Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa naiset eivät enää käytä käsilaukkua

Vierailija
03.02.2021 |

Ovatko naiset nykyään niin miesmäisiä, että käsilaukkukin on käynyt tarpeettomaksi? Havaintojen mukaan juuri kukaan nainen ei enää käytä käsilaukkuja. Ulkomaalaisen näköisillä naisilla sen sijaan usein on käsilaukku.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan reppua. Sen heitän aina olalle kun lähden jonnekin. Siinä on kaikki mitä tarvitsen. Talvella musta, kesällä valkoinen. Kun vaatetukseni on rento, ei siihen käsilaukku millään istu.

Kuten pipo, toppatakki, lenkkarit.

Minulla on useampia kauniita uudenveroisia käsilaukkuja, Prada, Guess, Desigual... Kirpparille menevät.

Jokkainen tyylillään, sanoi muinoinen tyttökin. 😉

Vierailija
62/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miust reppu on naisella söpömpi kui käsilaukku. :) Ja ei, se et piän reppuu söpönä naisel ei tarkota et oon kiinnostunu lapsista, rakkaat bittiavaruuden matkailijat. Se vaa näyttää jotenki terhakkaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan semmosia pikkureppuja! ihania.

Vierailija
64/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan tohkeissani kun vyölaukut ovat tulleet takaisin! Niitä voi heittää olalle repuksikin, kätevää. Vai onko ihan vuotta 2018? Ihan sama, vyölaukut ovat jees.

Öööh vuotta 2018..? Eikös pikemminkin näitä ollut ysärillä ja kasarilla käytössä? Silti, käteviä ovat!

Tulivat uudestaan muotiin jokunen vuosi sitten. Ihan hitti nuorison keskuudessa. Minäkin hämmästyin.

Mut joo, onhan se kätevä. Siltikään en moista halua, ei oikein istu mekon, saappaiden ja sukkahousujen kanssa.

Takissa on taskut, niihin mahtuu kaikki oleellinen. Reissuun otan repun, käsilaukkua en ole omistanut vuosiin. Varmaan unohtaisin sen jonnekin.

Vierailija
65/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen isäni. Hän kysyi usein, miksi sinulla on aina tuo reppu, mikset käytä käsilaukkua.

Mutta kun käsilaukkuun mahtuu vähemmän tavaraa ja sitä on hankalampi kantaa.

Vierailija
66/87 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, milloin viimeksi olisin käyttänyt laukkua. Reppu on omasta mielestäni kätevämpi, kun se jättää kädet vapaaksi. Lisäksi liikun varsinkin kesäaikaan, mutta osittain myös talvella kaikkialle pyörällä, niin reppu pysyy selässä.

Pitäisikin hankkia pian uusi, nykyinen on opiskelujen alkuajalta ja pohja alkaa olla kulunut, pelkään että se yhtenä kauniina päivänä ratkeaa.

Vierailija
67/87 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa käyttää reppuja muuhun kuin urheilukasseina. Mulla on aina käsilaukku ja merkki on Michael Kors. Niistä tykkään<3

Vierailija
68/87 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäsin suoraa tänne kommentoimaan lukematta kaikkea, mutta kysyisin, että mihin te ihmiset, jolla ei koskaan ole minkäänlaista laukkua, saatte mahtumaan tavaranne? Mulla on erikseen pieni olkalaukku jopa koiralenkkejä varten, semmonen globe hopen pussukka johon mahtuu avaimet, puhelin ja pari koiran paskispussia. Muutenkin omistan lukuisia laukkuja, reppuja myös. Mulla on aina mukana astmapiippu, puhelin, avaimet,huulirasvaa, muutamia kerttismaskeja pussissa,rahapussi ja pieni käsidesi. Toisinaan myös vaikka puuteri, bussikortti, huulipuna, pumpulipuikkoja, nenäliinoja ja joskus autonavaimet, jos oon autolla liikkellä. Niin miten tuommosen määrän tavaraa kuljettaa ilman laukkua? jossain muovipussissa vai?

Vierailija
69/87 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilaukku on vaan epäkätevä. Se on sellaista kun suomalaiselta naiselta vaaditaan muutakin kun nätiltä näyttämistä. On käytävä töissä, hoidettava asiat ja kuskattava lspset.

Vierailija
70/87 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan käsilaukkujen kantamista. Tungen tavarat taskuihin tai käytän pientä tyylikästä reppua. Baariin, kun lähden teen niin kuin teininä ja tungen puhelimeni ja pankkikorttini rintsikoihin, koska haluan bailata ilman huolta laukusta.

Vierailija
71/87 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Reppu on kätevämpi.

Reput on tarkoitettu koululaisille ja retkeilijöille, ei kaupungilla liikkuville aikuisille.

Ja SINÄKÖ sen määräät?

Minulla on reppu aina. Kätevä, kädet vapaana ja hyvä ryhdillekin.

