Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tori.fi

Vierailija
02.02.2021 |

Ostaisitteko tori.fi: stä sägyn, käytetty, erittäin hyvässä kunnossa ja halpa. Jonka voi noutaa ja maksaa samalla. Voiko olla luteita, vaikka hyväkuntoinen ja siisti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa huono otsikko. luulin että haluat keskustella sivustosta, etkä tekemättömistä ostoksistasi

Vierailija
2/10 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi sänkyä muuta kuin rautasohva vaihdettavalla sälepohjalla, tai laittaisin sälepohjan kuumaan yli 100 asteiseen saunaan useaksi tunniksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus vuosia sitten käytettynä sängyn, ei tullut silloin mieleenkään luteet. Onneksi niitä ei tullut.

Enää en kyllä ostaisi, eli vastaus kysymykseen on en.

Vierailija
4/10 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä otsikko ☺️...

No, Tori:ssa ilmoittajan jos kehtaisivat mitenkään laittaa ilmoitukseensa jos kyse huonekalusta: mitat, ja miten vanha se on .

Vaatteista : kuva vaatteen materiaalista ! ! , ja kuva PESUOHJEESTA ! näistä on kuvia hyvin vähän ilmoituksissa.

Nyt kun on tullut tuo Torin oma tili ( ? ) linkki Schibsted viestien lähettelyä varten , niin kyllä sitä myyjät eivät käy todellakaan katsomassa montaakaan kertaa viikossa ! Minusta kannattaa olla myös puhelinnumero ilmoituksissa, sitä kautta huomaa kätevämmin yhteydenotot... Laitan mieluummin tekstiviestin kännykkään.

Vierailija
5/10 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ostaisi, ihan varmasti voi olla.

Vierailija
6/10 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ( huom olin ), kiinnostunut yhdestä mekosta, jota myytiin Torissa, könny numeroa EI ollut, laitoin viestin siihen heidän tili linkin Schibsted kautta, niin VIUKON KULUTTUA MYYJÄ oli katsonut sitä linkkiä ja sitten vastasi minulle 😈.. olin jo kerennyt ostaa kaksi mekkoa toiselta myyjältä.

Niin, eipä vaateistakaan paljon infoa irtoa joillakin jota laittavat ne Torille myyntiin.

Kyllä perusjuttu on laittaa : mitat, olka/helma, kai -kai, ja materiaali ja pesuohje. Näitä sitte tiedustelemaan ,jos kehtaa. Ei edes aina kehtaa ruveta kyselemään. Siinä myyjä voi menettää ostajia...

Vierailija
7/10 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään katsoin Torista, oisko kesävaatteitta jo joku laittanut myyntiin..

Huomasin että oli joitain.. mutta , niin, eihän noita kehtaa alkaa kyselemään joka vaatteesta mittoja ja materiaaleja . Johan se Juhannuksesta alkaa kesävaate ale kaupoissa.

Vierailija
8/10 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin muuten yllätyksekseni, että muutamat MIEHET möivät Torissa mekkoja 😳 ...

🤔.

Mikähän on jutun takana ??? Möivätkö omiaan ? exänsä ? siskonsa ? Äh ..😂😂

Vierailija
9/10 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt kaikkien taloissa ole luteita.

Varmaan jossain helsingissä kerrostaloissa tämä on pahempi ongelma.

Ainakin pienemmillä paikkakunnilla tuskin kovin suurta vaaraa saada luteita käytetyistä huonekaluista.

Myin itse joku aika sitten sängyn. Ei siinä muuta vikaa ollut kuin se, että se oli liian iso ja vei tilaa.

Vierailija
10/10 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppismyynti on aina kahden kauppa. Harvoin oon myynyt esim.Torissa mitään..en ees muista mitä ja milloin.

Ostanut olen useammin. Jos jokin tuote kiinnostaa, ja aikaisen ilmoituksen, JOS huomaan että myyjä myy läjäpäin tavaraa...jotain yli 50 tuotetta tai jopa sen ylitse, niin eipä enää MINUA kiinnostakaan moinen JOBBARI, joka ostaa käytettynä ja myy kalliimmalla.

En osta sellaiselta.

Ja kyllä ilmoittajan pitää perusjutut laittaa ilmoitukseen, mitat ym.. Vaatteissa materiaali jne.

En vaan tykkää käyttää näitä Tori tiliä Schi...mikä sanahirviö se nyt olikaan.. Kyselen tekstiviestillä. Jos kyselen.