Ei vois sitten vähää vähempää kiinnostaa joku ”hauskanpitosuhde”.
Juuri äsken sain ehdotuksen tuollaisesta puolitutulta jannulta. Ei vois sitten vähää vähempää kiinnostaa pitkän työpäivän jälkeen (vuorotyö) ruveta kiireellä kaunistautumaan, siivoamaan ja lapsia paimentamaan aiemmin nukkumaan että joku pe rsläpi tulee tänne höyläämään meikäläistä. Fu*k off!
Sellanen hauskanpito voisi kiinnostaa että tulee tänne työpäivän jälkeen laittamaan ruokaa ja imuroimaan, sen jälkeen voisi painua ovesta ulos.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista kun elämässä ei ole enää nautintoja. Ehkä sitten eläkkeellää uskaltaa taas elää.
Elämässä on paljonkin nautintoja, mutta löyhät panosuhteet vaivannäköineen eivät kyllä enää kuulu niihin.
Ei ap, mutta samaistun
Oikea suhde kyllä olisi nautinto.
Onneksi hauskanpitosuhteet kiinnostavat isoa joukkoa muita naisia kuin AP. Tälläinen tuntuma on ainakin itselleni jäänyt, kun eron jälkeen siellä 3 vuotta ”harrastanut”.
Sellainen oikea rakkaussuhde olisi kyllä ihana. Jospa vielä joskus. En minäkään jaksa irtoseksistä innostua. Tyhjänpäiväistä touhua, parhaimmillaankin.
Voi että, ilomielin voisin laittautua ja pukeutua asuihin ja mies ottais mut rajusti sen jälkeen kun on laittanu mut käsirautoihin.
Noh, omalla miehellä on tärkeämpää tekemistä iltaisin.
höh kelpaa se pillu minullekkin ei tarvi siivota eikä puljata viethän siemennesteeni mennessäsi vessaan tms jollet niele
Vierailija kirjoitti:
Sellainen oikea rakkaussuhde olisi kyllä ihana. Jospa vielä joskus. En minäkään jaksa irtoseksistä innostua. Tyhjänpäiväistä touhua, parhaimmillaankin.
Eihän se irtoseksiä ole jos se on ns vakipano. Ja vakipanokin voi olla ihan ihmissuhde tai siitä voi kehittyä ystävyys. Toiset hyväksyy paremmin sen että sitä mittatilauskumppania ei välttämättä löydy koskaan. Läheisyys ja kosketus voi olla myös prioriteetit itsessään.
Mä paheksuin nuorempana kevytsuhteita mutta nelissäkymmenissä ymmärrän hyvin miksi monet joko valitsevat tai tyytyvät tuollaiseen. Esim mustasukkainen omistavuus puuttuu. Toki siitä toisesta on lähtökohtaisesti tykättävä.
Se on sitten oma lajityyppinsä että joku käy höyläämässä ja häipyy. Eiköhän monessä kevytsuhteessa ihmiset ihan aidosti välitä toisistaan ja tunteet voi muuttua suuntaan ja toiseenkin. Seksillä on kuitenkin oma itseisarvonsa monelle aikuiselle.
Jotkut miehet luulee että niiden muna on maailman keskipiste 😁🤭☻
Minulla oli nuorempana tuollainen suhde. Jätkä kerran sanoi tuntia aiemmin, että jos tulisi sittenkin huomenna eikä tänään (joo, sillä ehkä oli joku muu sitten).Olisi voinut sanoo vähän ennen kuin minä olin suihkutellut, ajellut paikat, kuivannut hiukset, laittanut hiukset, meikkiä ja nätit vaatteet. Miehet ei tajua että naiselta se vaatii vähän enemmän, häneltä vaan et elintä vähän huljuttaa lavuaarissa puhtaaksi.
Ja jos joku meinaa sanoa että kai se kelpaa ilmankin puunaamista - nimenomaan tuossa "suhteessa" sain palautetta, että oisit voinu sheivata, tai voisit laittaa joskus jotain kivaa päälle. No, olen viisastunut sittemmin.