T. Mallikoulun käynyt

Vierailija
72/87 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaa käyttää reppuja muuhun kuin urheilukasseina. Mulla on aina käsilaukku ja merkki on Michael Kors. Niistä tykkään<3

Kana sanoo kot kot kot

Vierailija
73/87 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppäsin suoraa tänne kommentoimaan lukematta kaikkea, mutta kysyisin, että mihin te ihmiset, jolla ei koskaan ole minkäänlaista laukkua, saatte mahtumaan tavaranne? Mulla on erikseen pieni olkalaukku jopa koiralenkkejä varten, semmonen globe hopen pussukka johon mahtuu avaimet, puhelin ja pari koiran paskispussia. Muutenkin omistan lukuisia laukkuja, reppuja myös. Mulla on aina mukana astmapiippu, puhelin, avaimet,huulirasvaa, muutamia kerttismaskeja pussissa,rahapussi ja pieni käsidesi. Toisinaan myös vaikka puuteri, bussikortti, huulipuna, pumpulipuikkoja, nenäliinoja ja joskus autonavaimet, jos oon autolla liikkellä. Niin miten tuommosen määrän tavaraa kuljettaa ilman laukkua? jossain muovipussissa vai?

Parkatakin taskuihin mahtuu hyvin avaimet, puhelin, nenäliina, huulirasva ja tarpeelliset kortit pienessä litteässä rahapussissa. Aika usein ihmisillä on ihan tarpeettoman iso lompakko. Onko sullakin?

Vierailija
74/87 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taskuissa. Ostan sellaisia vaatteita, joissa on riittävän suuret taskut. Tosin en kyllä raahaa puolta omaisuutta mukanani kaikkialle, vaan normaali varustus on puhelin, rahapussi ja avaimet.

Vierailija
75/87 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta reppu on epäkäytännöllinen, kaupungilla se on helposti tieltä ja sieltä on hankalampi kaivaa tarpeellisia juttuja, pitää aina pysähtyä ja ottaa reppu selästä sitä varten. Tietysti jos paljon tarvii kantaa tavaraa niin silloin reppu on paikallaan, minulla harvoin on tarvetta kantaa mitään isoja kantamuksia mukana. Minun käsilaukussa on myös olkahihna joten sen saa olalle Jo haluaa kädet vapaaksi, pidemmillä matkoilla ja pyöräillessä ja tarvittaessa sinne mahtuu yllättävän paljon tavaraa.

Vierailija
76/87 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsilaukkuko nyt on naisellisuuden merkki?

Ja mä luulin, että olen moderni nainen, kun kännykkään saa maksuvälineet, etukortit ja toiseen taskuun mahtuu huulipuna.

Mikä muumimamman varustepakkaus pitäisi olla mukana?

Jaa. Vaikka sun ei tarvitse pitää mukana muuta kuin rahat ja huulipuna, niin joillakin ihmisillä on myös avainnippu, lääkkeet, kauppakassi varalta, vesipullo, nenäliina ja laturi. Siis esimerkiksi. 

Vierailija
77/87 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtityttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Reppu on kätevämpi.

Reput on tarkoitettu koululaisille ja retkeilijöille, ei kaupungilla liikkuville aikuisille.

Ja SINÄKÖ sen määräät?

Minulla on reppu aina. Kätevä, kädet vapaana ja hyvä ryhdillekin.

T. Mallikoulun käynyt

Ja SINUNKO mielestäsi "mallikoulu" antaa itsellesi jotain erityistä auktoriteettiä aiheesta?

Vierailija
78/87 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan käsilaukkujen kantamista. Tungen tavarat taskuihin tai käytän pientä tyylikästä reppua. Baariin, kun lähden teen niin kuin teininä ja tungen puhelimeni ja pankkikorttini rintsikoihin, koska haluan bailata ilman huolta laukusta.

Sulla on sitten isokuppiset rintsikat, jos iPhonet ja Androidit sinne mahtuvat. Millainen kosteussuoja puhelimessa on, ettei kärsi bailaamisen tuomasta hiestä? Pikkuhousunsuoja voisi olla kätevä, ei vie liikaa tilaa.

Vierailija
79/87 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellani on.Ihan suomalainen.175cm kurvikas blondi,loistava keittiössa,fantastinen sängyssä.Muuta kysyttävää?

Miksi olet ottanut niin pitkän naisen? Kauniin naisen maksimipituus on 173cm. Sen pidempi ei enää ole viehättävä.

Riippuu kehon mittasuhteista. Toiset ovat siroja keijukaisia vielä 180 senttisinäkin. Geenit valitettavasti sanelevat.

Vierailija
80/87 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttäisin käsilaukkua, se sisältäisi avaimet, korttikotelon, kännykän.

Ja ne kulkee kätevästi taskussa joten miksi kuljettelisin jotain tyhjää laukkua?