Kellään kokemuksia JULIA LIVING - yhtiöstä, joka vuokraa asuntoja pitkin Etelä-Suomea?
Vaikuttaa oikein hyvältä mutta enpä ole löytänyt kuitenkaan mitään kommentteja kyseisen firman toimintatavoista.
Kommentit (158)
Asuttiin 11 kk ja en voi suositella kellekkään! Mihinkään ei saa vastausta. Jouduttiin maalaamaan seiniä pois muuton yhteydessä koska oltiin tehty reikiä seinään tauluille. Kukaan ei kuitenkaan osannut sanoa mikä maali kyseisessä asunnossa oli. Tuli siis laskut perässä ku ei olti maalattu vaikka yritettiin.. muitakin asioita joihin ei olla saatu vastausta. En suosittele!
Täyttä kusetusta ja pelkkää rahastusta koko firma.
Taloyhtiössä jatkuvasti verkkokellarimurtoja. Uskon että tekijät tulevat talon sisältä, sen verran monen panssarioven ja koodilukon takana ovat varastot.
Asukkaat enimmäkseen päihteidenkäyttäjiä ja vieraista maisemista tulleita.
Väkivallan uhka miltei päivittäin läsnä.
Meillä meni rikki yksi kodinkone, tapaturmaisesti eli asukkaan maksettava keissi.
Asensivat uuden, laittoivat laskun.
Lasku oli 900€, gigantista olisi saanut täysin saman laitteen ammattilaisen asentamana 350 eurolla.
Pakko oli käyttää heidän määräämää asennusliikettä, laitteita ei saa itse hankkia.
Poismuutossa kauhea napina jostain alle 1cm naarmusta seinässä ja puolen sentin mittaisesta raappamasta ovessa.
Kuulema pakko maalata koko seinä ja vaihtaa koko ovi. Näillä hintaa varmaan joku tonni.
Asumisen jälkiä ei heidän mukaansa saa tulla uuteen asuntoon.
Kaikesta toiminnasta paistaa läpi törkeä liikalaskutus.
Ja tämä tarina on tosi.
.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on tuotu oikeastaan kaikki tarvittava jo esiin.. Asunnot ovat kivoja ja siinä omasta mielestä ainoa hyvä puoli. Kuten moni täällä ketjussa maininnut niin naapureina pyörii suurimmaksi osaksi juoppoja, narkkareita ja opiskelijoita koska vuokraus tehdään kasvottomasti verkossa. Taloyhtiössä meno myös sen mukaista. Raput ovat likaisia ja hissiä töhritty/naarmutettu jne.. Tämän lisäksi jotkut naapurit elävät kun siat ja jättävät roskapusseja yms. rappuun. Jos sinua ei voisi vähempää kiinnostaa kotirauha tai missä asut niin silloin tämä on oiva valinta mutta muussa tapauksessa = EN suosittele.
Kuulostaa ihan Martinlaaksonpolun kämpiltä.
Juuri muutin Juli asunnosta pois. Olen erittäin siisti ihminen ja tein niikuin poismuuttosiivouksessa käsketään. Tuli tänään ilmoitus, että kalkkitahroja peilikaapissa. Asuin asunnossa 4kk ja puolet ajasta muualla. Joten mitenkään ei ole mahdollista, että vaikeat kalkkitahrat olisivat sinä aikana syntyneet. Aspa toimii ja ei toimi. Jotenkin jäi nihkeä fiilis, mutta jatkossa tiedän katsoa muualta.
Älkää vaan muuttaako juli living asuntoihin!
Siivosin kuten pitää, todella huolellisesti. Sitten sain raportin, missä oli oikein zoomattu lattiakaivoa ja otettu kuvia jostain sälekaihtimista missä tottakai pölyä koska olin muuttanut jo viikkoja aikaisemmin pois ennen kuin olivat tehneet lopputarkastuksen.
Sain 3 kk myöhemmin 190 euron loppusiivous laskun. Raportissa mainittiin myös jostain millin kokoisesta normaali kulumisen jäljestä, että makuuhuoneen karmi pitää ilmeisesti vaihtaa.
Mietin, että ei näissä asunnoissa voi pienten lasten kanssa asua. Siitä saa monen tonnin laskun varmasti peräänsä!
Sama kokemus, raput siivottomia, häkkivarasto murtoja, pesutupaa ei voinut käyttää koska aivan siivoton jne.
Aivan huijausfirma. Viesteihin vastataan viikkojen kuluessa. Isännöitsijä vastaa ehkä kuukauden välein.
Kui Tampereen asuntojen suhteen on? Olen todennäköisesti muutamassa useamman tunnin ajomatkan päästä Tampereelle ja ajattelin Julin olevan hyvä vaihtoehto minulle, kun helppo vuokrata uusia asuntoja. Onko tarkemmin Tampereen asunnoista kokemuksia?
Asuntoon muuttaminen helppoa ja vaivatonta. Pois muuttaminen taas aivan helvetin vaikeaa. Sanotaan että jokainen seinässä oleva reikä tulee peittää ammattimaisesti ja toisessa viestissä sanotaan ettei tarvitsekkaan. Kaikki joko tiptop kuntoon pois muutettua tai kättä taskuun vaihtoehtoisesti. Jokaisesta pienimmästä virheestä peritään maksua, eli asunnot eivät kestä perus kulumista. Voisi koko juli livingin heittää pöntöstä alas. En kenellekkään suosittele kyseiseen taloyhtiöön muuttamista ellei sitten tykkää stressistä ja sadoista turhista sähköposteista mitä yhtiö tulee laittamaan koko asumisen ajan. Asiakaspalvelu on erittäin mukavan oloinen, mutta myös erittäin tietämätön yhtään mistään. Yksi saasta koko firma enkä vielä toistamiseen missään nimessä suosittele yhtään kenellekkään!
Joten kummallinen meno, että monilla kokemuksia siitä, että siivouksesta oltu kovin tarkkoja ja laitettu laskuakin perään kun etsimällä etsitty puutteita.
Itsehän muutin Julin kämppään mikä oli karmeassa kunnossa. Seinissä oli paljon vaurioita ja kunnon tarhoja läikkyneistä juomista tmv. Uuni ja pellit olivat suoraan sanoen aivan paskaiset. Jääkaappi haisi kamalalta ja hella myös likainen ja vaurioitunut. Vessassa lattiakaivot ja suihkuseinä olivat likaisia.
Lähetin tästä palautteen ja vastasivat tyyliin, että harmi homma. Ei tarjottu mitään siivousta tai mitään kompensaationa kun itse joutui kuuraamaan erinomaisessa kunnossa muka olevan asunnon.
Olen harkinnut kolmiota Martinlaaksosta. Olisiko tästä jotain kokemuksia? Kuulostaa kyllä niin karmealta koko firma ja sen toimintatapa.
Onko kellään kokemusta Juli-asunnoista Turussa? Uusia kämppiä lähellä keskustaa ja sopiva vuokra... onko liian hyvää ollakseen totta?
Vuokraaminen oli helppoa, asunto nätti, mutta siihen se hyvä aitten loppuikin. Meno tosiaan pahempaa kuin opiskelijakämpissä, huoltoyhtiön toimintä täysin ala-arvoista, vuokra noussut kolme kertaa 1,5 vuoden aikana. En suosittele ainakaan Tampereen kohteita.
En suosittele missään nimessä kellekään. Sama kokemus poismuuttaessa, kuin monella täällä: laskun aikovat laittaa siivouksesta perääni sellaisista kohdista joita ei oltu edes mainittu siivottavaksi heidän poismuuttolistauksessaan. Asiaa kun yrittää selvittää, ei mitään yhteyttä saa asiakaspalveluun.
