Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas....!!! Sama työpaikan naistenvessan pytty ihan p*skassa.....kertokaa nyt hyvät ihmiset, mitä kirjoitan heippalappuun.

Vierailija
04.02.2021 |

Tulostin alkaa nimittäin laulaa ruokatauon jälkeen.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla siivooja on sitä varten, että hinkkaa pytyn. Kotona toki jokainen velvollinen harjaamaan tai suihkuttamaan kakkarannut pöntöstä. 

En harjaa pönttöä töissä ellei paha räjähdys ole tapahtunut. 

Kyllä sen jokainen ymmärtää, ettei siivooja voi käydä tarkistamassa jokaisen vessa-asioinnin jälkeen, missä kunnossa pytty on.

Jokainen voi miettiä, millaiseen vessaan itse haluaisi mennä asioimaan ja jättää vessan jälkeensä sellaiseen kuntoon.

En usko, että kukaan meistä ilahtuu ruskeista raidoista tai ympäriinsä roiskuneesta virtsasta.

Vierailija
22/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla siivooja on sitä varten, että hinkkaa pytyn. Kotona toki jokainen velvollinen harjaamaan tai suihkuttamaan kakkarannut pöntöstä. 

Juuri tämänlaisen asenteen vuoksi miehet johtavat maailmaa ja ovat keksineet suurimman osan asioista ja saavat enemmän aikaan kuin naiset. "Ei o mun homma, ei kiinnosta. Joku muu siivotkoon mun jäljet."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämänlaisen asenteen vuoksi miehet johtavat maailmaa ja ovat keksineet suurimman osan asioista ja saavat enemmän aikaan kuin naiset. "Ei o mun homma, ei kiinnosta. Joku muu siivotkoon mun jäljet."

No, ehkä naisten vähäiseen edustukseen keksintöjen historiassa on vaikuttanut myös se, että naisilla ei ollut samanlaisia mahdollisuuksia tai oikeuksia itsensä kouluttamiseen kuin miehillä.

Mut joo, ymmärrän kyllä pointtisi :P

Vierailija
24/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita siihen että "V*ttu mitä pask**"

Vierailija
25/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä käsisuihkua vessan pesuun, siitä nousee kakkapartikkelipitoista vesihöyryä sinua kohti.

Vierailija
26/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen milleniaali. Kaiken pitää mennä oman mielen mukaan, ja jos ei mene niin raivotaan. Hirveä halu kontrolloida muita ihmisiä ja muiden tekemisiä.

Tuohon paskaraita ongelmaan on vain yksi ratkaisu: RELAA. Et voi kontrolloida muiden tekemisiä ja tekemättä jättämisiä. Ei ole sun vastuu vahtia vessanpönttöä. Et voi pakottaa millään lapulla ketään toimimaan toisin vastoin niiden tahtoa. Se paskoja ei tapaansa muuta heippalapun takia. Joo, ei se ole kivaa eikä oikein paskoa ja sotkea, mutta sunkin pitää luopua ajatuksesta että voit määrätä muita.

Vierailija
27/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä naisten vähäiseen edustukseen keksintöjen historiassa on vaikuttanut myös se, että naisilla ei ollut samanlaisia mahdollisuuksia tai oikeuksia itsensä kouluttamiseen kuin miehillä.

Ja taas kerran "Koulutus, koulutus, koulutuuus!"

Paskanmarjat, sanon minä. Historian suuret mieskeksijät ovat tehneet keksintönsä oman älykkyytensä ja kekseliäisyytensä ansiosta. Ei minkään kirjaviisauden. Kirjaviisaat ovat pankinjohtajia, verovirkailijoita sun muita paperinpyörittäjiä joilla eivät kyvyt riitä parempaan.

Vierailija
28/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat sottapyttyjä. Ei tuommoista ole miesten puolella.

Joku mies käynyt naisten puolella kun siellä on siistimpää.

Vierailija
29/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heippa!

Siivoathan jälkesi pöntöstä." 

Vierailija
30/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei harjalla vaan käsisuihkulla ensin, sitten wc-harjalla ja lopuksi pesuaine likoomaan pönttöön tai etikkakin käy.

