Erikoinen kysymys, mutta onko muita jotka EIVÄT halua enää palata ”normaaliin”
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
En halua minäkään. Pelkkä ajatus avokonttorista ja hälisevistä työtovereista yököttää. Omassa rauhassa saan aikaan enemmän ja olen taas alkanut pitää työstäni.
Olen myös päässyt eroon kaikista niistä sukulaisista ja tuttavista, joista en ole pitänyt. Kätevää!
Olen nauttinut siitä, että silloin harvoin kun lähden liikenteeseen kaupungille, bussit ovat tyhjempiä ja muuallakin on vähemmän ihmisiä. En käy enää muualla kuin lähikaupassa, kaiken muun tilaan netistä.
Lomillani menen vanhalle kesäpaikalleni kissan ja koiran kanssa, hoidan puutarhaa, tutkin putkellani Punaista Planeetta ja Orionin sumuja ja hiihdän omaa latua ja luistelen omalla kentällä, jonka lahden rantaan teen. Uin avannossa ja saunon. Otan valokuvia. Kesällä kerään sienet ja marjat ja kalastan. Kasvimaalta saan pottuja, lanttuja, porkkanoita ja muita. Mikäs tässä. En kaipaa yhtää vttuilevia ja temppuilevia ihmisiä, en ulkomaita, en kahviloita, ei tapahtumia. Niitä on tullut nähtyä minun tarpeikseni jo kylliksi.
Aivan ihanalta kuulostaa sinun puuhasi lomapaikassasi; teet omat ladut, luistelukentän, katsot tähtiä, saunot. Jotenkin vaan tosi upean kuuloista.
Etätyöt saisivat jäädä! Aamulla saa nukkua pitkään,eikä ole stressiä työmatkoista,joita minulla oli paljon. Lisäksi olen voinut muuttaa maalle mieheni luo,kun työt hoituvat etänä. Aikaa jää liikunnalle ja kissoille. Olen laihtunut 10 kg.
Kaipaan kyllä matkailua, konsertteja ja erilaisia tapahtumia,mutta niitä ilmankin olen pystynyt elämään. Maskin käyttö on väsyttävää.