Olen asunut nyt puoli vuotta Kallion Julin kämpässä. Itse olen ollut tyytyväinen, kaunis asunto, pienet viat korjattu nopeasti, pesutupa ja saunat toimii hyvin. Naapurit mukavia ja ei ole ollut mitään häiriköintiä! Vaikka nuorta porukkaa paljon.
Kattoremontit alkamassa ja siitä aiheutuva säätäminen huolestuttaa kyllä! Mutta niiden osalta tiedotus ollut hyvä ja tuntuu, että kaikki asiat otettu huomioon.
Toki jännittää valmiiksi jo mahdollinen poismuutto, jos kaikki elämisen jäljet yritetään laskuttaa ja pienetkin taulunreijät pitäisi itse maalata piiloon!
En voi suositella. Lähden heti kun vuosi asumista Juli Livingin kohteessa tulee täyteen. Asiakaspalvelu ei omaa minkäänlaista tietämystä, eikä osaa hoitaa edes yksinkertaisia asioita.
Korkea vuokra, silti talossa villi meininki ja epämääräisiä asukkaita.
Asuin vuoden Juli living vuokra-asunnossa. En suosittele! Yrittivät huijaa minua. Lähettivät minulle 6kk jälkeen laskun siitä et ne joutui mukaan tilamaan siivous palvelusta kun on ollut likaista. Siivosin ja tarkistin kunnolla ennen kun palautin avaimet. Ja jos on ollut oikeasti likaista miks lähettävät laskun 6kk jälkeen! Yks tuntemani kaverilla kävi myös sama vaikka hän tilasi itse siivojia siivo hänen puolesta silti juli living oli lähettänyt hänelle lasku siitä et asunto on ollut likaista ja ne joutui kans tilaa siivous palvelusta. Lähetin kyllä heille sähköpostia et tarvin todisteita. He lähettivät minulle liitteitä mut liitteissä ei ollut mitään. Otin uudestaan yhteyttä mut sen jälkeen ei kuka o vastanut enää. Siis mikä tää oikeasti on!
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti en voi suositella. Melua viereiseltä työmaalta mihin rakennetaan noin 7 uutta taloa. Vaikka kysyttäessä näytöllä sanottiin että viereiselle tontille ei rakenneta. Sillon jo netissä oli kyllä tieto tulevasta raksasta.Kerhohuoneissa nuorten juhlia öisin. Yksi kerhohuone suljettu. Pesulaan ei saa aikoja. Talot rakennettu edullisia materiaaleja käyttämällä. Naarmuja jne tulee helposti ja vuokralaisen maksettava kaikki normaalista asumisesta aiheutuneet kulumajäljet. Mitään jälkijä ei saa jäädä esim.seinän porausjäljet korjattava, maalattava koko seinä uudestaan omakustanteisesti. Seinistä lähtee maalit muutenkin tosi herkästi kiireellä tehty edullisista materiaaleista. Lisäksi et pääse eroon asunnosta vuoteen ilman että maksat 1 kk vuokran sopimussakkoa. Asukkaita laidasta laitaan. Asiakaspalvelusta ei saa mitään vastauksia eivät tiedä tai ohjaavat laittamaan s.postia ja siihenkään ei saa vastausta kysymättä viestin perään. Kannattaa harkita.
Naarmujen helpon tulemisen allekirjoitan. Keittiötasojen pitäisi kuulemma olla graniittia, mutta yksi puurolautanen teki hajotessaan aivan järkyttävät raidat.
Uudiskohteeksi aika kyseenalaiset materiaalivalinnat asunnoissa, kuten muissakin kommenteissa on tullut esiin. Seinien maalipinta on niin kestävyydeltään huonoa, että en ole koskaan törmännyt missään vastaavaan. Naarmuja ja klommoja tulee tosi herkästi. Halusimme olla erityisen huolellisia muuttaessamme uuteen asuntoon ja laitoimme huonekaluihin seinien puolellekin suojatassut. Se oli virhe ja seinissä on nyt kolot niitten kohdalla. Ilmeisesti tarkoitus on rahastaa loppusiivouksilla ym.
