Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin paikkaan muuttaisit Yhdysvalloissa?

Vierailija
02.02.2021 |

Jos pitäisi valita niin mihin kaupunkiin tai paikkaan muuttaisitte Yhdysvalloissa? Perustele miksi juuri se!

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi lainkaan muuttaa sinne.

Vierailija
62/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnekin missä ei ole state taxia (Texas, Florida).

Tai sitten jommalle kummalle rannikolle, mutta mieluummin vähän pohjoisemmaksi eli NY, Boston idästä tai Seattle, Portland lännestä. Toisaalta Great Lakes voisi olla suomalaiselle kiva paikka, paljon vettä ja metsää ja suomensukuisia ihmisiä sekä kunnon talvet ja pakkaset.

Olin vaihdossa Utahissa enkä lähtisi sinne enää. Liian paljon hihhuleita ja uskovaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan johonkin luoteiskolkkaan esim. Washingtonin osavaltioon. Kaunis luonto vuorineen ja metsineen.

Vierailija
64/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vermontiin tai Maineen. Vähiten rikollisuutta ja vähiten työttömiä. Suomalaista houkutteleva ilmasto. Suurin osa väestöstä valkoihoisia.

Vierailija
65/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi kyseiseen maahan kuin todella kovan pakon edessä, ja siinäkin vaiheessa jos olisi mahdollisuus itse vaikuttaa omaan asuinpaikkaan.

Sen paljolti taustatutkimusta tehdessä voisin muuttaa joko Missouriin, Kentucky'n, Connecticuitiin, Montanaan tai Vermontiin. Ja johonkin pieneen kaupunkiin, suurkaupungit eivät niinkään kiinnosta. Luontoa pitää olla lähellä ja etenkin Montana on kolmanneksi harvimpaan asuttu osavaltio. Osassa näissä osavaltioissa on myös edes jotenkin siedettävät hellekelit eikä tornadoja ole.

Erikseen jos täytyy mainita, niin Virginian Lynchburgia ja New Yorkin Rochesteria voisin myös harkita. Vaikka Rochester onkin kaupunkia, mutta pakkoko sinne ihan metropolialueelle olisi mennä?

Kaliforniat, Nykit, Floridat yms menisi lomakohteina, mutta en ikinä voisi näissä paikoissa asua.

Vierailija
66/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Detroit mukavan rauhallinen ja turvallinen paikka asua ja elää.

Vierailija
67/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa, että Texas voisi myös olla muutoin yksi vaihtoehto, mutta sitä ilmastoa en kestäisi!

Vierailija
68/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen jatkaa, että Texas voisi myös olla muutoin yksi vaihtoehto, mutta sitä ilmastoa en kestäisi!

Siis kirjoittaja 67 olen

Vierailija
69/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENn mä muuuta. En pakene asioiiita. Voiin tehdä itseni passsiiviseksi kuten nyt olen tehnyt eli 20 vuotttaa istuen paikalllaan lukulampun valosssa istuen tuolilla,m muttta ennemmin kohtaan kuoleman kuin pakenen.

Vierailija
70/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin syrjäiseen paikkaan jossa Kalliovuoret ovat komeimillaan!

Vierailija
71/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Keskilänteen Michiganiin tai Minnesotaan, johonkin suomalaisittain isoon kaupunkiin muttei kuitenkaan mikään älytön metropoli (esim. Detroit, Minnesota). Sinne asettui paljon suomalaisia siirt olaisia 1800-1900-luvun taitteessa.

Vierailija
72/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M27 kirjoitti:

Ehkä Keskilänteen Michiganiin tai Minnesotaan, johonkin suomalaisittain isoon kaupunkiin muttei kuitenkaan mikään älytön metropoli (esim. Detroit, Minnesota). Sinne asettui paljon suomalaisia siirt olaisia 1800-1900-luvun taitteessa.

*Minneapolis, piti sanomani

Vierailija
73/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guam

Riittävän kaukana.

Vierailija
74/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

New hamshireen serkkujen lähelle.Minnesota.Texas,Vielä jtn kivoja paikkoja minne voisin..

Vierailija
75/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata muuttaa bidee tekee valtiosta neuvosto liiton kaltaisen. mieluummin venäjälle jossa puuttin on ajanut asiat hyvin . nevaldi meinaa vallata tsekin .puolan ja itä saksan neukkulaan kuuluvina takaisin kuinkahan käy suomen

Vierailija
76/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että näin moni av-mamma olisi muka matkustellut laajasti Yhdysvalloissa. Onko tämä ketju jonkun ihmisen mielikuvituksen tuotetta?

Vierailija
77/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaijille. Rento meininki ja miellyttävä ilmasto.

Vierailija
78/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että näin moni av-mamma olisi muka matkustellut laajasti Yhdysvalloissa. Onko tämä ketju jonkun ihmisen mielikuvituksen tuotetta?

Voihan sitä vastata mielikuviensa perusteellakin. Tuskin kukaan on käynyt esimerkiksi kaikissa osavaltioissa. Suurin osa amerikkalaisistakaan ei ole käynyt kaikissa osavaltiossa. Itse olen käynyt vain kahdessa osavaltiossa eli en tunne maata hyvin, mutta minulla on jonkinlainen käsitys millaista on Texasissa, Kaliforniassa, Floridassa, Washingtonin osavaltiossa, Michiganissa jne. vaikka en ole niissä käynyt.

Vierailija
79/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut tai käynyt 39 osavaltiossa ja en kyllä muuttaisi mihinkään. Jos olisi pakko, niin Havaiji, siellä on miellyttävä ilmasto ympäri vuoden ja alkuperäiskansan johdosta hieman inhimillisempi naapurusto. Ei niin paljon valehtelua ja oman edun tavoittelua.

Vierailija
80/87 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTube My redeemer lives Nicole c.mullen ,new York.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi