Mihin paikkaan muuttaisit Yhdysvalloissa?
Jos pitäisi valita niin mihin kaupunkiin tai paikkaan muuttaisitte Yhdysvalloissa? Perustele miksi juuri se!
Kommentit (87)
Massachusetts, cape cod. Cape cod on kesällä todella hieno. Muuttaisin myös long island new yorkiin.
San Pedroon. Mummoni äpäräserkku muutti sinne 1920-luvulla ja loi miljoonaomaisuuden...
California on edistynein ilmapiiriltään, sinne siis.
Vierailija kirjoitti:
Kailua Oahun saarella Havaijilla, riittävän iso, tarpeeksi kauppoja yms. palveluja. Ihanat rannat lyhyen kävelymatkan päässä keskustasta, kiva pyöräillä kun ei ole niin ruuhkainen kuin esimerkiksi Honolulu. Kuitenkin lyhyen ajomatkan päässä Honolulusta ja hyvät yhteydet myös linja-autolla.
Ahh, tämä!! Ne rannat oli fantastisia, olis ihanaa asua siellä ja kävellä aamulla rannalle. Täytyypä ruveta tekemään järjestelyjä eläkepäivien varalle....
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun minulla oli profiili OKCupidissa sain eniten matcheja Boulderissa sekä Portlandissa asuvien miesten kanssa, joten uskoisin ihmisten olevan melko vapaamielisiä ja suvaitsevaisia näillä paikkakunnilla. Boulderissa olenkin käynyt ja pidin kyllä rennon ilmapiirin lisäksi vuoristomaisemista sekä patikointimahdollisuuksista.
Olen asunut hetken Manhattanilla ja vaikka rakastankin New Yorkia, on se todella kallis kaupunki enkä voisi kuvitella asuvani siellä perheen kanssa. Olen huomannut, että kaikki New Yorkin tuttavani ovat nyt perheen perustettuaan jättäneet Manhattanin ja muuttaneet esikaupunkialueille omakotitaloihin.
Colorado on Hawaiin jälkeen soma suosikkini. Fort Collins on kiva kaupunki ja jos pitää vuoristomaisemista niin ei ole pitkä matka henkeäsalpaaviin luonnonpuistoihin. Tosin vuosittaiset metsäpalot tekevät siellä asumisesta jotakuinkin kinkkistä, joka vuosi tuntuvat muuttuvan vaan ärhäköimmiksi.
Kalifornia tai Vermont. Loistavia osavaltioita molemmat (etenkin maisemat ja ilmapiiri), ja haluan olla lähellä merta.
Arizona! Olen käynyt siellä monesti koska tuttuja asuu siellä. Onhan siellä huonotkin puolensa, mutta tykkään siitä ilmastosta, maastosta jne. Uskon, että viihtyisin mainiosti.
Itärannikolle.
Ei punaniskoja, vaan normaalia ajattelukykyistä porukkaa.
Moniko uskaltaisi asua tornado-alueilla?
Uusi-Englanti vaikuttaa kaikin puolin viehättävältä.
Joku paikka missä on paljon metsää ja luontoa.
San Diegoon, ihana ilmasto. Vaihtoehtoisesti Bostonin seudulle.
Vierailija kirjoitti:
En osaa kyllä näin perehtymättä vastata. Mutta muuttaisin sellaiseen paikkaan, jossa olisi hyvin toimiva julkinenkin koulu, johon vanhempien ei tarvitse olla koko ajan osallistumassa ja kantamassa rahaa.
Lisäksi sellainen paikka, jossa ei olla äärikonservatiiveja. Enkä haluaisi mihinkään kaupunkiin, vaan paikkaan missä lapset voivat ulkoilla ilman, että heitä tarvitsee kuskata pitkän matkan päähän luontoon päästäkseen.
Connecticut
Portland, Oregon. Ihana kaupunki ja tarpeeksi liberaali, eikä San Franciscon ongelmia.
Alaskaan. Se on voittajavaihtoehto, kun ilmastonmuutos etenee.
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina kiinnostanut cowboy ja ranch kulttuuri. Että hevosen selästä paimennetaan vaikkapa lampaita omalla tilalla cowboyhattu päässä ja revolveri lantiolla. Texasiin tai Arizonaan. Myös Meksiko viehättää kun sielläkin on se oma cowboy kulttuuri.
Sama! Hevoset ja tilat.
Olen asunut Bostonissa ja viihdyin siellä hyvin. Opiskelin ja tapasin vaimoni siellä. Pidän vuodenajoista. Tunnen kaupungin helmet ja liikun siellä sujuvasti. Sieltä on paljon hyviä muistoja. Kulttuuririkas kaupunki.
Toisena vaihtoehtona Miami. Siellä tuli lomailtua paljon lapsuudessa. Lämmin ilmasto, miinuksena hurrikaanikausi. Siellä en erottuisi joukosta niinkuin Suomessa.
Olen myös sen verran avarakatseinen jos vaimo ehdottaisi, että muutetaan Idahoon, Louisianaan, Texasiin tai Washingtonin niin olisin auki ehdotuksille. Kaikki käy.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vermont! Demokraattiosavaltio, talvisin on lunta ja muutenkin pohjoismainen fiilis.