Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaatko yläaste aikaa kun kaikkialla oli kavereita, viikonloppuisin kokoajan menoa ja koulussa niin kivaa ettei halunnut että tulee kotiinlähtöaika?

Vierailija
04.02.2021 |

Hienoa aikaa

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, se vaihe on eletty teininä, en ole teini.

Vierailija
2/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista tuollaista enkä siis kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kuin vain muutamia kavereita yläasteella ja naisetkin seurustelivat vain jännäpoikien ja/tai kiusaajapoikien kanssa. Nyt on sentään koulut käyty ja varallisuutta on. En todellakaan kaipaa yläasteelle. Veikkaanpa, että ne jännäpoikien kanssa seurustelleet naiset ovat niitä av-palstallakin kirjoittelevia mt-ongelmaisia naisia. :D

Vierailija
4/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan

Vierailija
5/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tttäh. En ymmärrä yhtään. Yhtä helvettiähän se oli, kaikkinensa.

Vierailija
6/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen unohtanut sen jo. En olisi tuollaista muistanutkaan jos et olisi sanonut.

Enkä haluaisi enää asua vanhempieni kanssa.

Vierailija
7/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että koulusta ei olisi halunnut kotiin. Huh. Päinvastoin.

Vierailija
8/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli koulupäivän jälkeen vielä toinen työpäivä harrastuksissa, joten rankkaahan se oli.

Vierailija
9/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pysty vetää kännit joka perjantai. Nyt ei oikeen pysty.

Vierailija
10/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut yhtään kivaa ylä-asteella.Ei ollut kaveria ja kiusattiin koulussa.Ei todellakaan ole ikävä...

Vierailija
11/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan!

Olen niin kateellinen mun 15v tytön elämälle.

Itse vanha kurppa 36v,ei ystäviä, ei töitä, kotona möllötän ja syön syön ja syön.

Lukion ekaa vuotta en kaipaa, 0 ystävää koulussa, yksin jättämällä kiusasivat. Lapsuuden ystävät muutti pois naapureista, vuoden nuorempi bestis hylkäsi.

Vieläki näen painajaisia tuosta vuodesta , 20 v jälkeenpäin.

Vierailija
12/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan hirveetä se oli. Takapulpettien luokalle jääneet kiusaajajannut pitivät meteliä ja välitunnit ahdisti. Ahdistavaa aikaa se oli. Kavereita oli, mutta yleinen ilmapiiri oli kyräilevä ja ankea. Ei mitään maailman parasta aikaa. Lukiossa vähän parempi.

Vierailija
13/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olin yläasteella koulukiusattu, ei kavereita, kukaan ei kutsunut mihinkään, onneksi se paska aika on ohi.

Vierailija
14/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa oli hirveetä, kotona oli hirveetä, olin pahasti masentunut, ei yhtään kaveria. Ahdistaa edes ajatella sitä aikaa.

Vierailija
15/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa. Luokallani minulla oli yksi kaveri, jonka kanssa en ollut kaveri koulun ulkopuolella (hän lestadiolainen, minä en), luokkani ulkopuolella kaksi kaveria, jotka vuoden nuorempia ja joilla myös omat koukaverit. Olin suhteellisen kiltti tyttö, joten mitään viikonloppumenoa ei ollut sen kummemmin. Ja meidän aikaan jokainen halusi koulusta kotiin mahdollisimman pian.

Vierailija
16/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulussa oli kaikki tutut aina samassa paikassa samaa aikaan ja osa vielä vapaa-aikanakin, tällaista luxusta ei ole enää ollut kun työelämä alkoi, siellä sitten istuskelee parin mummelin ja parin kusipään kanssa päivästä päivään

Vierailija
17/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa oli suurin osa tosi lapsellisia ja pinnallisia. Koulun jälkeen oli joka päivä rankat urheilutreenit, ja niitä/kisoja oli myös la&su. Kaipaanko, no en. Mutta olin kyllä kovassa kunnossa, ihan en jaksa samaa enää vaikka urheilenkin.

Vierailija
18/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä kotona kaikki vklp silloin. Ja koulusta todellakin halusin pois kotiin tietokoneelle istumaan ja juttelemaan samojen kavereiden kanssa, joiden kanssa olin vasta jutellut koko päivän koulussa. Kaipaan kyllä sitä, että oli koulussa porukka joka odotti joka päivä sinne ja myös tietokoneella koulun jälkeen ja vklp oli aina juttuseuraa, joko kaveri tai joku nettituttu. Nykyään kukaan ei odota enää missään, kun ei töitäkään ole.

Vierailija
19/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan, vaikka koulussa ei kivaa ollut. Kaipaan sitä huoletonta aikaa jolloin kaikki oli vielä mahdollista. Oli tulevaisuus ja siihen uskottiin. 

Vierailija
20/54 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaipaan sitä aikaa kun oli kavereita ja saattoi soittaa ja kysyä että lähdetäänkö sinne tai tänne just nyt. Nykyisin kaverit vaan katoaa lapsiperhe-elämiinsä tai työstresseihinsä ja tapaamiset pitää sopia viikkoja tai kuukausia etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi