Miten jotkut kehtaavat pyytää ohimennen näkemiensä tyyppien somenickejä?
Tai sellaisten, joiden kanssa ovat olleet tekemisissä kyllä irl, mutta vain vähän. Kun mietin, että jos seuraisin kaikkia tällaisia tyyppejä somessa, niitä tulisi ÄKKISELTÄÄN laskettuna 9, siihen päälle entiset luokkalaiset, opiskeluryhmäläiset...
Eli toisin sanoen jos minusta tahtoo tehdä päätelmiä sosiaalisen median perusteella kuin lapsi konsanaan, vaikutan siltä ettei minulla ole juuri mitää sosiaalista elämää enkä tiedä oikein mitään tyyppejä. Todellisuudessa tiedän paljonkin tyyppejä vaikka ja mitä kautta, ihan omien vanhempieni perhetuttujen lapsista lähtien. Heidän kanssaan olen tavannut MONET kerrat uv:n ka vapun merkeissä, mutten koskaan seurannut missään somessa.
Yhden eksän siskot tapasin, mutten koskaan alkanut seuraamaan. Yhden tapailumiekkosen pari kaveria tapasin, heitäkään en alkanut seuraamaan.
Tori-kauppojen kautta olen tavannut yhtä sun toista tyyppiä jnejnejne lista on loputon.
Siispä miten ihmeessä joillain ihmisillä on pokkaa pyytää kaikkien somet ja alkaa seuraamaan? XDDDDDDD
TIEDÄN, että esim. pari entistä kaveria ovat tällaisia. Some on täynnä jos jonkinmoista tyyppiä, mutta kavereita on oikeasti vain muutama ja heidän kanssaan vietetään aikaa.
Kommentit (10)
Koska some ei ole niin vakavaa kaikista? Somenimimerkki ei ole sama kuin asuinosoite. Tai ainakaan kaikki somet ei ole vakavia, itse voin seurata ihmisiä Instagramissa vaikka olisikin vaan tuttuja (lopetan seuraamisen jos huomaan ettei kiinnosta), mutta Facebookissa otan vain oiekasti kaverit kavereiksi
Näitähän tulee oikeastaan paaaljon enemmän nyt kun mietin. 9+1+1+2+päiväkotikaverit...
Eli jos alkaisin tälleen aikuisiällä seuraamaan kaikkia, jotka tiedän tai tunnen joko lapsuudesta tai lähiajoilta, niin niitä olisi äkkiä se 13 ja siihen päälle kaikki lukuisat muut tyypit, joita en edes muista juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Koska some ei ole niin vakavaa kaikista? Somenimimerkki ei ole sama kuin asuinosoite. Tai ainakaan kaikki somet ei ole vakavia, itse voin seurata ihmisiä Instagramissa vaikka olisikin vaan tuttuja (lopetan seuraamisen jos huomaan ettei kiinnosta), mutta Facebookissa otan vain oiekasti kaverit kavereiksi
Huoh. Kysymys kuuluu, että miten jotkut kehtaavat kysellä kaikkien nikkejä?? Mikä se pointti on? "Olipa kiva kun nähtiin ohimennen, mikäs se sinun instasi on?"
Ei minulla olisi pokkaa noin avoimesti keräillä ihmisiä egobuustaustarkoituksella someeni XDDDDDD
Aha, taas miekkostyyppi. Tällä kertaa hieman eri stoori. Tunnistaa silti.
Niin ja tuohon kolmeentoista ei sisälly yksikään miekkonen XD Eli luku kasvaa kasvamistaan, kun otetaan kaikki säätömiekkoset ja eksät mukaan XD.
Helposti päästään kolmeenkymmeneen, kun otetaan nuo 13 ja siihen päälle eksät, deittimiekkoset ja sitten ne lukuisat muut, joita en edes muista.
Eikun tapasin minä parin muunkin eksän siskot XD Eli jälleen luku vain kasvaa kasvamistaan.
Mutta ei minulla ole todellakaan pokkaa pyydellä kenenkään someja egobuustausmielessä. Ja sitähän se nimenomaan on, jos on nähty silloin tällöin tai jopa YHDEN KERRAN.
Eli 17 + deittimiekkoset, eksät, päiväkotikaverit...
Eli ts. minun somessani olisi aivan v---sti porukkaa, mutta en vain kehtaa lähteä tuollaiseen touhuun XDDDDD.
Uv:n ja*
Mitään*