Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on niin järkyttävän tylsää, mikään ei auta. Kaikki tehty jo.

Vierailija
03.02.2021 |

Just täytin 30. Kaikki elokuvat nähty, kaikki sarjat, kaikki harrastukset, on matkusteltu, on tehty sitä ja tätä. Kaikki nähty ja koettu, kaikki on tylsää.

Jotenkin tämä elämä ei enää kanna.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko

-ottanut anaaliin?

Ottanut useammat lasit naamallesi

Harrastanut ryhmäseksiä

Ollut orgioissa

Vierailija
62/68 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele soittamaan soitinta. Valmiiksi et tule ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiipeillyt vuorilla, patikoinut sademetsissä, lumikenkäillyt Etelänavalla, sukeltanut Great Barrier Reefillä, katsellut eläimiä safarilla?

Vierailija
64/68 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen meditoinnin harrastamista. Alkuun tuo tuntuu kyllä tylsältä, mutta kun jaksat harjoittaa pidemmän päälle tulee aivan upeita fiiliksiä ja elämällekin saattaa löytyä tarkoitus.

Vierailija
65/68 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites per sepano, miehen kanssa?

Vierailija
66/68 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuo iski vasta 40 v iässä. Tunne että kaikki on koettu ja joutaisi jo pois kuolemaankin. Lapsia en saanut, kun ei löytynyt miestä. JOten yksin elelen, tylsää työtä teen ja muuten lähinnä katselen telkkaria. Nuorempana tuli tehtyä kaikenlaista, matkusteltua, harrastettua jne, mutta ei ne enää kiinnosta nekään.

Mulla on tismalleen sama tilanne. Elämää voi pahimmassa tapauksessa olla vielä puolet jäljellä, miten saada aika kulumaan?

Vierailija
67/68 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kiipeillyt vuorilla, patikoinut sademetsissä, lumikenkäillyt Etelänavalla, sukeltanut Great Barrier Reefillä, katsellut eläimiä safarilla?

Kuka näitä enää voi tehdä ilman ilmastoahdistusta? Näihin paikkoihin vaaditaan kaukolennot, jotka kaikkien pitäisi unohtaa!

Vierailija
68/68 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ap. Olen työtön, velkaantunut, päihdeongelmainen, masentunut ja ahdistunut. Elämäni ei kuitenkaan ole missään nimessä tylsää. Kiitos, kun muistutit mua siitä, mikä ON hyvin. Tylsä elämä olisi pahin mahdollinen vankila. Ja itse asiassa vankilassakin pahinta on juuri tylsyys. Tylsyys on vapauden vihollinen.

Mä pikemminkin mietin, että miten ehdin toteuttaa kaikki haaveet elämäni aikana. Jo pelkästään kirjoja ja leffoja on niin paljon, etten voi ikinä lukea tai nähdä kaikkia kiinnostavia. Jo Suomessa on paljon paikkoja, missä en ole vielä käynyt, puhumattakaan ulkomaista. Ja niin edespäin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi