitteita naisille ole.
Lain kannalta naiset ja miehet ovat hyvin tasa-arvoisessa asemassa. Lain käytännön soveltaminen ei kuitenkaan ole aina ollut ihan menestystarina.
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000007414056.html
Kuseminen ulkotiloissa ja yleisissä vessoissa on sata kertaa helpompaa ja siistimpää.
Miehiltä ei odoteta samanlaista panostusta ulkonäköön kuin naisilta.
Työnantaja ei haastattelussa kysele rivien välistä että siintääkö mammaloma mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Voisitko miehenä esim. yhtä hyvillä mielin ostaa vaikkapa itsetyydytysvälineitä, kun niille nauraa harakatkin ja koko homma on edelleen tabu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntisi myös itsensä arvokkaaksi ilman ulkoisia kehuja.Miksi et nyt tunne itseäsi arvokkaaksi ilman ulkoisia kehua? Miten tuo on sukupuolisidonnaista?
Haloo, tämä on täysi trolli.
Saisin helpommin maksullista seksiä. En kyllä tiedä haluaisinko. Lisäksi kuseminen retkeillessä olisi helpompaa. Olisin myös pidempi joten tarvitsi kulkea elämässä vähemmän askelia kuin naisena. Ei tarvitsisi meikata eikä ajaa karvoja ja yksi tumma puku riittäisi kaikkiin juhliin 18 vuotiaasta etiäppäin jos en lihoisi. Peruskulutukseni olisi suurempaa, joten saisin syödä enemmän.
Ja se paras ero, en voisi tulla raskaaksi. Seksi olisi sata kertaa stressittömämpää.
Suuremmasta fyysisestä voimasta olisi paljon etua. Kaduilla voisi yöaikaankin kulkea turvallisin mielin vailla pelkoa puskar*iskaajista. Ei kuukautisia, ei synnytyksiä, ei imetyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Saisin helpommin maksullista seksiä. En kyllä tiedä haluaisinko. Lisäksi kuseminen retkeillessä olisi helpompaa. Olisin myös pidempi joten tarvitsi kulkea elämässä vähemmän askelia kuin naisena. Ei tarvitsisi meikata eikä ajaa karvoja ja yksi tumma puku riittäisi kaikkiin juhliin 18 vuotiaasta etiäppäin jos en lihoisi. Peruskulutukseni olisi suurempaa, joten saisin syödä enemmän.
Mä voisin suunnitella sulle jakkupuvun jossa on USB liitin. Juhliin lähtiessä lataisit vaan haluamasi kuviot pukuun, aina erilainen ja virkistävä !
Pissaaminen seisten olisi paljon helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Suuremmasta fyysisestä voimasta olisi paljon etua. Kaduilla voisi yöaikaankin kulkea turvallisin mielin vailla pelkoa puskar*iskaajista. Ei kuukautisia, ei synnytyksiä, ei imetyksiä.
Kumpi on todennäköisempää: Miehen kimppuun käydään yöaikaan vai naisen?
Lapsia saadakseni ei tarvitsisi olla raskaana ja synnyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on todennäköisempää: Miehen kimppuun käydään yöaikaan vai naisen?
No ihan varmasti naisen. Eri asia on sitten nämä nakkikioskin jonossa toisilleen ärhentelevät miehet. Ja jos mies on kokoa jääkaappipakastin, niin melko suurella todennäköisyydellä saa olla rauhassa jopa nakkikioskilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lain kannalta naiset ja miehet ovat hyvin tasa-arvoisessa asemassa. Lain käytännön soveltaminen ei kuitenkaan ole aina ollut ihan menestystarina.
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000007414056.html
Tämä. Monessa paikassa myös vedotaan siihen että heillä noudatetaan tessin palkkoja. Joo noudatetaan, paitsi osa porukkaa se henkilökohtaista palkanlisää vielä siihen päälle ;) ja ne eivät ole naisia.
Helpompaa olisi ollut löytää elämänkumppani, en usko, että olisi tarvinnut olla sinkkuna vuosikausia.
Ei mikään.