Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa naiset eivät enää käytä käsilaukkua

Vierailija
03.02.2021 |

Ovatko naiset nykyään niin miesmäisiä, että käsilaukkukin on käynyt tarpeettomaksi? Havaintojen mukaan juuri kukaan nainen ei enää käytä käsilaukkuja. Ulkomaalaisen näköisillä naisilla sen sijaan usein on käsilaukku.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellani on.Ihan suomalainen.175cm kurvikas blondi,loistava keittiössa,fantastinen sängyssä.Muuta kysyttävää?

Miksi olet ottanut niin pitkän naisen? Kauniin naisen maksimipituus on 173cm. Sen pidempi ei enää ole viehättävä.

Eiköhän se naisen ihannepituus ole enemmänkin suhteessa miehen omaan pituuteen.

Vierailija
22/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työssäkäyvät (läppäriä raahaavat) joutuu käyttään laukkua. Mulla on niitä kaksi tai joskus jopa kolme. Pieni laukku kännykälle/avaimille, iso tote-malli läppärille, joskus vielä kolmas sisäkengille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä ja avaimet kulkee niin paljon kätevämmin taskussa. Taskuja ei tarvi erikseen kantaa tai huolehtia, että ei unohdu jonnekin.

Vierailija
24/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina joku laukku olalla, mutta onko se käsilaukku...hmm? No mä sanon käsilaukuksi vaikkei olekaan ihan pieni. Mulla on niin paljon tarpeellista kamaa aina mukana, että mikään pieni ei mulle kelpaa.

Vierailija
25/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, kun kädet ovat vapaana. Joku käsilaukun kantaminen on mielestäni turhin toiminto ikinä, kun ei siihen ensinnäkään mahdu mitään ja toisekseen olkahihna vapauttaa kädet. Hajamielisyyteni tuntien laskisin käsilaukun kädestäni hetkeksi enkö muistaisi ottaa sitä mukaan enää. Siksi olen niinkin "juntti", että pidän hienoissakin juhlissa pientä ja sievää olkalaukkua.

Vierailija
26/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellani on.Ihan suomalainen.175cm kurvikas blondi,loistava keittiössa,fantastinen sängyssä.Muuta kysyttävää?

Miksi olet ottanut niin pitkän naisen? Kauniin naisen maksimipituus on 173cm. Sen pidempi ei enää ole viehättävä.

Eiköhän se naisen ihannepituus ole enemmänkin suhteessa miehen omaan pituuteen.

Totta. Esim. minä olen 177-senttisenä ihannepituinen miehelleni, joka on 173 cm.

Vierailija
27/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käytä käsilaukkua siitä yksinkertaisesta syystä, että mikäli käyttäisin, se pitäisi sisällään suurinpiirtein puolet omaisuudesta, mutta kun sitä ei ole, pärjään ihan hyvin sillä, että on pelkästään puhelin ja avaimet.

Sun käsilaukkuun siis mahtuu käytännössä kämppä ja kaikki sen tavarat?

Vierailija
28/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan heti käyttää käsilaukkua, kun mies ostaa minulle laadukkaan käsilaukun. Olen kodinhoitaja, lastenhoitaja ja työssä käyvä nainen. Ulkomaalaiset miehet hemmottelevat naisiaan tavaroilla, Suomessa mies hemmottelee itseään mutta ei naistaan. Taidankin laittaa miehen vaihtoon.

Vierailija
29/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä luopuisi käsilaukusta. Siellä on lompakko ja työpäivinä oma puhelin ja työpuhelin, kotiavaimet ja työpaikan avaimet. Rytmihäiriölääke ja kipulääke. Kyniä. 

Vierailija
30/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset nsiset ovat h u o r i a

Vierailija
31/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta, olet joka ketjuun kertonut tän saman. Nytpä alan käyttäytyä sitten tuolla tavalla, kun kerta lupa annettu.

Vierailija
32/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun tuntemat siis. Mä en tunne yhtäkään.

33/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Reppu on kätevämpi.

Reput on tarkoitettu koululaisille ja retkeilijöille, ei kaupungilla liikkuville aikuisille.

Mä olen opiskelija 📚 ja retkeilen kaupungilla 😃 Mutta mun huvilaukku on pieni olkalaukku, voit laskea sen käsilaukuksi, jos haluat 🤠

Vierailija
34/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilaukku tai sen puute ei mua miksikään muuta. Rasittava raahattava se vaan on.

Vierailija
35/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin 20 erilaista käsilaukkua ja ne ovat tosi ihania.

Vierailija
36/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sen takia naiset tulevat minua iskemään, luulevat mieheksi kun ei ole käsilukkua. Pitääpä hommata.

N31

Vierailija
37/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän.

Vierailija
38/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan käsilaukkuja ja omistan useita erilaisia eri tarkoitukseen ja tyyliin. Käytän silti välillä reppuakin. Sitten on erikseen juhlalaukut, clutch arkikäyttöön ja nahkainen tietokonelaukku toimistolle.

Huom. Tietokonelaukkua ei tule käyttää yhdessä ison olkalaukun kanssa. Sen sijaan voit yhdistää sen yksinkertaiseen kädessä kannettavaan pikkupussukkaan tai pieneen olka- tai crossbodylaukkuun.

En koe, että käsilaukut ovat naiseuden kannalta oleellinen asia. Sen sijaan koen että ne helpottavat arkea ja antavat asuihin hiukan extraa!

Vierailija
39/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Reppu on kätevämpi.

Reput on tarkoitettu koululaisille ja retkeilijöille, ei kaupungilla liikkuville aikuisille.

Onko antoisaa olla noin rajoittunut?

Vierailija
40/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina käytössä reppu. Parempi selälle ja lisäksi minulla on tapana raahata niin paljon tavaraa että ne tuskin mahtuisivat edes isompaan käsilaukkuun. Ruokaostoksiakin mahtuu reppuun mukavasti.