Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tutkimus: koronavirus pysyy aivoissa loppuelämän ajan ja selittää kroonisen väsymyksen, masennuksen ja aivovauriot paranemisen jälkeen

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronavirus on reilun vuoden ikäinen. Varmaan mahtava määrä tutkimusaineistoa, jonka perusteella voi satavarmasti todeta viruksen pysyvän aivoissa loppuelämän ajan (jos siis on selvinnyt koronatartunnastaan hengissä), esimerkiksi neljäkymmentä vuotta.

Minulla on ollut jo kaksi kertaa korona. Lievempi ja lyhytkestoisempi kuin normaali flunssa. Hengissä olen ja voin hyvin. Niitä aivovaurioita odotellessa...

Aivovauriopotilas hyvin usein on kyvytön tiedostamaan tilaansa. Koronan yhteydessä aivosairaus kehittyy mitä ilmeisimmin hitaasti ja viiveellä.

Oletko ollut väsynyt, aloitekyvytön, keskittymiskyvytön? Masennusta, ahdistusta, unohtelua, itkuisuutta, ärtyneisyyttä? Tuntuuko että elämäsi kuluu hukkaan, ulkopuolisuuden tunne, kuluvatko viikot kuin usvassa? Muistatko mitä teit eilen tai toissapäivänä, menevätkö viikonpäivät sekaisin, menevätkö vuodet sekaisin - et muista mitä milloinkin teit ja mitä tapahtui.

Aivojen terveyden ja mielenterveyden kysymykset kannattaa todellakin ottaa vakavasti

Vierailija
22/27 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä luotettavan näköinen lähde. Suihkuun ja nukkumaan.

https://www.mdpi.com/1999-4915/13/1/132/htm

Parempi? Uutisportaalim juttu tuo ensimmäinen, ei sen kummempaa. Linkki tutkimukseenkin asiallisesti esillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko muuttua kehariksi koronan jälkeen :O

Vierailija
24/27 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä luotettavan näköinen lähde. Suihkuun ja nukkumaan.

https://www.mdpi.com/1999-4915/13/1/132/htm

Parempi? Uutisportaalim juttu tuo ensimmäinen, ei sen kummempaa. Linkki tutkimukseenkin asiallisesti esillä. 

Kaikki ulkomaalaiset sivut on epäluotettavia suomalaiselle lampaalle. Oli ne sitten jonkun yliopiston tai tiedeorganisaation sivut. Pitäs kato saada lukea iltapaskasta ja seiskasta nämä. Voisi lukea samalla ne uusimmat danny uutiset. Ulkomailla naurettaisiin jos sanot että otat tietosi iltalehdistä. Täällä se on juuri toisteperin. Hassua.

Vierailija
25/27 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa lukemattakin jo melkoiselta keksimällä keksityltä pelottelutarinalta taas.

Vierailija
26/27 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/27 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen voinut koronan jälkeen ihan hyvin. Edes kymmeniä vuosia sairastamani masennus ei ole uusiutunut. Väsynyt olen samalla tapaa kuin ennenkin. Mielisairas en ole kuten ap. Korona voisi auttaa siihen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan