Muistellaan Tiimaria
Tiimarissa tuli käytyä usein. Vihkot, kynät yms. tuli aina ostettua sieltä. Lapsena saatoimme viettää pitkät ajat valitsemassa tarra-arkkeja niistä rullista, joita Tiimarissa oli. Mutta oli siellä aivan outoa krääsääkin. Omituisia posliinihahmoja ja rumia astioita. Mutta sitten Tiimari koitti alkaa myymään "tasokkaampia" tavaroita ja hinnat nousivat. Lopulta koko firma meni konkurssiin.
Mitä outoja esineitä muistatte nähneenne alkuaikojen Tiimareissa?
Kommentit (370)
Tiimarissa oli aina niin nätti esillepano eri juhlien alla. Olipa joulu, pääsiäinen, ystävänpäivä tms. Voi haikeus ... <3
Ilmeisesti ei sitten ole tulossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se uusi omistaja?
https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/tiimari+oy+ab/2616400-3
Oon kysellyt häneltäkin sähköpostitse, että onko Tiimari tulossa muuallekin 🙈🙈🙈
mutta ei vastaa...
Tekisi vielä isomman tilin, kun Tiimareita tulisi muuallekin 😌😊
Saisipa tämä ketju kruunun, poiminnan. Ihana ketju!!
Vierailija kirjoitti:
Tiimarissa oli aina niin nätti esillepano eri juhlien alla. Olipa joulu, pääsiäinen, ystävänpäivä tms. Voi haikeus ... <3
Niin oli 🤩
Onkohan siellä olemassaolevassa Tiimarissa edelleen se Tiimarin tunne? Kouvolassako se on?
Voi että miten sydämessä läikähtää kun katoin Tiimarin vihreää nimilogoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä edelleen samanlainen into ostaa uusia kyniä ja vihkoja? Mulla on, vaikka en ihan yhtä usein sitä toteutakaan, mutta aika usein kirjakaupasta lähtee pari kynää mukaan, vaikka en todellakaan tarvitse uusia. Ne on vain jotenkin niin ihania edelleen.
On muistilappuja, kyniä yms 😊🤭
Ne hajukumit, kivat söpistarrat, pikkujutut ja kaikki pienet söpöydet, ihana henkilökunta, kaunis asettelu. Ne tekivät Tiimarista Tiimarin.
Googletin kokemuksia siitä "millainen on Suomen ainoa Tiimari". Voih, ei taida olla kuitenkaan enää samanlainen kuin joskus ennen.
Vierailija kirjoitti:
Voi että miten sydämessä läikähtää kun katoin Tiimarin vihreää nimilogoa.
https://www.google.fi/search?q=Tiimari+logo&prmd=imvn&source=lnms&tbm=i…
Tiimari oli jonkin aikaa ihan toimiva mutta sitten sinne alkoi ilmestyä juurikin aloittajan mainitsemaa krääsää. Omituista, rumaa ja tarpeetonta kiinakrääsää mitä kukaan ei ostanut. Ei kun, se krääsä oli halpaa eli sitä ostettiin kaikkiin arpajaisiin ja yhdistysten "palkinnoiksi". Onnellinen oli voittaja XD
Minulle Tiimari on ollut pelastus... Se on ollut ainoa varteenotettava SILMÄLASIEN TOIMITTAJA LÄPI VUOSIEN... joskus ostin niitä todella paljon kun sain halvalla ajatellen, että kohta ei niitäkään saa - mutta en ajatellut silloin että näköni tulee huononemaan... no ne menivät sitten kaikki lähisukulaiselleni...
Nyt olen taistellut INSTRUN kanssa ja taas olen saanut todeta, että vaikka maksan yli 773 euroa niin en saa kunnon laseja, joita voin käyttää... joku SPEKTRAN tms firman optikko teki jonkun silmälasitutkimuksen ja se oli niin järkyttävä, että lähdin vetämään kesken tutkimuksen kun tajusin, että tässä on nyt joku täysin peruspielessä... Jos saat lasit joita et voi käyttää niin silmälasikauppaa ei sitten voi purkaa...
Apteekin rillit ovat kalliita enkä ole kokenut, että ne mitenkään vetäisivät vertoja Tiimarin prilleille...
Tiimarista juttua:
http://nuoruusdisko.blogspot.com/2017/04/tiimari-tilpehooritaivas.html?…
Juttu vuodelta 2015:
Tiimari hakee uutta nousua – etsii tiloja useista kaupungeista
Vierailija kirjoitti:
Juttu vuodelta 2015:
Tiimari hakee uutta nousua – etsii tiloja useista kaupungeista
Jospa tulevaisuudessa tulee muuallekin :)
Vierailija kirjoitti:
Googletin kokemuksia siitä "millainen on Suomen ainoa Tiimari". Voih, ei taida olla kuitenkaan enää samanlainen kuin joskus ennen.
Onkohan parantunut tuosta, kun tuo juttu on tehty?
Ylivieskan Tiimarissa tunnelmoidaan:
Oon kysellyt häneltäkin sähköpostitse, että onko Tiimari tulossa muuallekin 🙈🙈🙈
mutta ei vastaa...