Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olen aina kalpea?

Vierailija
03.02.2021 |

Minulla on aina ollut kuulas, kalpea iho mutta nuorempana ei kuitenkaan sairaan näköinen. Mut vanhemmiten väsyneenä näytän myös sairaalta! Esim. Kävin pakkasella pitkähköllä kävelyllä, niin sisälle tullessa sama kalpeus, ehkä ihan aavistus punaa mutta ei kuitenkaan.... Tuntuu että poskipunakaan ei jotenkin tartu ja sitten kun se näkyy niin näyttää tietenkin enemmänkin pelleltä.

Mikä mun ihoa vaivaa?? Joskus saunan jälkeen ollut sellainen terve puna ja se sopisi mulle! Haluan sellaisen naamaan pysyvästi, mutta miten?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, saunan lisäksi alkoholi on toinen joka nousussa punastuttaa mutta en viitsisi juopoksi ryhtyä..

Ap

Vierailija
2/7 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitko? Jonkin vitamiinin puutos? Oletko masentunut?

Hoidatko kasvojasi pesemällä kasvojen pesugeelillä, misellivedellä, seerumilla ja kasvovoiteella?

Meikkivoidetta voit laittaa alustaksi ensin vähän hyvin vaaleaa kasvovoidetta, sitten tummempaa vähän ja hyvin levittäen, lopulta poskipuna.

Voit myös alkaa syödä paljon porkkanoita, josta saat terveen värin iholle tai käyttää itseruskettavaa voidetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liikut usein raikkaassa ulkoilmassa rivakkaan tahtiin, saat takuulla väriä kasvoihin.

Vierailija
4/7 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sokeripitoinen, rasvainen ravinto, sekä mahdollinen tupakka ja alkoholi sekä ala liikkua mahdollisimman paljon ulkona, niin takuulla kasvoihin tulee terve väri.

Vierailija
5/7 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tupakoi, syön lisävitamiineja, pesen kasvot sillä luonnonsienellä (mikä onkaan), aina olen ollut vähän melankolinen mutta iloinen, olen ihan onnellinen..

Minulla on ollut elämässä erilaisia kausia esim. Masennuskausi, vuosien juhlimiskausi aamuun asti kestäneine jatkoineen, enemmän liikuntaa-kausi, nykyään en juuri liiku ja olen lihonut, mutta naamassa se näkyy väsymyksenä, kapeus on ja pysyy joka elämäntilanteessa.

Nuorena ja hoikkana ilkeimmät vihjailivat minun näyttävän sairaalta ja nyt kun siltä näytän pulskana niin vasta alkoi itsestä tuntumaan että eikö tälle voi mitään??

Vierailija
6/7 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä aurinko antaa väriä, kunhan muistaa käyttää suojavoidetta 50,tsi 30.

Jo maaliskuussa voi aloittaa auringon oton ihan vaikka kävelylenkeillä tai vaikka hiihtolenkeillä.

Vierailija
7/7 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIntaverenkierto vähenee vanhemmiten, ihan luonnollinen ilmiö. Se poskipunahan siihen helpoin ratkaisu on. Niitä on erilaisia, ihan varmasti joku tarttuu, kun valitset oikean sävyn ja koostumuksen. Esim. voidemaiset tarttuvat usein paremmin kuin ne puuterimaiset.