Ja taas....!!! Sama työpaikan naistenvessan pytty ihan p*skassa.....kertokaa nyt hyvät ihmiset, mitä kirjoitan heippalappuun.
Tulostin alkaa nimittäin laulaa ruokatauon jälkeen.
Kommentit (47)
Turhamaista.... väännä vaan pönttöön omat kuningaspyytonit. Se on vain kakkaa.
Hei hei paskaperse mikä sua vaivaa...
Ota pytystä kuva, laita lappu wc-pytyn yläpuolelle ja toinen oveen sisäpuolelle.
”Menikö ruokahalu pytystä alas? Niin meni meilläkin”.
Sinä, jolla on ongelmana uloste
lue tämä tuloste:
jos olet syönyt liikaa marjoja
ja vatsa löysällä on,
ei hätää! Täällä on vessaharjoja
eikä ole pakko olla siivoton.
Jätä jälkeesi pytty kiiltävä,
niin kiittää sua mielessään työystävä.
Hei meidän työpaikkamme tumma komea miessiivooja.
Olen katsonut sinua salaa ja olen jättänyt sinulle terveiset. Ehkä ajattelet minua, kun katsot pyttyyn.
T. Pirjo-Magdaleena
(Meillä tosiaan on miessiivooja, ei käy kateeksi håntä
Ap)
Naiset ovat sottapyttyjä. Ei tuommoista ole miesten puolella.
Laita kuva vessaharjasta ja teksti: Kysy neuvoja tämän voimakkaan aseen käytöstä isältäsi tai äidiltäsi.
Ei harjalla vaan käsisuihkulla ensin, sitten wc-harjalla ja lopuksi pesuaine likoomaan pönttöön tai etikkakin käy.
Siivoja
AP on taantunut anaalitasolle, kun sen pitää postata näitä paskaketjuja päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei harjalla vaan käsisuihkulla ensin, sitten wc-harjalla ja lopuksi pesuaine likoomaan pönttöön tai etikkakin käy.
Siivoja
Juuri näin.
En itse kehdannut poistua vessasta jättäen sitä tuollaiseksi, vaan höyrytin kuumalla käsisuihkulla vessa huurussa - kun jollain tulee näköjään jotain liisteriä peräpäästä.
Hyi saaatna kyllä oli ihanaa!!! Tuokin olisi lähtenyt tuoreeltaan helpommin.
Jos koskaan yllätän tekijän niin huudan kaikkien kuullen perään " korjaa paskajälkesi pöntöstä".
Miten joku nainen oikeasti kehtaa toimia noin
Ap
Hei,
muistathan pitää turvavälit aterioiden ja välipalojen välillä, niin tule yllättäviä hätäjarrutuksia!
T: Säikähtänyt
Vierailija kirjoitti:
Hei,
muistathan pitää turvavälit aterioiden ja välipalojen välillä, niin tule yllättäviä hätäjarrutuksia!
T: Säikähtänyt
*ei tule* siis
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat sottapyttyjä. Ei tuommoista ole miesten puolella.
Tämä. Entisellä työpaikalla oli miestenvessa ihan ok mutta naistenvessasta tuli sähköpostissa joukkonoottia että kukas se on vääntänyt köntsät lavuaariin ja piirrellyt kopin seinään? Tosijuttu.
Ei ihme että naisten vessa, naiset on saastaisia eläimiä, sen näkee jo meikin paksuudestakin, puhdas nainen ei pakkelia tarvi. Tekokynsiuen alta löytyy vaikka mitä töhnää.
Ihmettelen samaa, meidän upouuden toimiston vessassa oli sama ilmiö. Joo siivottiin usein, mutta eihän nyt jokaisen kävijän jäljiltä sentään. Käyttäjät ovat ns. "jakkupukukansaa"...
"Miehet älkää käyttäkö naistenvessaa"
Työpaikalla siivooja on sitä varten, että hinkkaa pytyn. Kotona toki jokainen velvollinen harjaamaan tai suihkuttamaan kakkarannut pöntöstä.
En harjaa pönttöä töissä ellei paha räjähdys ole tapahtunut.
"Sinä, jonka siisteyskasvatus on jäänyt väliin! Tartu vessaharjaan ja putsaa jäljet pöntöstä, ettet vaikuta ihan idiootilta. Koskaan ei ole myöhäistä oppia."