Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa naiset eivät enää käytä käsilaukkua

Vierailija
03.02.2021 |

Ovatko naiset nykyään niin miesmäisiä, että käsilaukkukin on käynyt tarpeettomaksi? Havaintojen mukaan juuri kukaan nainen ei enää käytä käsilaukkuja. Ulkomaalaisen näköisillä naisilla sen sijaan usein on käsilaukku.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan aio käyttää juntti reppua tai jotain kajahtanutta taskuihin piilottelu systeemiä

Vierailija
82/87 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on olkalaukku, jota pidän niin että hihna menee vastakkaisen olan yli. Eipähän ryöstetä niin helposti. Laukku on sen kokoinen, että sinne mahtuu mm. tabletti, mikä on reissussa kätevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina käytössä reppu. Parempi selälle ja lisäksi minulla on tapana raahata niin paljon tavaraa että ne tuskin mahtuisivat edes isompaan käsilaukkuun. Ruokaostoksiakin mahtuu reppuun mukavasti.

Reppu on jees paitsi että siellä ei kannata pitää mitään arvokasta. Reppuja viilletään auki liikennevaloissa ja busseissa jne eikä sen selässä kanniskelija huomaa mitään.

Vierailija
84/87 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen isäntäliivi miljoonilla taskuilla olis kiva. Tosinainen osaa pukea senkin hyvin, tavismuija tarvitsee kalliin käsilaukun.

Kyllä isäntäliivit ovat taskujen takia hyviä.Turhan kalliita utena.Heti kai menen kirpputori myynnissä myntin.Kun niitä ei sieltä koskaan löydä?

Vierailija
85/87 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista parafiliaa täällä julistellaan, mutta käsilaukkufetismi on uusi.

En ikinä ole käyttänyt käsilaukkua, paitsi lapsena pukeutumisleikeissä. Synnyin 1965, eikä mua kiinnosta tippaakaan, mistä ap kiihottuu.

Vierailija
86/87 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi pitäisi olla jotain muuta kuin kortti ja avaimet? Joskus se avainkin on pelkkä kortti.

Vierailija
87/87 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina käytössä reppu. Parempi selälle ja lisäksi minulla on tapana raahata niin paljon tavaraa että ne tuskin mahtuisivat edes isompaan käsilaukkuun. Ruokaostoksiakin mahtuu reppuun mukavasti.

Reppu on jees paitsi että siellä ei kannata pitää mitään arvokasta. Reppuja viilletään auki liikennevaloissa ja busseissa jne eikä sen selässä kanniskelija huomaa mitään.

Repussa voi pitää ketjulla kiinnitettyä paksunahkaista pikkulaukkua lompakolle ja kännylle. Itse en lähde koskaan ilman.