Ostin pesukoneen kotiinkuljetuksella
Jättivät sen alaovelle eivätkä tuoneet sitä neljänteen kerrokseen kotiovelle.
Kommentit (70)
Minä asun 5.kerroksessa ja pesukone tuotiin kotiin, asennettiin ja vanha vietiin pois.
Outoa. Olen kerran tilannut pesukoneen asennuksineen ja homma toimi.
Kaksi kertaa olen tilannut sohvan kotiinkuljetuksella. Oletin automaattisesti, että se tuodaan asuntoon sisälle, ja niin myös tapahtui. Ekalla kerralla tilasin Anttilasta ja toisella kerralla Jyskistä. En ainakaan muista, että siinä Jyskin asiakaspalvelutiskillä olisin erikseen tilannut sisäänkantoa. Sisään se kuitenkin kannettiin.
Kerran tilasin Anttilasta pyörän kotiinkuljetuksella. Se hemmo (aika juntin oloinen, tuskin saa hirveästi pildeä) toi sen hissiin, mutta ei edemmäs, ja kun ihmettelin etteikö sitä tuoda sisälle, niin sain vastaukseksi "eihän se paljon paina". Ei ole herrasmiehiä kaikki miehet.
Veikon Kone kyllä toi portaat ylös ja veivät vanhan alas mennessään. Valittavissa oli vain pelkkä kotiinkuljetus tai kotiinkuljetus asennuksella. Asennusta en tilannut. Lisävalintana vielä vanhan poisvienti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On älytöntä, että on edes olemassa mahdollisuus tilata vain ulko-ovelle.
Moni menee tähän samaan halpaan.
Mikä tässä on älytöntä? Kai ymmärrät, että palvelu maksaa?
😡 Turha irvailla, kun et ole asiasta täysin tietävä. 🤨 Tarvitsimme uuden pyykkikoneen ja soittoja niihin liikkeisiin joissa oli myynnissä valitsemamme pesukone. Yhdessä oli tomitusvaikeuksia valmistajan toimesta. Yhdessä liikkeessä sanoivat toimituksen päättyvän ulko-ovelle. Rahallakaan ei saanut sisälle asti tuotuna, syyksi vastattiin, ettei heillä ole aikaa juosta kerrostalojen rapuissa. Yksi myymälä sitten osaa asiakaspalvelun 10+++ ja kone tuotiin kotiin, tuojalla oli ns. hissi-nokkakärryt ja asennus ja vakautus kaikki hoitui samalla kertaa. Arvatkaa vaikka huviksenne, mistä ostamme tulevaisuudessakin tarvitsemamme kodinkoneet, seuraavana on jääkaappi ja pakastin, astianpesuk. sekä myöhemmin liesi.😄
Juu, Powerilla homma hoitui täydellisesti.
Ei todellakaan tarvi erikseen ostaa asennusta tai " asuntoon sisääntuontia", kyllä ainakin Veikon Koneella pelkkä kotiinkuljetus sisältää myös portaat ylös asuntoon.
Viimeksi ostin Powerista jääkaappipakastinkaapin. Tilasin ja maksoin kuljetuksen, asennuksen ja vanhan poisviennin. Kaikki sujui hyvin, neljäs kerros, ei hissiä. Asialla oli Powerin yhteistyökumppani. Kaapin tuonut mies oli asikaspalvelun huippuammattilainen, ystävällinen ja kohtelias. Tiedän, minne menen kodinkoneostoksille.
Kotiinkuljettamisesta ja asentamisesta saa kuitin verottajalle kotitalousvähennystä varten.
Tietääkseni postin ja matkahuollon speksi on että kotiinkuljetus tarkoittaa tuontia kotiovelle ja kerrostalossa se tarkoitaa sitä oman asunnon ovea vaikka se olisi 1000. kerros tai jotain on tehty väärin jos jäänyt "alaovelle". Toimittajan ongelma ei tietenkään ole se jos vastaanottaja on baarissa silloin kun tavara tuodaan eikä rappuun pääse.
Voi V I T T U. Tilasin juuri 80 kg painavan pesukoneen ”tontille”. Asun 5 krs:ssa. Minulla ei nokkakärryjä tai muutakaan ole enkä tunne ketään jolla olisi.
Sitä saa mitä tilaa! Minä ostin pesukoneen tuotuna ja asennettuna rivarin toiseen kerrokseen ja vanhan pois poisviennin . Kyllä kannattaa.