Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Demi-lehti lopettaa

Vierailija
02.02.2021 |

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000007777746.html

Demiä on ilmestynyt vuodesta 1998. Itse olin aktiivinen lukija vuosina 2010-2014. Hyvät muistot jäi myös demi.fi:stä. Siirryin sieltä tänne palstailemaan muutama vuosi sitten. Harmi kun nykynuoret ei lue lehtiä. Onko jäljellä enää mitään kunnollista 13-19-vuotiaiden lehteä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Oli hyvä lehti teini-ikäisenä. Oli kaikkea hyvää tietoa ja juttua nuorille tytöille. Nykynuoretko ei enää tuollaista tarvitse, somessa vaan kaikki (muka) on...

Vierailija
2/13 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus vuosina 2006-2009. Demitin myös eri nimimerkeillä.

Nyt oon jo vanha....

n27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teini luki ala-asteella Top Modelia. Sen jälkeen ei ole lehtiä tilattu.

Vierailija
4/13 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harmi että lopettaa. Olin kasiluokkalainen kun lehti aloitti ja oli todella tarpeellinen, sellaista lehteä ei Suomessa nuorille ollut. Demitin myös noihin aikoihin ja myöhemminkin. Sääli ettei lehtien lukeminen kiinnosta nuoria enää. Meillä alakoululainen on ainakin niin innoissaan kun saa postia!

Vierailija
5/13 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Demi! Mulle (ja varmasti monelle muullekin) tuli eka, ilmainen näytenumero joskus vuonna 1998! Koska lehti vaikutti kivalta, se tilattiin mulle ja alkoi tulla sitten syksyllä 98 🤓 Voi muistoja, muistan jopa millaisia ”back to school” -asuja lehdessä oli elokuun numerossa 98 😀 Ja myöhemmin ”Kysy Katjalta”-palsta oli huippu! Katja Ståhl oli siis ikäänkuin ”leelian lepotuoli”-henkeen omalla palstallaan vastaamassa lukijoiden lähettämiin ongelmiin. Tykkäsin Katjan aika suorasukaisestakin tyylistä vastailla. Nykyään sellaisesta tyylistä ihan varmasti jotkut vetäisisivät hirveet mielensäpahoittamisraivarit 🤣

Pitääkin lapsuuskodissa käydessä penkoa kaappeja, Demit pitäis yhä olla tallella...

Vierailija
6/13 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Demi vuodesta 2002 eteenpäin monta vuotta kun sain vuoden tilauksen rippilahjaksi, ja tykästyin. Demittämisen aloitin 2003, voi mitä aikoja.

Rip Demi.

Vierailija
7/13 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih! Demin palstalta sai teininä etsiä juttukavereita meseen, koska kaikilla luki sähköpostiosoite profiilissa. Sanin kavereita ympäri Suomea ja koskaan ei ollut koneella tylsää hetkeä. Jopa muutama jätkä lisäsi silloin ja juteltiin niitä näitä. :D <3

Vierailija
8/13 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista :(

Vierailija
9/13 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässähän tuli ihan tippalinssii ku luin, että se lopetettiin enkä ehtiny antaa hyvästejä

Vierailija
10/13 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa vieläkin!

Vierailija
11/13 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli sinänsä että lopetti.

Upistriimeistä tuttu Upi, oli myöskin aktiivinen Demittäjä!

Vierailija
12/13 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin joskus vuosina 2006-2009. Demitin myös eri nimimerkeillä.

Nyt oon jo vanha....

n27

Nuori tyttöhän sinä vielä olet

Vierailija
13/13 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upistriimi kirjoitti:

Sääli sinänsä että lopetti.

Upistriimeistä tuttu Upi, oli myöskin aktiivinen Demittäjä!

Oliko oikeasti? Millä nimimerkillä demitti?