190cm vai 170cm mies
Kommentit (57)
190cm koska olen itse 178cm. Mutta kyllä minulle 170cm mieskin kelpaisi
N27
170 olen kans 162 niin kuin edellinen vastaaja
Mieluummin 170cm rikas ja miellyttävä, kuin 190cm köyhä ja epämiellyttävä.
190cm tietenkin, nolottaisi vähän näyttäytyä 170cm kanssa eli reilusti alle keskipituisen.
N25
El.
Jos on pieni auto, niin pieni h:lö.
190, on kiva olla miestä lyhyempi. Itse olen 170 ja käytän joskus korkokenkiä.
pituudella ei väliä kunha on rikas.
Riippuu siitä, tarvitsenko jotain ylähyllyltä.
Ei hemmetti mitä valehtelua naisilta. Miten te kehtaatte? Huvittava seurata tätä ilmiötä vierestä.
190cm jos luonteeltaan ja muuten ulkonäöltään olisivat samantasoisia. Olisi jotenkin turvallisempi ja naisellisempi olo verrrattuna 170cm lyhyeeseen mieheen. 170cm mies ei tosipaikan tullen oikein pysty puolustamaan minua välttämättä edes muita naisia vastaan. Eihän tuo tilanne olisi kovin todennäköinen mutta mielikuva mukavampi kun mies voi puolustaa minua.
170cm.Mieheni on 172cm ja itse olen 162cm.
Täydellisen pituinen mulle😘
Ei kukaan huoli miestä vain pituuden mukaan. Pitää olla vetovoimainen, hyvin kouluttautunut, fiksu, huumorintajuinen, hyvästä perheestä, kunnianhimoinen, lapsirakas, sitoutumaan kykenevä, luotettava jne. Rahakaan ei pahaa tee, mutta mieluiten molemmilla sama taloudellinen ym. taso.
En kumpaakaan. Valitsin harvinaisemman, yli 2m.
Vierailija kirjoitti:
190cm jos luonteeltaan ja muuten ulkonäöltään olisivat samantasoisia. Olisi jotenkin turvallisempi ja naisellisempi olo verrrattuna 170cm lyhyeeseen mieheen. 170cm mies ei tosipaikan tullen oikein pysty puolustamaan minua välttämättä edes muita naisia vastaan. Eihän tuo tilanne olisi kovin todennäköinen mutta mielikuva mukavampi kun mies voi puolustaa minua.
Sanompa vaan että se pituus ei vaikuta siihen miten pärjää fyysisesti :D typerä kommentti...
Hah joku mies siellä taas ulisi että naiset valehtelee tykkäävänsä enemmän 170cm kuin 190cm miehistä.
Kuules poika, jos et ole saanu seuraa, se ei johdu pituudestasi vaan tosta uliasenteestasi.
Eli vika on luonteessasi eikä pituudessasi.
Kummallisia tekosyitä ihmiset keksii itselleen, ettei tarvitsisi katsoa totuutta silmiin.
Luonteelle tai ainakin asenteelle sentään voit tehdä jotain, olisit ilonen siitä.
180cm.