Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää miehen asenne ja käytös

Vierailija
03.02.2021 |

Olen yli 30v huolehtinut ehkäisystä ja suunnitellusti synnyttänyt lapset. Nyt jouduin lopettamaan toistaiseksi hormonaalisen ehkäisyn ja selvittämään, tarvitaanko sitä enää. Mies kiukuttelee ja on niin marttyyriä, kun ei pääse p****maan. Ei suostu kond*min käytyöön kuitenkaan. Miten aikuinen mies voi olla noin lapsellinen ja ilkeä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkeköön. Jos ei itse suostu käyttämään ehkäisyä niin sitten on ilman. Jumalaare mikä paukapää. Itsekin miettinyt, että mikä prkl siinä on, että ehkäisy on pääsääntöisesti meidän naisten vastuulla. Vedetään erilaisia hormoneita pillereiden tai kierukan muodossa yms.  MIKSI ei ole kehitetty miehille jotain hormoniehkäisyä?? Sanot ukolle, että sä oot tehnyt osuutesi ehkäisyasiassa elämäsi aikana ja jos vielä mielii petihommiin sun kanssa niin hoitaa homman itse tästä eteenpäin.

Niin MIKSI et ole kehittänyt vaan istut siellä tornissasi odottamassa sitä prinssiä, joka pelastaa sinut pahan pahan miehen sorrolta, alistamiselta ja epätasa-arvolta?

Vierailija
22/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voisi katkaisuttaa piuhansa. Nips ja naps, helpompi toimenpide miehille kuin naisille.

Ei se paljoa auta, jos naapurin Paavo käy kylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkeköön. Jos ei itse suostu käyttämään ehkäisyä niin sitten on ilman. Jumalaare mikä paukapää. Itsekin miettinyt, että mikä prkl siinä on, että ehkäisy on pääsääntöisesti meidän naisten vastuulla. Vedetään erilaisia hormoneita pillereiden tai kierukan muodossa yms.  MIKSI ei ole kehitetty miehille jotain hormoniehkäisyä?? Sanot ukolle, että sä oot tehnyt osuutesi ehkäisyasiassa elämäsi aikana ja jos vielä mielii petihommiin sun kanssa niin hoitaa homman itse tästä eteenpäin.

Ehkä se on naisen etu ettei tälläisiä pillereitä ole. Ne naisenkin pillerit pettää melko usein, mutta kenellä se riski on kun tälläinen miehen pilleri pettää?

Vierailija
24/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän on valtaa sitä enemmän on myös vastuuta. Sinulla on se valta päättää milloin harrastatte seksiä ja sinä olet se elämänantaja ja joka voi myös päättää toisen ihmisen elämästä tai kuolemasta.

Vierailija
25/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohutta kondomia edes huomaa käytössä. Ei vaikuta tuntumaan lainkaan.

Vierailija
26/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ajattele muuta kuin itseään näissä asioissa. Reiluus on muutenkin sellainen asia, jolla tuntuu olevan harvoille miehille mitään merkitystä. Minä, minä, minun etuni ja minun munani. Jos eroan nykyisestä ukostani, niin tuskin enää toista otan.

Vierailija
27/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihmetyttää kyllä itseänikin nämä haisevasta alapäästä valittajat. Voihan se olla yksi monista tekijöistä miksi joku kannattaakin lempata, mutta ainoana syynä aika heiveröinen. Eksälläni haisi muna ihan hirveältä kun alettiin seurustelemaan, varmaankin tupakoinnin ja epäterveellisten elämäntapojen vuoksi. Puhuttiin asiasta, ja hän kävi lääkärissä ja asia hoitui sillä. Joku sieni-infektio tai mikälie. Ehkä porukka sitten on muuten vaan niin sitoutumiskammoista että pienestäkin  virheestä heitetään muuten hyvä tyyppi hylkyyn.

Vierailija
28/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, heivaisin moisen pellen välittömästi. Että kehtaa. Sä olet vaarantunut terveytesi sekä synnyttämällä että hormonaalista ehkäisyä käyttämällä, ja nyt mies polkee jalkaa kun pitäisi käyttää kumia.

Voiko tuollaista ollakaan? Että kehtaa. Aito mieslapsi.

Vierailija
29/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah, heivaisin moisen pellen välittömästi. Että kehtaa. Sä olet vaarantunut terveytesi sekä synnyttämällä että hormonaalista ehkäisyä käyttämällä, ja nyt mies polkee jalkaa kun pitäisi käyttää kumia.

t. ap

Vierailija
30/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Ei suinkaan ap. Aapee on vain ärsyynynyt ja jatkaa silti moisen madon kanssa yhdessä. En ymmärrä miksi yksikään nainen katselisi tuollaista, mutta onneksi jokaiselle löytyy joku. Melkein ainakin.

Vierailija
31/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia hän ei mene vasektomiaan? :-o

miksi naisen kohtua ei revitä irti?

Miksi se revittäisiin, tai edes poistettaisiin, pelkän ehkäisyn takia?

Vierailija
32/32 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten miehelle moro.