Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mikä kanava on sinun suosikkisi.
Kommentit (733)
HitMix, Ysäri, NRJ, YleX, Kiss, SuomiPOP, Kasari, Nostalgia. Joulukuussa tietenkin on hyvä rauhoittua kuuntelemaan Jouluradiota 🙂
Nostalgiaa yleensä, paitsi pohjoisessa se ei kuulu niin silloin novaa tai yle suomea.
Radio Nova, koska olen keskiluokkainen perheenisä.
Autossa nostalgia, kasari, yle radio suomi ja jouluradio koettaen väistellä mainokset ja säätiedotukset.
Radio Helsinki, Yle Puhe ja Yle1. Olen radionörtti ja kuuntelen paljon myös netin kautta ulkomaisia ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Radio Helsinki, Yle Puhe ja Yle1. Olen radionörtti ja kuuntelen paljon myös netin kautta ulkomaisia ohjelmia.
Eikö tää Renaz ollu tuos radio Helsingissä. Eikö kanava ole jotenkin kyseenalainen, tuottanut tappiota koko aikansa. Rikas perijätär Paula Salovaara loi kanavan jotta pääsi julkisuuteen. He siis maksavat että saavat esiintyä. Lisäksi siellä oli joku hyväksikäyttäjä mutta ne suojeli sitä. Ja Maria Veitola oli siellä. Jotenkin vastenmielinen kanava, tuo Renaz linjassa muun hämärän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, nnykyään on nii huonoa musaa.
Nykyään onkin ihan pa*kaa musaa, mutta kuunteleppa City, Nostalgia ja pienessä määrin Rock.
Niistä löytyy hyvää ja kunnollista musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en mitään, mutta autossa yleensä nostalgia auki. Siis jos ajelen kuuluvuusalueella, täällä Lapissa se ei oikein kuulu. Nova on kakkosvaihtoehto jos nostalgia ei kuulu
Muuten ok, mutta Novalta tulee pelkkää pa*kaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen vain autossa ja oikeastaan vain aamuisin ajellessani töihin. Muutoin laitan podcasteja, omaa musiikkia tai äänikirjaa kuulumaan.
Suomipop on junttikanava, mutta pidän siitä, että Aamulypsyssä juontavat keskustelevat oikeasti. Keskustelun taso toki vaihtelee. Tykkään myös siitä, että käyvät läpi lehtien juttuja show'ssa. Muilla (kaupallisilla) kanavilla juonto tuntuu olevan vain tyyliä "sitten seuraavaksi sitäjatätä mutta sitä ennen totajatämä". Muiden kanavien soittolistoista en myöskään ole hirveän innostunut, tykkään suomiklassikoista, mutta toki Suomipopillakin nykyään soi paljon JVG tai muu huttu.
Yle Puheesta tykkään, mutta usein keskustelu on niin monotonista, etten pysty autoa ajaessa sellaista kuuntelemaan. Kaipaan sitä musiikkiakin kyllä sekaan. Ylex:ää kuuntelen joskus töissä, mutta juonto on liian aivotonta kyllä pitemmän päälle.
Rockit ja Cityt on ukkeleiden kanavia ukkeleille, sellaista en halua suosia.
Ukkeleiden kanavia?
#huutonaurua!
Vierailija kirjoitti:
Radio Suomessa kivan vaihteleva musiikki. Kivat toimittajat (paitsi alueradiot)
Vaihteleva musiikki?
Aika paljon sitä joutunut pakosta kuuntelemaan ja samanlaisia iskelmiä/joikuja sieltä tulee.
Puhetta aivan helevetisti, mutta ei kukaan jaksa radiosta sellaista kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Yle ykkönen, Radio Classic, Groove FM tai Basso.
Mitä helv****!?!??!
Tän on pakko olla provo!
Vierailija kirjoitti:
Järviradiota.
Yle suomi mennyt viher-vasemmiston tiedotuskanavaksi.
Järviradiosta ei tietoa, mutta toi Yle on tosiaan niin vihertuubaa nykyään.
Kuuntelen radiota oikeastaan vain autolla ajaessa ja mun -07 vuoden Nissan Primeraan pystyy tallentaa 6 radiokanavaa siten, että kun nappia painaa niin se menee päälle. Ne on mulla tällä hetkellä Basso, Loop, Nrj, Hitmix, Ylex ja Radio Nova. Yleensä kuuntelen Bassoa, Hitmixiä ja Loopia.
Järviradiota koska, miljoonakertaa moniopuolisempi biisvalikoima kuin Sanoma Nelosen kanavilla.
Kiva kun joka päivä paljon kappaleita joita ei ole kuullut ikinä aiemmin.
JouluRadio soi marraskuusta vuoden loppuun asti.
WeFunk Radiota. Aikoinani kuuntelin Radio Helsinkiä mutta Veitolan aikana se on pilattu räppikanavaksi. Minulla on varsin laaja musiikkimaku mutta metallin tai räpin kaltainen antimusiikki kauniisti sanottuna hatuttaa. Niinpä en juuri kuuntele tavallisia radioita.
Jouluradiosta saa hyvän mielen, etenkin klassisten joululaulujen kanavalta, jolla soivat Jouluyö juhlayön ja Joulun kellojen kaltaiset helmet amerikkalaishenkisten runkkurallien sijaan.
Kyllä ikääntyvien alkoholistien vertaistuki- ja mellakointukanava 3699kHz LSB on paras
En mitään kun ei ole radiota Kun oon antanut sen huonokuuloselle isälleni , ja netissä kyllä on enkä kuuntele siitäkään kun saan tarpeekseni työpaikalla telkku kyllä on ja Cd levyjä , ja se radio jonka oon antanut isälleni pystyy kuuntelemaan myös CD : ä ja kasetteja.
Kasari, Ysäri, Groove FM, Yle Puhe, Yle Radio 1, Radio Suomesta Luontoillat.