Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä radiokanavaa kuuntelet?

Vierailija
03.02.2021 |

Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mikä kanava on sinun suosikkisi.

Kommentit (733)

Vierailija
261/733 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasari, Ysäri, Groove FM, Yle Puhe, Yle Radio 1, Radio Suomesta Luontoillat.

Vierailija
262/733 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HitMix, Ysäri, NRJ, YleX, Kiss, SuomiPOP, Kasari, Nostalgia. Joulukuussa tietenkin on hyvä rauhoittua kuuntelemaan Jouluradiota 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/733 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostalgiaa yleensä, paitsi pohjoisessa se ei kuulu niin silloin novaa tai yle suomea. 

Vierailija
264/733 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Nova, koska olen keskiluokkainen perheenisä.

Vierailija
265/733 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa nostalgia, kasari, yle radio suomi ja jouluradio koettaen väistellä mainokset ja säätiedotukset.

Vierailija
266/733 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Helsinki, Yle Puhe ja Yle1. Olen radionörtti ja kuuntelen paljon myös netin kautta ulkomaisia ohjelmia.

Vierailija
267/733 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radio Helsinki, Yle Puhe ja Yle1. Olen radionörtti ja kuuntelen paljon myös netin kautta ulkomaisia ohjelmia.

Eikö tää Renaz ollu tuos radio Helsingissä. Eikö kanava ole jotenkin kyseenalainen, tuottanut tappiota koko aikansa. Rikas perijätär Paula Salovaara loi kanavan jotta pääsi julkisuuteen. He siis maksavat että saavat esiintyä. Lisäksi siellä oli joku hyväksikäyttäjä mutta ne suojeli sitä. Ja Maria Veitola oli siellä. Jotenkin vastenmielinen kanava, tuo Renaz linjassa muun hämärän kanssa.

Vierailija
268/733 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, nnykyään on nii huonoa musaa.

Nykyään onkin ihan pa*kaa musaa, mutta kuunteleppa City, Nostalgia ja pienessä määrin Rock.

Niistä löytyy hyvää ja kunnollista musiikkia.

Vierailija
269/733 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en  mitään, mutta autossa yleensä nostalgia auki. Siis jos ajelen kuuluvuusalueella, täällä Lapissa se ei oikein kuulu. Nova on kakkosvaihtoehto jos nostalgia ei kuulu

Muuten ok, mutta Novalta tulee pelkkää pa*kaa.

Vierailija
270/733 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen vain autossa ja oikeastaan vain aamuisin ajellessani töihin. Muutoin laitan podcasteja, omaa musiikkia tai äänikirjaa kuulumaan.

Suomipop on junttikanava, mutta pidän siitä, että Aamulypsyssä juontavat keskustelevat oikeasti. Keskustelun taso toki vaihtelee. Tykkään myös siitä, että käyvät läpi lehtien juttuja show'ssa. Muilla (kaupallisilla) kanavilla juonto tuntuu olevan vain tyyliä "sitten seuraavaksi sitäjatätä mutta sitä ennen totajatämä". Muiden kanavien soittolistoista en myöskään ole hirveän innostunut, tykkään suomiklassikoista, mutta toki Suomipopillakin nykyään soi paljon JVG tai muu huttu.

Yle Puheesta tykkään, mutta usein keskustelu on niin monotonista, etten pysty autoa ajaessa sellaista kuuntelemaan. Kaipaan sitä musiikkiakin kyllä sekaan. Ylex:ää kuuntelen joskus töissä, mutta juonto on liian aivotonta kyllä pitemmän päälle.

Rockit ja Cityt on ukkeleiden kanavia ukkeleille, sellaista en halua suosia.

Ukkeleiden kanavia? 

#huutonaurua!

Vierailija
271/733 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluradio

Vierailija
272/733 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radio Suomessa kivan vaihteleva musiikki. Kivat toimittajat (paitsi alueradiot)

Vaihteleva musiikki?

Aika paljon sitä joutunut pakosta kuuntelemaan ja samanlaisia iskelmiä/joikuja sieltä tulee.

Puhetta aivan helevetisti, mutta ei kukaan jaksa radiosta sellaista kuunnella.

Vierailija
273/733 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle ykkönen, Radio Classic, Groove FM tai Basso.

Mitä helv****!?!??!

Tän on pakko olla provo!

Vierailija
274/733 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järviradiota.

Yle suomi mennyt viher-vasemmiston tiedotuskanavaksi.

Järviradiosta ei tietoa, mutta toi Yle on tosiaan niin vihertuubaa nykyään.

Vierailija
275/733 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen radiota oikeastaan vain autolla ajaessa ja mun -07 vuoden Nissan Primeraan pystyy tallentaa 6 radiokanavaa siten, että kun nappia painaa niin se menee päälle. Ne on mulla tällä hetkellä Basso, Loop, Nrj, Hitmix, Ylex ja Radio Nova. Yleensä kuuntelen Bassoa, Hitmixiä ja Loopia.

Vierailija
276/733 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järviradiota koska, miljoonakertaa moniopuolisempi biisvalikoima kuin Sanoma Nelosen kanavilla.

Kiva kun joka päivä paljon kappaleita joita ei ole kuullut ikinä aiemmin.

https://www.jarviradio.fi/player/

Vierailija
277/733 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JouluRadio soi marraskuusta vuoden loppuun asti.

Vierailija
278/733 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

WeFunk Radiota.  Aikoinani kuuntelin Radio Helsinkiä mutta Veitolan aikana se on pilattu räppikanavaksi.  Minulla on varsin laaja musiikkimaku mutta metallin tai räpin kaltainen antimusiikki kauniisti sanottuna hatuttaa.  Niinpä en juuri kuuntele tavallisia radioita.

Jouluradiosta saa hyvän mielen, etenkin klassisten joululaulujen kanavalta, jolla soivat Jouluyö juhlayön ja Joulun kellojen kaltaiset helmet amerikkalaishenkisten runkkurallien sijaan.

Vierailija
279/733 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ikääntyvien alkoholistien vertaistuki- ja mellakointukanava 3699kHz LSB on paras

Vierailija
280/733 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään kun ei ole radiota Kun oon antanut sen huonokuuloselle isälleni , ja netissä kyllä on enkä kuuntele siitäkään kun saan tarpeekseni työpaikalla telkku kyllä on ja Cd levyjä , ja se radio jonka oon antanut isälleni pystyy kuuntelemaan myös CD : ä ja kasetteja.