Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita, jotka tuntuvat kiusallisilta, vaikka eivät ole

Vierailija
02.02.2021 |

Itselle tuli tämä mieleen, joten tulkaa kertomaan onko muillakin jotain.

Kun nousen melko täyteen bussiin, ja alan etsiä itselleni istumapaikkaa, tulee itselleni tosi kiusallinen olo, pitää löytää paikka nopeasti. En tiedä mikä siinä on muka niin kiusallista 😁 sama toimii elokuvateatterissa, kun tulen sinne "kaikki tuijottaa" kun etsin omaa paikkaani.

Kommentit (661)

Vierailija
621/661 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kengät narisee kävellessä uutuuttaan.

Vierailija
622/661 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoliikkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/661 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei rehellisesti sanottuna hävetä mitkään muut asiat kuin tyyliin pieraiseminen julkisella paikalla. Ei ole tullut ikinä mieleenkään, että vaikkapa pullojen palauttamisessa voisi olla mitään kiusallista. Onkohan mulla jotenkin harvinaisen hyvä itsetunto vai mistähän tämä kertoo?

Kerran kaveri pieraisi vahingossa kovaan ääneen palauttaessa pulloja :D

Vierailija
624/661 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axl kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun pyörit kaupassa samoissa hyllyväleissä luin vartija.

Tämän vuoksi kannattaa aloittaa vartijan hienovarainen kyylääminen etäältä ja seurata perässä. Kun hän tiedustelee asiaa, vastaat, että ”ihan vain varmistan, ettet varasta mitään”😬

Joudun käyttämään lukulaseja ja keliaakikkona tavaamaan joka kerta vanhojen tuttujen tuotteidenkin tuoteselosteet siksi, että koostumusta muutetaan aika ajoin. Se jos mikä on kutsu vartijalle vahtimaan kauppareissulla.

Jos laittaisin jonkun kauppaan ruokavarkaisiin niin en nyt valitsisi ikänäöstä kärsivää täti-ihmistä hommaan. Opetetaankin vartijakursseilla yhtään psykologiaa?

Olen töissä ruokakaupassa, ja ette uskokaan kuinka paljon sellaiset tavallisen ja kaikin puolin normaalin näköiset ihmiset varastavat.

Tottakai juopot ja narkit pistävät silmään ensimmäisenä, ja heidän valvominen on suht. helppoa, koska aikeet näkee monesti jo kaukaa, mutta yhä isompi osa tavaroista lähtee juuri sellaisten herttaisen näköisten mummojen ja perus työssäkäyvien aikuisten mukaan.

Vierailija
625/661 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallista lukea näitä ja tajuta kuinka vammaisia ihmiset on.

Vierailija
626/661 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo! Ai kauhea, auton tankkaaminen. Tämä nyt varmaan on jo outoa, mutta miksi se tuntuukaan niin kiusalliselta, varsinkin jos joku jonottaa perässäni. Pitää niin kauhean nopeasti suoriutua siitä mallikkaasti, ja kun on tankannut, äkkiä pois alta

Auton tankkaaminen kun aiot maksaa kassalla ja jäädä samalla kahville. Tankkaat ja nouset autoon siirtääksesi sen parkkiruutuun että mittari vapautuisi seuraavalle ja jengi katsoo perääsi ilmeellä "aikooko se poistua maksamatta"

Vierailija
627/661 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jossain työpalaverissa pitää kertoa yleisesti, mitä töitä olet viime aikoina puuhastellut. Silloin tuntuu jostain syystä, ettet ole tehnyt oikeastaan juuri mitään, tai ainakin paljon vähemmän kuin muut.

Vierailija
628/661 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun pankkikortti ei toimi kassalla tai tilillä ei ole tarpeeksi rahaa ostoksiin ja joutuu jättämään osan pois.

Vierailija
629/661 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun pankkikortti ei toimi kassalla tai tilillä ei ole tarpeeksi rahaa ostoksiin ja joutuu jättämään osan pois.

Toinen versio: kortti ei toimi toiselta puolelta, koska on nostanut käyttörajan väärältä puolelta. Ja itse käyttöraja, vaikkei ole kuin rikostilanteita varten olemassa.

Vierailija
630/661 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun nännit paistaa urheilurintsikoista läpi esim liikkuessa

Vierailija
631/661 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siteiden ostaminen. Olen kypsä 37v 😂😂

köysiä ja nahkaremmejä saa nettikaupasta huomaamattomaan pakettiin pakattuna

Vierailija
632/661 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku tuttu kysyy: "Mitä teet työksesi?" ja siihen joutuu vastaamaan olevansa työtön. Silloin minua nolottaa. Vaikka pitäisi kertoa kaikille tutuille olevansa työnhakija, jos heidän suhteillaan löytyisi töitä.

Vierailija
633/661 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullotus housujen etumuksessa. Erityisesti ihonmyötäiset juoksuhousut on aika kuumottavat kun niistä näkee läpi kummassa lahkeessa on. Onneksi ei sentään ala seisomaan kuten teini-iässä meinasi useinkin tapahtua

Vierailija
634/661 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraiseminen, jos sen onnistuu kätkemään yskänpuuskaan.

Vierailija
635/661 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
636/661 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
637/661 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siteiden ostaminen. Olen kypsä 37v 😂😂

Kortonkien ostaminen. Minun iässäni sen pitäisi olla jo ylpeyden aihe...

m56

Vierailija
638/661 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun nännit paistaa urheilurintsikoista läpi esim liikkuessa

Oi, tämä on niin kiihottavaa namia! Ja nyt kun on muotia ne tiukat trikootkin, josta näkyy ihana peppu täysin läpi. Ja usein näkyy myös "camel toe".

-mies

Vierailija
639/661 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauantai-illan mättöjen osto lähikaupasta. Pizzaa, limua, karkkia, jäätelöä ja joku suklaapatukka kylkeen. Noloa ja hävettää olla jonkun salaattiostajan edessä kassajonossa. Pikakassa ei käytössä koska lotto ja muutama arpa vielä. Kunnon junttisetti.

Mulla on monesti näön vuoksi esim. Kirsikkatomaattinrasia, kurkku ja muutama mandariini. Suurieleisesti nostan ne hihnalle :'D

Nainen kassajonossa. Asettaa hihnalle kaksi tomaattia vierekkäin ja niiden väliin kurkun. Näyttää miehen vehkeiltä. Joten näin miehenä sitä miettii, haluaako ko. nainen jotenkin piiloviestittää tarkoituksiaan?

Eräs kaveri iski kassajonosta tuntemattoman naisen. Päätyivät samana iltana sänkyyn. Uskomaton, juttu, mutta näin omin silmin tilanteen siinä kassalla. Jos vaan on pokkaa, niin voi saada römpsää vaikka kaupan kassajonosta.

Vierailija
640/661 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kengät narisee kävellessä uutuuttaan.

Tai kun uudet kengät ovat uutuuttaan kiiltävät. Muut varmaan luulevat, että olen jokin keikari tai yritän esittää jotain.

-mies