Toinen lukunsa on sitten koko yhtiö, joka on rakennus- ja tietöiden ympäröimä. Autohallissa on ollut asuinkautemme aikana epämääräisiä haahuilijoita, huumeidenkäyttöä, koirien jätöksiä ja seiniä on sotkettu. Jätehuone ja sen edusta ovat tursunneet roskia, koska roska-autot eivät ole päässeet tyhjentämään roskiksia ja koska kaikki naapurit eivät viitsi viedä roskia roskiksiin, vaan jättävät ne autohallin puolelle. Vei aikaa ennenkuin vuokranantaja puuttui kunnolla asiaan ja on pyrkinyt parantamaan tilannetta. Muun muassa tilojen vartiointia on lisätty, roskien tyhjennysväliä on tihennetty ja siivousta on lisätty. Hiljattain alkaneesta vartioinnistakin huolimatta häkkivarastoomme murtauduttiin
Naapureina on monenlaista sakkia, päihteitten käyttäjiä, opiskelijoita, työssäkäyviä ja muutama lapsiperhe.
Ai niin, ja taloyhtiö on virallisesti savuton eli tupakointi on sallittu vain merkityillä alueilla. Yhtään virallista tupakointialuetta ei kuitenkaan ole merkitty, koska savuton yhtiö! Eli epävirallisia röökipaikkoja on sitten useita. Ilman roskiksia.
Omalla kohdalla tuli tehtyä virhe vuokratessa asunto täältä. Liian levotonta, turvatonta ja epäsiistiä ottaen huomioon, että on uusi yhtiö.
Asuntoo pääsee kattomaan kunhan sopparin kirjottaa eka, näin mulle sanottiin ku kattelin heiän kämppää
Vierailija kirjoitti:
Kui Tampereen asuntojen suhteen on? Olen todennäköisesti muutamassa useamman tunnin ajomatkan päästä Tampereelle ja ajattelin Julin olevan hyvä vaihtoehto minulle, kun helppo vuokrata uusia asuntoja. Onko tarkemmin Tampereen asunnoista kokemuksia?
En ole asunut Julin asunnoissa, mutta tamperelaisena katsoin nuo Tampereen kohteet ja kaikki niistä sijaitsevat ns. huonoilla asuinalueilla, tällaisissa uusissa vuokrakasarmeissa, joissa on pienelle maapläntille rakennettu kuusi talollista yksiöitä asuntosijoittajien vuokrattavaksi. Ihan jo osoitteiden perusteella siis suosittelen välttämään, joku vanha vuokratalo lähiöstä on todennäköisesti paljon rauhallisempi kuin talo tuollaisella alueella, jolla asuu paljon päihdeongelmaisia, jälkihuoltonuoria, luottotiedottomia, ihmisiä, jotka eivät mistään muualta asuntoa saa.
Hyvin on tuotu oikeastaan kaikki tarvittava jo esiin.. Asunnot ovat kivoja ja siinä omasta mielestä ainoa hyvä puoli. Kuten moni täällä ketjussa maininnut niin naapureina pyörii suurimmaksi osaksi juoppoja, narkkareita ja opiskelijoita koska vuokraus tehdään kasvottomasti verkossa. Taloyhtiössä meno myös sen mukaista. Raput ovat likaisia ja hissiä töhritty/naarmutettu jne.. Tämän lisäksi jotkut naapurit elävät kun siat ja jättävät roskapusseja yms. rappuun. Jos sinua ei voisi vähempää kiinnostaa kotirauha tai missä asut niin silloin tämä on oiva valinta mutta muussa tapauksessa = EN suosittele.