Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiustenpidennykset

Vierailija
03.02.2021 |

Onko Tigin Bed Head urban anti+dotes (vihreä) hoitsikka ja shampoo hyviä hiustenpidennyksille?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä valmistettuja, onko oikeaa hiusta vai teko?

Vierailija
2/11 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sitä mitä kampaajasi ehdottaa.

Jos sulla ei ole luottokampaajaa joka hoitaa lisäkkesi tasaisin väliajoin älä edes laitata mitään. Pilaat vain tukkasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ei ole luottokampaajaa joka hoitaa lisäkkesi tasaisin väliajoin älä edes laitata mitään. Pilaat vain tukkasi.

Mitä höpöä. Olen laittanut itse omat pidennykseni viimeiset kymmenen vuotta joka kuukausi, netistä ostan tukan ja vain teipin haen lähikampaamosta. Ei tarvitse kuin taittopeilin ja suoristusraudan.

Pesen omani Garnierin tuotteilla, se banaanisarja sopii mun tukalle ainakin tosi hyvin. En tunne ehdotettua Tigin tuotetta, mutta kokeilemallahan ne kunkin tukalle sopivat vain löytää. Pidennyshius ei ole yhtä kuin mikä tahansa pidennyshius.

Vierailija
4/11 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä höpöä. Olen laittanut itse omat pidennykseni viimeiset kymmenen vuotta joka kuukausi, netistä ostan tukan ja vain teipin haen lähikampaamosta. Ei tarvitse kuin taittopeilin ja suoristusraudan.

Pesen omani Garnierin tuotteilla, se banaanisarja sopii mun tukalle ainakin tosi hyvin. En tunne ehdotettua Tigin tuotetta, mutta kokeilemallahan ne kunkin tukalle sopivat vain löytää. Pidennyshius ei ole yhtä kuin mikä tahansa pidennyshius.

No ei olekaan, hyvä kun myönnät. Kuluttajille ei myydä pro hiuslaatuja, vaikka väittävät netissä mitä. Hiusalan ammattilaisille on omat pidennykset. Minulla on kestänyt pro laatu 2 vuotta kulumatta.

Garnier on kamalaa kuraa kaikenlisäksi.

Vierailija
5/11 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExstraHeinilästä tilannut aina, todella hyvänlaatuista on ollut ja kestänyt puoli vuotta, toki teippejä pitänyt nostaa, aina käyttänyt suositeltuja tuotteita mut nyt yksi kampaaja sanoi et tigin tämä sarja todella hyvä, vähän skeptinen kyllä. Tytär laittanut jo 10 v ja kampaajakin sanoin et todella hyvin laitettu, ei nyt laitosta kyse vaan tuotteista.

Vierailija
6/11 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei olekaan, hyvä kun myönnät. Kuluttajille ei myydä pro hiuslaatuja, vaikka väittävät netissä mitä. Hiusalan ammattilaisille on omat pidennykset. Minulla on kestänyt pro laatu 2 vuotta kulumatta.

Garnier on kamalaa kuraa kaikenlisäksi.

Aivan sama, ostamani tukka on mulle aivan riittävän pro. Kaksi vuotta on sitä paitsi ihan normaali aika pidennyshiukselle pysyä hyvänä.

Muu Garnier onkin paskaa, mutta tuo banaani ei. Ainakaan tälle omalle pidennykselleni, sinun kampaamohiuksesi voi sitten olla krantumpi tuotteesta. Kuten kerroin, on melko yksilöllistä, mille pidennyshiukselle sopii kenenkin ja mikä tuote.

Vierailija
7/11 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remy aitohius...

Vierailija
8/11 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoossa tai hoitoaineessa ei ole proteiinia, keratiinia tai muita rakennepaikkaavia raaka-aineita, joten eivätkös ne silloin sovi myös pidennyshiuksille.

Vierailija
9/11 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta, ei kai nyt sentään... joskus myös mulla kampaamossa välissä laitettu, ja kestänyt itseasiassa huonommin tai ihan samanlailla, en oo koskaan kuullutkaan et 2 vuotta kestää, kerro ihmeessä miten hoidat ja pysyy noin hyvässä kunnossa?

Vierailija
10/11 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 vuotta, ei kai nyt sentään... joskus myös mulla kampaamossa välissä laitettu, ja kestänyt itseasiassa huonommin tai ihan samanlailla, en oo koskaan kuullutkaan et 2 vuotta kestää, kerro ihmeessä miten hoidat ja pysyy noin hyvässä kunnossa?

Garnierin banaani 😉

Vierailija
11/11 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän pro hiuslaatu, koska kampaajani kertoi omista kokemuksistaan ja suositteli. Saman valmistajan shampoo ja hoitoaine myös käytössä. Kunnon hius kestää hyvin vaikka suoristanki lähes päivittäin.