Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mikä kanava on sinun suosikkisi.
Kommentit (733)
Ylen ykköstä, joskus Radio Suomea, Radio Deitä ja töissä Radio Novaa, jos nuoriso ei vaihda kanavaa!
Vierailija kirjoitti:
ykä37 kirjoitti:
Radio Patmos taitaa olla kaikkein siedetävin nykyisin. Se jää yleensä päälle kun pitkän kanavasurffauksen olen tehnyt. Pääasiassa kuuluu jonkinlaista suoraa huutoa kaikilta muilta kanavilta mutta Patmoolla rauhallisempaa. Myöskin ruotsinkielistä radio Vegaa jaksan hyvin. Se on aika lähellä Parmosta (täällä ne ovat 102 ja 100,3 megaherzegovinaa) niin on nätti siirtyä aina toiselta toiselle
Täällä joka ainoa ilta auki PatmosRadio usein myös RadioDei.
Enemmän toivoisin itse Juha Kahvion olevan äänessä. En taho sietää ollenkaan esim H. Jääskeläisen ääntä. Outi Cappellin opetukset ovat kuitenki mielenkiintoisia, samoin Kalevi Lehtisen ja Erik Ewaldsin (joskus harvon jos kuulee). Satu ja Markku hyvä juontokourapari
Yöllä kuuntelen puhetta tai radio rockia. Toivoisin enemmän puheohjelmia.
Unilääkkeeksi Yle Puhetta, paitsi jos sieltä tulee jotain femak/zuwakpropagandaa. Autossa City, Rock tai Nostalgia. Useimmiten kuitenkin USB-tikulta MP3.
Vierailija kirjoitti:
Minun Ysäri (tai Hitmix), miehen Rock (tai City). Ja viisikymppisiä ollaan.
Ysäriä jaksais kuunnella alusta loppuun mutta miksi sen akan pitää moniaita kertoja ohjelman aikan älähtää: Ösäreeh!
Yle radio ykköstä. Ja tietyt ohjelmat Radio Suomelta ja Yle Puheelta.
Vierailija kirjoitti:
Yle radio ykköstä. Ja tietyt ohjelmat Radio Suomelta ja Yle Puheelta.
Täällä myös RadioSuomi ja Yle Puhe auki usein.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa yksikin missä ei pyöri kaalimadon yms roskamainokset niin alan kuuntelemaan
Sama! Kuuntelen rockia yleensä mutta nykyään laitan kiinni jos tulee kaalimadon mainos.
Miten voikin alkaa inhoamaan koko puljua mainoksen takia! Liika on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa yksikin missä ei pyöri kaalimadon yms roskamainokset niin alan kuuntelemaan
Ainakin Radio Dei.
Enpä ole viimeiseen vuoteen juuri kuunnellut muuta kuin Jouluradiota ja Retroperjantaita ( tuleeko se Novalta, senkin oon kuunnellut retroperjantain sivun kautta)
Yleensä autossakin kuuntelen podcasteja tai äänikirjoja. Mutta eilen kuuntelin pitkästä aikaa ihan paikallisradiota, Radio Jyväskylää.
Vierailija kirjoitti:
Radio Dei ja klassinen.
😀👍
Vierailija kirjoitti:
Tänään PatmosRadio ja RadioDei.
Mennareita ei, mutta kyllä Radio Dei.
RadioSuomi,Yle Puhe,Iskelmä/Satakunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Kuuntelen rockia yleensä mutta nykyään laitan kiinni jos tulee kaalimadon mainos.
Miten voikin alkaa inhoamaan koko puljua mainoksen takia! Liika on liikaa.
No Ylessä juuri ei mainoksia tule, ja siksi se on ainoa mitä voi kuunnella.
Radio Rock, jos olen autossa yksin. Jos teinin kanssa, vaihtuu kanava nanosekunnissa NRJ:lle (eli teini vaihtaa).