Miksi miehelle on OK huomauttaa kaljan kittaamisesta, mutta naiselle ei suklaan mussuttamisesta?
Jos kivahdat miehelle, että "vähennä nyt saa**na tuota kaljan kittaamista" niin se on vain ja ainoastaan oikein ja jokaisen naisen oikeus!
Mutta jos mies sanoo, että "vähennä nyt saa**na tuota suklaan ja pullan mussuttamista" niin se on loukkaavaa ja eron paikka jos ei kerran miehelle kelpaa!
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on eri asia. En sanoisi niin miehelle suklaan syömisestä. Mutta mikään ei ole niin vastenmielistä kun kaljalta haiseva jatkuvassa huppelissa möllöttävä ukko.
Eli läski mässäilijä on parempi, kuin jatkuvassa huppelissa möllöttävä ukko? Mutta mitäs jos se mies juo juuri sen takia, että sinä olet se läski mässäilijä?
Ja sitä paitsi, pöhnässä on vain hetken, mutta läski on kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska niin monet naiset väittävät, että suklaa on parempaa kuin seksi.
He eivät vain tiedä paremmasta.
Niin, kannattaa teidän miesten miettiä, miksi nainen .irluummin syö suklaata, kuin panee?
Niin ja miksi mies mielummin dokaa kuin rakastelee vaimoaan?
Ai niin, se on niinqu eri asia!!?
Kummassakin tapauksessa suhde on tullut tiensä päähän. Ei kaikista suhteista tarvitse tulla elämänmittaista rakkaustarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on eri asia. En sanoisi niin miehelle suklaan syömisestä. Mutta mikään ei ole niin vastenmielistä kun kaljalta haiseva jatkuvassa huppelissa möllöttävä ukko.
Entä jos se suklaan syöminenkin olisi jatkuvaa. Fazerin sininen kädessä taukoamatta ja suupielestä vähän valuu sulaa suklaata rinnuksille ?
Tai edes lähes päivittäistä. Aina silloin tällöinen sohvalta kuuluu sellainen euforinen mutustelu ja suklaan imeminen, että voisi kuvitella naisen saavan joka päiväistä namiorkkuaan. Ja se toki vuosien saattossa näkyy vaimon kropassa. Mutta siihen on oikeus! Kyllä elämästä pitää saada nauttia?
Suklaan syöminen oikeasti tuottaa naisen aivoissa samoja kemikaaleja kuin seksi. Itsehän et naistasi tarpeeksi pane että hän tarvitsee mielihyvää suklaasta.
Samaan tapaan munani euforinen vatkaaminen tuottaa vastaavan siemensyöksyn ja orgasmin kuin paneminen. Eli naisen vika kun ei tyydytä minua tarpeeksi ja hyvissä ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Koska se suklaa on aina palkinto jostakin, esim metatyöstä.
Minä kyllä syön suklaata ihan siksi, että tekee silloin suklaata mieli.
Mä en miestä kiellä juomasta olutta, eikä hän mua viiniä. Suklaata meillä on harvoin, mutta siitäkään ei tarvitse keskustella sen enempää:) Onneksi mulla on hyvä parisuhde.
Ratkaisin asian niin että mies nukkuu sohvalla jos juo. Haisee niin pahalle ja ölisee unissaan.
Jos suklaan syöminen aiheuttaa samaa niim voin mennä sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
Mieshän voi juoda alkoholitonta olutta, se on ihan yhtä hyvää. Suklaasta ei tule humalaan ja vaikka söisi miten paljon, voi silti lähteä huoletta ajamaan autolla. Lapsiakaan ei oteta huostaan vaikka vanhemmat söisivät suklaata joka päivä.
Mitä paskaa tämä nyt sitte taas on?! Missä maailmankaikkeudessa alkoholiton olut on "ihan yhtä hyvää"?! :D
N48
Molemmat ovat huomauttamisen arvoisia asioita, jos käyttö ei ole kohtuun rajoissa vaan monta kertaa viikossa on suklaalevy/sipsipussi/kaljatörppö kourassa ja määrät ovat lähteneet käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän voi juoda alkoholitonta olutta, se on ihan yhtä hyvää. Suklaasta ei tule humalaan ja vaikka söisi miten paljon, voi silti lähteä huoletta ajamaan autolla. Lapsiakaan ei oteta huostaan vaikka vanhemmat söisivät suklaata joka päivä.
Mitä paskaa tämä nyt sitte taas on?! Missä maailmankaikkeudessa alkoholiton olut on "ihan yhtä hyvää"?! :D
N48
Ei ole tietenkään silloin, kun se alkoholin saama pöhinä päässä on oluessa se juttu, jonka takia sitä pitää juoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48
Ei ole tietenkään silloin, kun se alkoholin saama pöhinä päässä on oluessa se juttu, jonka takia sitä pitää juoda.
Sä et ole tainnut ainoatakaan alkoholitonta olutta tai alkoholillistakaan.
Alkoholismi taitaa olla yleisempi ongelma kuin suklaaholismi, vaikka joku jossakin on varmaan mässännyt itsensä suklaalla sairaalloisen ylipainoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48
Sä et ole tainnut ainoatakaan alkoholitonta olutta tai alkoholillistakaan.
Olen kyllä tähän ikään mennessä ehtinyt maistella yhden jos toisenkin olutmerkin tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli läski mässäilijä on parempi, kuin jatkuvassa huppelissa möllöttävä ukko? Mutta mitäs jos se mies juo juuri sen takia, että sinä olet se läski mässäilijä?
Jatkuvassa huppelissa oleva, kaljaa nittaava ukko ei ole läski....no kyllä suurin osa on.
Jokainen voi huomautella mistä haluaa. Seuraukset myös voi kantaa itse.
Aion jatkossakin syödä suklaata koska huvittaa mutten silti katselisi liian usein kaljaa kittaavaa miestä. Miksen..? Koska yksinkertaisesti minun ei tarvitse. Eläkää yksin jos alkoholi on ykkösrakkautenne, kenenkään ei tarvitse sitä kestää. PS Olen muuten silti ihan helvetin hoikka nainen
Molemmista voi huomauttaa, jos tapa ongelmaksi asti. Tosin jos huomattaa ap:n kuvaamalla tavalla, vaikutus on todennäköisesti pyöreä nolla.
Voisi sanoa esim. "rakas, oletko oikeastaan tietoinen kuinka paljon ja usein syöt suklaata/juot kaljaa?"
Vierailija kirjoitti:
Aion jatkossakin syödä suklaata koska huvittaa mutten silti katselisi liian usein kaljaa kittaavaa miestä. Miksen..? Koska yksinkertaisesti minun ei tarvitse. Eläkää yksin jos alkoholi on ykkösrakkautenne, kenenkään ei tarvitse sitä kestää. PS Olen muuten silti ihan helvetin hoikka nainen
No, itse juon kaljaa koska huvittaa ja olen hoikka ja selvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismi taitaa olla yleisempi ongelma kuin suklaaholismi, vaikka joku jossakin on varmaan mässännyt itsensä suklaalla sairaalloisen ylipainoiseksi.
63% aikuisista suomalaisista naisista on ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48
Alkoholi on makunsa myös siinä missä mallas ja muutkin oluen osaset.
Mutta kyllä kannabikselle.