Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Kommentit (733)
Joskus kuuntelin Groove FMää, nyt en edes tiedä, toimiiko se enää. Radio Helsinki oli Uuge Kojolan, Mikko Mattlarin ja kumppaneiden aikana hieno, nyt siellä on jälkellä oikeastaan Njassa. Radio Suomella on jotain kelvollisia musiikin erikoisohjelmia mutta Yöradio toistaa samoja biisejä vuodesta toiseen kuten suuri osa koko kanavan ohjelmista. Yle Puheella on kiinnostavaa ohjelmaa kuten Politiikkaradio. Kuuntelen jonkin verran sekä Yle Klassista että Classic Radiota. Yle X on sietämätöntä höpötystä.
Erikseen mainittuna en kuuntele mitään kanavaa, jolla ärisee tai länkyttää joku jonenikula tai jaajo.
Vierailija kirjoitti:
Radio Nova tai Radio Suomi, joskus sattumanvaraisesti joku muu
Mutta varmaan jokainen aikuisten lelukauppa mainostaa Radio Novalla ja noita mainoksia esitetään jatkuvasti. Mainokset ovat törkeitä ja kaiken lisäksi nuo kaupat sekottuvat keskenään.
älä.ylirasita.itseäsi.maskilla kirjoitti:
Pooki on hyvä ja ilmeisesti Myös järviradio sekä kansanradio, jonne kaikenlaiset suoraanpuhujat soittelevat. 104,8:ta tulee joskus retroperjantai kuunneltua
Kansanradio on Radio Suomen ohjelma. Tulee sunnuntaisin klo 12.:08.
Kuuntelen radiota vain autossa, 1. Radio Nostalgia 2. Radio Ysäri 3. Radio Vaasa.
Vierailija kirjoitti:
Jouluradio soittaa loppiaiseen asti! Sitä kuuntelen.
Olikohan niin että Jouulradio kuuluu ainakin netin kautta ympäri vuoden vai onko tuokin ehtinyt muuttua. Meinaan vaan, että tässä tyyppi jolla saattaa ihan vaikka keskellä kesääkin alkaa soimaan joululaulut päässä ja silloinkin saattanut joskus laittaa kyseisen kanavan netin kautta soimaan.
Teininä Radio Nova
Sitten oli pitkään Suomipop
Nykyään ainoastaan YleX ja sieltä YleX Aamu
Tällä hetkellä ja muutaman tunnin tätä ennenkin on soinut Morow.com.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen radiota oikeastaan vain autolla ajaessa ja mun -07 vuoden Nissan Primeraan pystyy tallentaa 6 radiokanavaa siten, että kun nappia painaa niin se menee päälle. Ne on mulla tällä hetkellä Basso, Loop, Nrj, Hitmix, Ylex ja Radio Nova. Yleensä kuuntelen Bassoa, Hitmixiä ja Loopia.
Miksi laitoit ne huonoimmat?
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen radiota oikeastaan vain autolla ajaessa ja mun -07 vuoden Nissan Primeraan pystyy tallentaa 6 radiokanavaa siten, että kun nappia painaa niin se menee päälle. Ne on mulla tällä hetkellä Basso, Loop, Nrj, Hitmix, Ylex ja Radio Nova. Yleensä kuuntelen Bassoa, Hitmixiä ja Loopia.
Mitä helv****!?!??!
Tän on pakko olla provo!
Radio Suomi.
Ei mainoksia eikä juontajien omille teko jutuilleen kikattamista. Eikä soittolistoja.