Siivoja

Juuri näin.

En itse kehdannut poistua vessasta jättäen sitä tuollaiseksi, vaan höyrytin kuumalla käsisuihkulla vessa huurussa - kun jollain tulee näköjään jotain liisteriä peräpäästä.

Hyi saaatna kyllä oli ihanaa!!! Tuokin olisi lähtenyt tuoreeltaan helpommin.

Jos koskaan yllätän tekijän niin huudan kaikkien kuullen perään " korjaa paskajälkesi pöntöstä".

Miten joku nainen oikeasti kehtaa toimia noin

Ap

Kai siellä vessaharja kuitenkin on? Jos ei , niin ei ihme että jää jälkiä.

Vierailija
31/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä työpaikassa oli sama ongelma. Kävi ilmi, että pari äijää siellä aiheutti sontimisellaan sotkun, jonka jättivät siivoamatta. Asiasta keskusteltiin ja syy oli se, etteivät tykänneet käydä saastaisessa miestenvessassa tarpeillaan. Vaikeiksi menivät kun kysyttiin kukas sen vessan sotkee. Asiaan ei tullut vapaaehtoisesti keskustelujen jälkeenkään parannusta, joten anistenvessaan laitettiin sähkölukko. Kulkulätkä luonnollisesti annettiin vain naisille. 

Vierailija
32/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään heippalappuja tarvita, Roudaat siistijähenkilön paikalle. Työntekijälle ei makseta "kakkalisää" kuten sille siistijälle.

Vierailija
33/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladies, jos se harja yököttää niin vinkkinä että jo käsisuihkullakin saa ihan kivasti siistittyä ;)

Vierailija
34/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskanmarjat, sanon minä. Historian suuret mieskeksijät ovat tehneet keksintönsä oman älykkyytensä ja kekseliäisyytensä ansiosta. Ei minkään kirjaviisauden. Kirjaviisaat ovat pankinjohtajia, verovirkailijoita sun muita paperinpyörittäjiä joilla eivät kyvyt riitä parempaan.

Tämä kertookin kaiken, mitä tiedät koulutuksesta. Luuletko, että esimerkiksi Newton tai Einstein keksivät ihan itse kirjaimet ja numerot ja opettelivat niitä käyttämään?

Vierailija
35/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinä, jonka siisteyskasvatus on jäänyt väliin! Tartu vessaharjaan ja putsaa jäljet pöntöstä, ettet vaikuta ihan idiootilta. Koskaan ei ole myöhäistä oppia."

Ja siihen sitten se kuuluisa kakkaluettelo,missä on ne -pyhtonkakka,no en muista mutta eri kakkalaatuja kuettelona

Vierailija
36/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, käyn usein onaniseeraamassa työpaikan naisten vessassa. Joskus tulla plumpsahtaa jotain muutakin. Kiihoittavaa istua hiljaa kopissa liha kädessä kun hlöstöpäällikkö riisuu pikkareitaan ohuen faneerin takana.

Vierailija
37/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin lähestymään ap:n ongelmaa varsinaisen haitan kautta.

Mitä haittaa on siitä että oma paska joutuu pudottautumaan jonkun toisen paskatahran päälle, kiiltävän posliinin sijaan?

Vierailija
38/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese paskainen pönttö käyntisi jälkeen.

Vierailija
39/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuului yhdessä työpaikassa naisten puolelta mielettömiä masturbaatioääniä, kun olin miesten puolella paskalla. En ikinä saanut tietää, kuka se oli.

Vierailija
40/47 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertookin kaiken, mitä tiedät koulutuksesta. Luuletko, että esimerkiksi Newton tai Einstein keksivät ihan itse kirjaimet ja numerot ja opettelivat niitä käyttämään?

Kertoo myös miten tyhmä itse olet. Toki nuo aikansa kouluja kävivät mutta miten joku siellä opetettu latina ja kreikka -siksi että ne olivat "sivistyksen" kieliä- auttoivat keksintöjensä keksimisessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi