Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kerta sinä tai perheenjäsenesi on ollut viranomaisten määräämässä karanteenissa pandemian aikana?

Vierailija
03.02.2021 |

-

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut kolme kertaa, on opettaja. Käytännössä minäkin sitten olen ollut samalla karanteenissa.

Vierailija
2/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni on ollut kerran. Mutta hän ei enää asu kanssamme. Mieheni työpaikalla on ollut kaksi kertaa tartuta,, mutta koska ei ollut heidän kanssaan lähikontaktissa 15 min ( oli kyllä 2 kertaa 5 min ) ei määrätty karanteeniin. Itse kyllä varmuuden vuoksi testissä. Minä olen yrittäjä ja oma työni on mahdollista tehdä kotoa, en ole esim koronavilkun myötä altistunut ( en kyllä ehkä oikein luota siihen, koska vain piiapahdan kaupassa, mutta voisihan joku lähietäisyydeltä minutkin tartuttaa vaikka olisi alle 15 minuutin kontakti)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa. Asun yksin ja pystyn tekemään etätöitä. Olisi ihan omaa tyhmyyttä, jos olisin karanteeniin joutunut, kun ei ole pakko käydä missään.

Vierailija
4/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa. Vai lasketaanko se, että sisko kävi työnsä vuoksi kerran koronatestissä, ja piti olla kotona testitulosten tuloon asti? Negahan sieltä tuli, mutta tulokset piti odottaa kotona.

Vierailija
5/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. kerta menossa ysiluokkalaisella.

Vierailija
6/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan. Työskentelemme alalla jossa on noin 2000- 3000 ihmistä samassa melko pienessä tilassa. Kusetus koko corona.

Vierailija
7/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
8/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa joulukuun aikana. Varhaiskasvatuksen opettaja.

Vierailija
9/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertaakaan. Työskentelemme alalla jossa on noin 2000- 3000 ihmistä samassa melko pienessä tilassa. Kusetus koko corona.

Näin on. Jos ei tapahtunut mulle tai mun kaverille, ei ole olemassa. Aivan aukoton logiikka.

Vierailija
10/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 kertaa. Asun yksin ja pystyn tekemään etätöitä. Olisi ihan omaa tyhmyyttä, jos olisin karanteeniin joutunut, kun ei ole pakko käydä missään.

Voihan sitä tulla joku äkillinen muu terveysvaiva, jonka vuoksi on pakko käydä lääkärissä... ja sitten siellä saattaa altistua. Kaikki ei ole aina omaa syytä. Vaikka tottakai itse voi tehdä paljon.

Vierailija
11/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 karateenia, 0 testiä.

Perheeseen kuuluu vanhemmat ja yksi kotona asuva nuori aikuinen.

Keväällä nuorella oli koronaan viittaavia oireita ja oli sairauslomalla pari viikkoa. Testiin ei tuolloin päässyt ja muut kävi töissä ihan normaalisti.

Vierailija
12/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Lapsi altistui pk:ssa.

Vierailija
13/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä tulla joku äkillinen muu terveysvaiva, jonka vuoksi on pakko käydä lääkärissä... ja sitten siellä saattaa altistua. Kaikki ei ole aina omaa syytä. Vaikka tottakai itse voi tehdä paljon.

Joo no toki, mutta aika teoreettinen mahdollisuus, ellei nyt joudu pidempään olemaan samassa tilassa jonkun kanssa, joka ei viitsi käyttää maskia. Turvaväleihin voi onneksi useimmiten itse vaikuttaa.

Vierailija
14/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa. 6 henkinen perhe. Ihan normaalisti on elelty. Käyty töissä, koulussa ja harrastuksissa. Koronavilkku löytyy mutta ei oo yhtään osumaa tullut sieltäkää.

Vierailija
15/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin, ei mullakaan ole ollut HIViä eikä kellään tutuilla eikä töissä kellään niin aivan kusetusta. Lääkefirmat vaan haluaa rahastaa.

Vierailija
16/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 kertaa. 6 henkinen perhe. Ihan normaalisti on elelty. Käyty töissä, koulussa ja harrastuksissa. Koronavilkku löytyy mutta ei oo yhtään osumaa tullut sieltäkää.

Meillä on samankokoinen perhe. Meistä kaksi on sairastanut koronan.  Toinen helposti toinen vaikeammin.

Vierailija
17/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kolme kertaa, olen ope ja kahdella kertaa korona oli oppilailla ( yht. neljällä ) ja yhden kerran kollegalla. Mieheni on ollut kerran, hänkin on ope. Myös lapsi on ollut kerran, hän altistui harrastuksessa. Lisäksi on tullut tartuntatautiyksiköstä pari kertaa soitto altistumisesta, mutta en näillä kerroilla joutunut karanteeniin, sillä maski suojasi.

Terveisiä PK-seudulta!

Vierailija
18/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kolme kertaa, olen ope ja kahdella kertaa korona oli oppilailla ( yht. neljällä ) ja yhden kerran kollegalla. Mieheni on ollut kerran, hänkin on ope. Myös lapsi on ollut kerran, hän altistui harrastuksessa. Lisäksi on tullut tartuntatautiyksiköstä pari kertaa soitto altistumisesta, mutta en näillä kerroilla joutunut karanteeniin, sillä maski suojasi.

Terveisiä PK-seudulta!

Lisäisin vielä, että koronavilkku ei ole hälyttänyt kertaakaan kaikista näistä todetuista altistumisista huolimatta. Taitaa olla turha koko sovellus, ei sitä taida se porukka käyttää, joka niitä tartuntoja eniten haalii...

Vierailija
19/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa. Asutaan Helsingin keskustassa.

Vierailija
20/25 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Kaksi kertaa olisi pitänyt, mutta ilmoitukset altistuksesta tuli niin myöhään, että eristys olisi jo loppu. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan