Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoinen kysymys, mutta onko muita jotka EIVÄT halua enää palata ”normaaliin”

Vierailija
02.02.2021 |

Minä en halua, todellakaan.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut sellaista että sinä olit ja olet oman elämäsi ongelma, ei se mitä ulkomaailma on. Katsos kun minä olen eläkkeellä ja minun elämä ei ole oikeastaan mitenkään muuttunut mitä nyt ihmisiä ei enää näe kun niillä on vaippa päässä.

Vierailija
2/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentomatkailu saisi kallistua kymmenkertaiseksi ja etätyöt jäädä yleiseksi. Muuten ei kyllä haittaisi päästä taas lääkärille ja nähdä kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nom inä kyllä haluan palata normaaliin esim. Maskia ei ole kiva pitää, hengitys on hankalaa ja päätä särkee. Myös museoissa, matkoilla ja harrastuksissa olisi kiva käydä.

Mutta etätöistä tykkään! Olen saanut paljon enemmän aikaiseksi etänä, kun työkaverit ei häiritse höpinöillään ja työmatkoissa säästää aikaa kaksi tuntia päivässä. Toivon todella, että etätyömahdollisuus säilyisi.

Vierailija
4/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua. Tarvittiin muutos, millainen muutos tahansa. Ja tarvitaan yhä, suurempi muutos. Ja kyllä, joudan kuolla koronaan, ei haittaa yhtään.

Vierailija
5/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etä elämä sopii minulle oikein hyvin mutta tämä jatkuva läheisten koronaan kuolemanpelkääminen voisi loppua jo.

Vierailija
6/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi palata normaaliin työn osalta vaan jäädä pysyvästi etätöihin. Tekee vaan niin hyvää saada nukkua pidempään ja tehdä töitä rennossa kotiasussa.

Valitettavasti pomo odottaa jo innolla paluuta toimistolle... Taitaa sitten työpaikan vaihto minulla lähestyä etätyön sallivaan firmaan.

Vierailija
7/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen lomautettuna. Mitä luulet?

Vierailija
8/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No etä elämä sopii minulle oikein hyvin mutta tämä jatkuva läheisten koronaan kuolemanpelkääminen voisi loppua jo.

Kaikkeen tottuu, myös kuolemanpelkoon ja itse kuolemaan ympärillä.

Vierailija
9/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera ämmmä olet. Koska sulla ei ole elämää niin ei muillakaan saa olla? Niinkö?

Vierailija
10/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, yhtään kausiflunssaa en ole sairastanut..kiitos maskin!!Viihdyn kotona ja nautin kun ei enää tarvitse keksiä syitä kotoilulle

Vierailija
11/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua uuteen maailmanjärjestykseen, haluaisin palata vanhaan tuttuun ja turvalliseen normaaliin.

Vierailija
12/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera ämmmä olet. Koska sulla ei ole elämää niin ei muillakaan saa olla? Niinkö?

Sivusta: kysyttiinkö tätä? Väittikö ap näin?

Vierailija
13/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua uuteen maailmanjärjestykseen, haluaisin palata vanhaan tuttuun ja turvalliseen normaaliin.

UMJ kiinnostaa. Tai loppu.

Vierailija
14/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% etätyö pitää jäädä koronan jälkeenkin voimaan.

Vierailija
15/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös etästä.. En pitänyt työmatkoista. Ihan turhaa työaikaa, nostin matkakuluja (firmalle ylimääräistä kulua) ja aikaiset lennot väsyttivät. En myöskään nukkunut yönä ennen matkoja, kun alitajuisesti pelkäsin myöhästyväni. Helpompaa ja tehokkaampaa.

Vierailija
16/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100% etätyö pitää jäädä koronan jälkeenkin voimaan.

Varmaan jääkin. Kuten myös laajenneet mahdollisuudet opiskella etänä.

Vierailija
17/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua minäkään. Pelkkä ajatus avokonttorista ja hälisevistä työtovereista yököttää. Omassa rauhassa saan aikaan enemmän ja olen taas alkanut pitää työstäni. 

Olen myös päässyt eroon kaikista niistä sukulaisista ja tuttavista, joista en ole pitänyt. Kätevää! 

Olen nauttinut siitä, että silloin harvoin kun lähden liikenteeseen kaupungille, bussit ovat tyhjempiä ja muuallakin on vähemmän ihmisiä. En käy enää muualla kuin lähikaupassa, kaiken muun tilaan netistä. 

Lomillani menen vanhalle kesäpaikalleni kissan ja koiran kanssa, hoidan puutarhaa, tutkin putkellani Punaista Planeetta ja Orionin sumuja ja hiihdän omaa latua ja luistelen omalla kentällä, jonka lahden rantaan teen. Uin avannossa ja saunon. Otan valokuvia. Kesällä kerään sienet ja marjat ja kalastan. Kasvimaalta saan pottuja, lanttuja, porkkanoita ja muita. Mikäs tässä. En kaipaa yhtää vttuilevia ja temppuilevia ihmisiä, en ulkomaita, en kahviloita, ei tapahtumia. Niitä on tullut nähtyä minun tarpeikseni jo kylliksi.

Vierailija
18/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyö saa jäädä, mutta kulttuuritapahtumat ja matkustaminen pitää saada takaisin. Sitten olen tyytyväinen. Voin maksaa vaikka moninkertaisen hinnan, kunhan pääsen ulos ja matkoille.

Vierailija
19/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan päästä teatteriin ja elokuviin, matkustelemaan ja nähdä katukuvan, että maskeja ei enää ole kenelläkään.

Vierailija
20/42 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 2 metrin turvaväli voisi jäädä ikuisesti käyttöön. Siis ventovieraiden ihmisten välillä, esim kaupoissa ja muissa julkisissa paikoissa. Omia ystäviä ja läheisiä se ei koskisi.

Kyllä mä ns normaalissakin elämässä, koronan jälkeen, todennäköisesti välttelen väkijoukkoja ja ryysistä. Jos korona tarttuu esim. baareissa tai keikoilla tai muussa väentungoksessa, niin varmasti tarttuu moni muukin tauti. En kertakaikkiaan halua enää olla vieraiden ihmisten lähellä.

Meillä meni lasten harrastukset nyt parin viikon tauolle, ja onpas ihanaa kun kenenkään ei tarvi olla klo 16.30 harkoissa toisella puolella kaupunkia. Sama oli viime keväänä, kun kaikki oli kiinni. Stressaan hirveästi harrastuskuskaamisista, lasten ruuista ja välipaloista, onko pelikamppeet pesty jne. Tuntuu että päivät menee minuuttiaikataululla, hirveä kiire töistä kotiin, tai sitten pitää iltavuorossa huolehtia lasten syömiset ja harkkoihin lähdöt Whatsapilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi