Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehelle on OK huomauttaa kaljan kittaamisesta, mutta naiselle ei suklaan mussuttamisesta?

Vierailija
03.02.2021 |

Jos kivahdat miehelle, että "vähennä nyt saa**na tuota kaljan kittaamista" niin se on vain ja ainoastaan oikein ja jokaisen naisen oikeus!
Mutta jos mies sanoo, että "vähennä nyt saa**na tuota suklaan ja pullan mussuttamista" niin se on loukkaavaa ja eron paikka jos ei kerran miehelle kelpaa!

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi taitaa olla yleisempi ongelma kuin suklaaholismi, vaikka joku jossakin on varmaan mässännyt itsensä suklaalla sairaalloisen ylipainoiseksi.

63% aikuisista suomalaisista naisista on ylipainoisia.

Ei kaikki ole kerännyt ylipainoaan suklaalla.

Vierailija
62/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole livenä nähnyt yhdenkään naisen olevan näin takakireä. No, av ei kyllä korreloi todellisuuden kanssa juuri ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi taitaa olla yleisempi ongelma kuin suklaaholismi, vaikka joku jossakin on varmaan mässännyt itsensä suklaalla sairaalloisen ylipainoiseksi.

Ja miehistä 72%

Vierailija
64/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kehopositiivisuus...

Vierailija
65/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä voi olla jollekulle niin vaikea käsittää :D

Suklaan ja oluen ero on päihtyminen. Jos olut ei päihdyttäisi, niin nämä olisivat samassa sarjassa - molemmat epäterveellisiä ja potentiaalisesti painoon ja jaksamiseen vaikuttavia paheita. Mutta herkuttelu ei aiheuta alkoholin käytölle tyypillisiä aikojen saatossa valtaviksi paisuvia oheisongelmia, joista ihan oikeasti ne läheiset - etupäässä nimenomaan puoliso ja oma perhe - tietyn rajan jälkeen alkavat hyvin voimakkaasti kärsiä (mikä on alkoholistille tyypillisesti mahdotonta myöntää, kieltämisen ja näiden "se on oma asiani juonko vaiko en" -asenteiden kuuluessa hyvin selkeästi taudinkuvaan).

Se tietysti sitten oma keskustelunsa kokonaan, onko niin alkoholin kuin suklaankaan ongelmakäyttöön OK puuttua nalkuttamalla, haukkumalla ja halveksimalla. Jos taustalla on ihan oikeasti alkava alkoholismi tai ahmimishäiriö, niin siihen tarvitsisi ihan toisenlaista apua, ja jos ongelmasta kärsivä ei sitä itse ole valmis hakemaan, läheisellä on oikeastaan vaihtoehtona ainoastaan katsella touhua  vierestä, tai valita elää omaa elämäänsä ja jättää sen kaljankittaajan tai ahmijan oman onnensa nojaan.

Vierailija
66/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suklaa, karkit, sipsit, jäätelö, kakut, viinerit..You name it. Yleensä nämä maistuvat paremmin naisille.

Vierailija
67/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suklaa, karkit, sipsit, jäätelö, kakut, viinerit..You name it. Yleensä nämä maistuvat paremmin naisille.

Edelleen, miehistä se 72%.... taitaa joku siis maistua teillekin...

Vierailija
68/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä voi olla jollekulle niin vaikea käsittää :D

Suklaan ja oluen ero on päihtyminen. Jos olut ei päihdyttäisi, niin nämä olisivat samassa sarjassa - molemmat epäterveellisiä ja potentiaalisesti painoon ja jaksamiseen vaikuttavia paheita. Mutta herkuttelu ei aiheuta alkoholin käytölle tyypillisiä aikojen saatossa valtaviksi paisuvia oheisongelmia, joista ihan oikeasti ne läheiset - etupäässä nimenomaan puoliso ja oma perhe - tietyn rajan jälkeen alkavat hyvin voimakkaasti kärsiä (mikä on alkoholistille tyypillisesti mahdotonta myöntää, kieltämisen ja näiden "se on oma asiani juonko vaiko en" -asenteiden kuuluessa hyvin selkeästi taudinkuvaan).

Se tietysti sitten oma keskustelunsa kokonaan, onko niin alkoholin kuin suklaankaan ongelmakäyttöön OK puuttua nalkuttamalla, haukkumalla ja halveksimalla. Jos taustalla on ihan oikeasti alkava alkoholismi tai ahmimishäiriö, niin siihen tarvitsisi ihan toisenlaista apua, ja jos ongelmasta kärsivä ei sitä itse ole valmis hakemaan, läheisellä on oikeastaan vaihtoehtona ainoastaan katsella touhua  vierestä, tai valita elää omaa elämäänsä ja jättää sen kaljankittaajan tai ahmijan oman onnensa nojaan.

Tänne on turha laittaa tolkun tekstiä, se on monta kertaa huomattu....parhaat kommentit vaan sivuutetaan ja jatketaan jankkaamista. Täällä viihtyvät miehet ovat katsos katkeria naistenvihaaja-jankkaajia.

Vierailija
69/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion jatkossakin syödä suklaata koska huvittaa mutten silti katselisi liian usein kaljaa kittaavaa miestä. Miksen..? Koska yksinkertaisesti minun ei tarvitse. Eläkää yksin jos alkoholi on ykkösrakkautenne, kenenkään ei tarvitse sitä kestää. PS Olen muuten silti ihan helvetin hoikka nainen

No, itse juon kaljaa koska huvittaa ja olen hoikka ja selvä mies.

Ei oo pitkään selvä tai hoikka jos tarpeeksi juo ja huvittava olet jo nyt.

Vierailija
70/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on eri asia. En sanoisi niin miehelle suklaan syömisestä. Mutta mikään ei ole niin vastenmielistä kun kaljalta haiseva jatkuvassa huppelissa möllöttävä ukko.

Suklaata (ja sipsiä) mussuttaneena naisena on pakko olla samaa mieltä tuosta, että se pienessäkin sievässä oleva kaljasieppo haisee pahalta ja on kaikin puolin kuvottava ja ärsyttävä.

Mutta.

Se kaljanryystäjän ärsyttävyys ilmenee heti toisin kuin suklaanmussuttajan rasittavuus. Sitä sai aikansa syödä ennen kuin itse siihen havahtui että mikään ei enää kiinnosta ja kaikki on tympeää. Lisäksi jos jokin huvittikin niin eihän se ollutkaan kivaa kuten muisti koska kroppa olikin kömpelö ja joten tiellä. Vaikka mies ei asiasta maininnutkaan niin ei sitä kyllä ollut millään muotoa miellyttävä kumppani, koska oma fiilis oli niin pyllystä ja vaikka toki ne kilonsa itse kantoikin niin kyllä sitä taakkaa riitti toisellekin.

Vierailija
71/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miust kaikesta pitäs saada huomauttaa asiallisesti parisuhtees. Eikös se oo henkistä väkivaltaa, jos pitää pelätä toisen reaktioo huomautukseen? :o

Vierailija
72/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion jatkossakin syödä suklaata koska huvittaa mutten silti katselisi liian usein kaljaa kittaavaa miestä. Miksen..? Koska yksinkertaisesti minun ei tarvitse. Eläkää yksin jos alkoholi on ykkösrakkautenne, kenenkään ei tarvitse sitä kestää. PS Olen muuten silti ihan helvetin hoikka nainen

No, itse juon kaljaa koska huvittaa ja olen hoikka ja selvä mies.

Ei oo pitkään selvä tai hoikka jos tarpeeksi juo ja huvittava olet jo nyt.

Sittenhän meitä on kaksi....

Ps. minua ei sinun tai kenenkään muun naisen suklaansyönti häiritse pennin vertaa

Vierailija
73/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kittaa kaljaa, vaan juon vain kasipäkin päivässä. Sekin oli akalle olevinaan ongelma, vaikken ollut koskaan edes humalassa.

Vierailija
74/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän voi juoda alkoholitonta olutta, se on ihan yhtä hyvää.

Miksi vaivautua keksimään näin typeriä juttuja?

Vierailija
75/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska niin monet naiset väittävät, että suklaa on parempaa kuin seksi.

He eivät vain tiedä paremmasta.

Niin, kannattaa teidän miesten miettiä, miksi nainen .irluummin syö suklaata, kuin panee?

Miksi miehen sitä pitäisi miettiä, ei kai naisetkaan mieti miksi mies ennemmin juo kaljaa kuin syö suklaata.

Vierailija
76/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän voi juoda alkoholitonta olutta, se on ihan yhtä hyvää. Suklaasta ei tule humalaan ja vaikka söisi miten paljon, voi silti lähteä huoletta ajamaan autolla. Lapsiakaan ei oteta huostaan vaikka vanhemmat söisivät suklaata joka päivä.

Mitä paskaa tämä nyt sitte taas on?! Missä maailmankaikkeudessa alkoholiton olut on "ihan yhtä hyvää"?! :D

N48

Ei ole tietenkään silloin, kun se alkoholin saama pöhinä päässä on oluessa se juttu, jonka takia sitä pitää juoda.

Sä et ole tainnut ainoatakaan alkoholitonta olutta tai alkoholillistakaan.

Olen kyllä tähän ikään mennessä ehtinyt maistella yhden jos toisenkin olutmerkin tuotteita.

Sitten tiedätkin että ne alkoholittomat maistuu kaikki pskalle ja "oikeat" oluet hyvälle.

Vierailija
77/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismilla ei tosin ole mitään tekemistä päivittäisen kaljan juomisem kanssa.

Vierailija
78/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismilla ei tosin ole mitään tekemistä päivittäisen kaljan juomisem kanssa.

Kyllä sillä riippuvuus ajan kanssa syntyy.

Vierailija
79/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä riippuvuus ajan kanssa syntyy.

Alkoholiriippuvaisia jotka hallitsee juomisensa ei pitäisi alkoholisteiksi edes kutsua.

Vierailija
80/107 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan justiinoille kaljan juonti on jostain käsittämättömästä syystä täysin mustavalkoinen asia. Joko et juo ollenkaan, tai sitten olet jatkuvasti kännissä örveltävä alkoholisti, joka ajaa perheensä hankeen kesät talvet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi