Ja taas....!!! Sama työpaikan naistenvessan pytty ihan p*skassa.....kertokaa nyt hyvät ihmiset, mitä kirjoitan heippalappuun.
Tulostin alkaa nimittäin laulaa ruokatauon jälkeen.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla siivooja on sitä varten, että hinkkaa pytyn. Kotona toki jokainen velvollinen harjaamaan tai suihkuttamaan kakkarannut pöntöstä.
En harjaa pönttöä töissä ellei paha räjähdys ole tapahtunut.
Juuri tämänlaisen asenteen vuoksi miehet johtavat maailmaa ja ovat keksineet suurimman osan asioista ja saavat enemmän aikaan kuin naiset. "Ei o mun homma, ei kiinnosta. Joku muu siivotkoon mun jäljet."
No, ehkä naisten vähäiseen edustukseen keksintöjen historiassa on vaikuttanut myös se, että naisilla ei ollut samanlaisia mahdollisuuksia tai oikeuksia itsensä kouluttamiseen kuin miehillä.
Mut joo, ymmärrän kyllä pointtisi :P
Ja taas kerran "Koulutus, koulutus, koulutuuus!"
Paskanmarjat, sanon minä. Historian suuret mieskeksijät ovat tehneet keksintönsä oman älykkyytensä ja kekseliäisyytensä ansiosta. Ei minkään kirjaviisauden. Kirjaviisaat ovat pankinjohtajia, verovirkailijoita sun muita paperinpyörittäjiä joilla eivät kyvyt riitä parempaan.Tämä kertookin kaiken, mitä tiedät koulutuksesta. Luuletko, että esimerkiksi Newton tai Einstein keksivät ihan itse kirjaimet ja numerot ja opettelivat niitä käyttämään?
Kertoo myös miten tyhmä itse olet. Toki nuo aikansa kouluja kävivät mutta miten joku siellä opetettu latina ja kreikka -siksi että ne olivat "sivistyksen" kieliä- auttoivat keksintöjensä keksimisessä?
Jos kuvittelee, että "ajan kouluissa" ja yliopistoissa ei mitään muuta opiskeltu kuin latinaa tai kreikkaa, niin kannattaisi päivittää tietonsa. Jo keskiajalla yliopistoissa opiskeltiin aritmetiikkaa, geometriaa, logiikkaa ja tähtitiedettä.
Ja ihan vain muistutuksena, että Newton eli 1600-1700- luvuilla ja Einstein 1800-1900 -luvuilla.
Lisäksi opinahjoista sai jo antiikin aikoina hyödyllisiä kontakteja (opettajia ja muita opiskelijoita), joiden kanssa saattoi jatkaa tutkimustyötä eteenpäin, vaihtaa ajatuksia tai saada suosituksia. Verkostoituminen on aina ollut kova sana.
Miesten vessassa on räjähtävät ripulipaskat lentäneet jopa istuinrinkulan päälle. Liekö sitten jotain intialaistyyppistä pystykakkimista harrastettu. En tiedä. Heippalappuja ei tarvittu, kun suorasanainen myyntitykkimme kuukausipalaverissa avautui asiasta erittäin värikkäin sanankääntein.
Ja useammin kuin kerran vaikuttaa aidosti siltä, niin kuin kustessa olisi tarkoituksella tähdätty ohi pöntöstä. Kyse ei ole mistään hajaroiskeista, vaan lammikosta. Jokainen mies tietää, että silloin tällöin kusi saattaa alkaa roiskua yllättävään osoitteeseen, mutta silloin herrasmies LOPETTAA kusemisensa, vemputtaa nahkaa pari kertaa virtsa-aukon "suoristaakseen" ja vasta sen jälkeen jatkaa kusemisoperaatiota, pöntön sisäpuolelle.
Ja PESKÄÄ NE H*LVETIN KÄTENNE! SAIPPUALLA! Edes korona-aikana!
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä työpaikassa oli sama ongelma. Kävi ilmi, että pari äijää siellä aiheutti sontimisellaan sotkun, jonka jättivät siivoamatta. Asiasta keskusteltiin ja syy oli se, etteivät tykänneet käydä saastaisessa miestenvessassa tarpeillaan. Vaikeiksi menivät kun kysyttiin kukas sen vessan sotkee. Asiaan ei tullut vapaaehtoisesti keskustelujen jälkeenkään parannusta, joten anistenvessaan laitettiin sähkölukko. Kulkulätkä luonnollisesti annettiin vain naisille.
Anisten vessassa tuoksuu varmaan hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla siivooja on sitä varten, että hinkkaa pytyn. Kotona toki jokainen velvollinen harjaamaan tai suihkuttamaan kakkarannut pöntöstä.
En harjaa pönttöä töissä ellei paha räjähdys ole tapahtunut.
Juuri tämänlaisen asenteen vuoksi miehet johtavat maailmaa ja ovat keksineet suurimman osan asioista ja saavat enemmän aikaan kuin naiset. "Ei o mun homma, ei kiinnosta. Joku muu siivotkoon mun jäljet."
Tämä asenne on yllättävän yleinen myös työpaikan jakkupukunaisilla - kyse on juuri itsensä luokittamisesta vääräksi henkilöksi siivoamaan kakkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei harjalla vaan käsisuihkulla ensin, sitten wc-harjalla ja lopuksi pesuaine likoomaan pönttöön tai etikkakin käy.
Siivoja
Juuri näin.
En itse kehdannut poistua vessasta jättäen sitä tuollaiseksi, vaan höyrytin kuumalla käsisuihkulla vessa huurussa - kun jollain tulee näköjään jotain liisteriä peräpäästä.
Hyi saaatna kyllä oli ihanaa!!! Tuokin olisi lähtenyt tuoreeltaan helpommin.
Jos koskaan yllätän tekijän niin huudan kaikkien kuullen perään " korjaa paskajälkesi pöntöstä".
Miten joku nainen oikeasti kehtaa toimia noin
Ap
Oletko varma että se on joku mainen?
Ettei ole feikkinainen käyny naistenvessassa tai mies sujahtanut sinne kun miesten puolella on jonoa.
Tiedättehän että hallitus meinaa tehdä itranslakiuudistuksen ja sen jälkeen mies on nainen kunhan ilmoittaa, mitään hoitoja ei tartte ottaa sen kun ilmoittaa.
Eli naistenvessoissa on sitten tulevaisuudessa renkaat kustu pitkin.
Tulossa vuonna 2022 lakiin.
Luultavasti joku mies käy siellä.
Täydet 10 pistettä sinulle, joka paskansit pöntön reunukset ja jätit ne siivoamatta! Äsken se oli sinun perseessäsi ja nyt minun verkkokalvoilla.