Mikä tämä nykyajan vaappuminen oikein on? Helsingissä näkee. Pahoittelut jo etukäteen avautuminen tyhmästä aiheesta.
Tiedän ihan turhaa aihe mutta haluan silti puhua tästä. Nimittäin kävelytyylistä täällä Helsingissä varsinkin kauppakeskuksissa. Semmoista ryhditöntä vaappumista ja heilumista. Ihan kaiken ikäisiä tätä tekevät.
Kävellään maha pystyssä, heilutetaan kädet ja vartalo keskellä tietä. Ei edes mahu kävellä ohi.
Eilen ruokakaupassa oli pitkämies joka vaappui keskellä käytävää enkä millään päässyt ohi, sit se vielä mulkoili eikä vieläkään tajunnut päästä ohi.
En tiedä että onko nykyään kaikki ihmiset varsinkin keskikäiset aineissa vai mikä on?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut tämän suomalaisissa naisissa. Suomalaiset epänaiselliset, gremlinsejä muistuttavat, oksettavat sikanaamahuorat vaappuvavat lehmän emättimensä takia. Hahahah :D
Modet #nettipoliisi #poliisi
Seurailkaa hieman tämän kirjoittajan edesottamuksia. Huolestuttavaa naisvihaa jopa.
Vau. En ole huomannut. Pitääpä ryhdistäytyä. Ttulkaa kainki Triplaan katsomaan kun kävelen ryhdikkäästi tänään klo 18:00. MINUY ON HELPPO erottaa duckface duckwalkeista.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen huomannut että useimmat kävelevät perä heiluen, kun keskivartalonhallinta on olematon. Toinen on tämä jalkaterät sisäänpäin/linttaan astuminen ja seisominen, kamalaa katseltavaa.
Tuliko sille muuten koskaan mitään selitystä, että miksi esim. tyylibloggaajat poseeraavat aina jalkaterät vähän sisäänpäin?
Oma lukunsa tietty se posetus, jossa korostetaan pepun kokoa ja ollaan silleen ns. lonkka pitkällä.
Kyllä tämä kävelytyyli liittyy samaan. Derrieerin saa sillä tavalla pitemmälle ja ehkä vähän reisivakoa suuremmaksi.
Kummallista, koska olen miettinyt joskus ihan samaa. Ihmiset vaappuvat ja heiluvat, ikään kuin eivät tajuaisi missä ovat tai mitä ovat tekemässä. Yleensä he tukkivat tien ja ovat pöllämystyneitä, kun siitä joku yrittää ohi mennä. Näin korona-aikana nämä vaappujat ovat vielä suurempi riesa.
Ysärin alussa kovat jätkät kävelivät silla tavalla "joustavasti", eli ikään kuin polvissa olisi ollut vieterit ja hartioiden piti heilua kanssa puolelta toiselle. Kun tällainen heiluja käveli vastaan, kannatti olla varuillaan! Ainakin heidän mielestään :)
Vierailija kirjoitti:
Eeihän ne HESALAISET ossaa talavikelillä kävellä. Het ollaa vuappumassa ku pikkuse ropsauttaa lunta!
Höpönhöpön!
Asun Helsingissä, eikä täällä kukaan tavallinen ihminen vaapu.
Mistä olet moisen mielikuvan saanutkin?
Milloin kävit Helsingissä?
Taas vaappui aamulla sellaisia säkkejä tuolla kaduilla, että ihmetyttää.
Aikaisemmin haukuttiin helsinkiläisiä kun meillä on kuulemma koko ajan hirveä kiire, nyt sitten vaaputaan. Ei enää tiedä miten tuolla pitäisi mennä ettei maalainen saa hernettä nenään.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut tämän suomalaisissa naisissa. Suomalaiset epänaiselliset, gremlinsejä muistuttavat, oksettavat sikanaamahuorat vaappuvavat lehmän emättimensä takia. Hahahah :D
Missähän päin on näinkin persoonallista sakkia? Itse kun aamulla kotiin ajelin, niin oli kyllä huomattavan paljon taviksempaa kansaa meilläpäin liikenteessä. Lehmäkuosi on yhden rouvan repussa, mutta ei vilaustakaan gremlinseistä sun muista!
Epäsymmetrinen asento näyttää yleensä kuvassa parhaalta. Esim vartalonkierto. Voisiko liittyä siihen?