Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka maksaa ripsarista 30 euroa? Lehtijutussa sanottiin, että EArdenin ripsari on 33 e

Vierailija
02.02.2021 |

Liikaa mielestäni.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla on rahaa. Köyhät vinkuu.

Vierailija
22/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin valmis maksamaan vaikka 100 euroa, jos vaan löytäisin sellaisen, joka oikeasti pysyy ja saa myös ripset näyttämään joltakin. Kaikki kalliit hypetetyt merkit on jo kokeiltu, myös sellaiset, joita ei saa Suomesta.

Kannattaa kokeilla seuraavaksi halvempia. Niistä voi löytyä suosikki sinullekin. 

Mitäpä lottoat, olisikohan jo tullut markettiripsarit kokeiltua. Leviävät aivan järkyttävän näköisiksi.

Ja kyllä, vedenkestävät testattu.

En lottoa. En harrasta uhkapelejä. En valitettavasti myöskään osaa lukea ajatuksia. Puhuit viestissäsi vain kalliista merkeistä, joten mistäpä olisin voinut tietää, että olet halpojakin kokeillut. 

Itsestäänselvyyksien jakelu yleensä koetaan sellaisena kuin se on - alentuvana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Käytössä on Ardenin ripsari. Sopii silmilleni ja ripsistä tulee hyvät. Olen aina panostanut ripsiväriin.

Vierailija
24/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käyttämä Lancôme

Hypnôse ripsari maksaa 32,50€ enkä pidä sitä liian kalliina.

Mulla Lancome Hypnose Doll Eyes ripsari on ainoa, jolla saan edes jonkinlaista näyttävyyttä surkeisiin tynkäripsiini, enkä siksi pidä hintaa liian korkeana.

Vierailija
25/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin valmis maksamaan vaikka 100 euroa, jos vaan löytäisin sellaisen, joka oikeasti pysyy ja saa myös ripset näyttämään joltakin. Kaikki kalliit hypetetyt merkit on jo kokeiltu, myös sellaiset, joita ei saa Suomesta.

Kannattaa kokeilla seuraavaksi halvempia. Niistä voi löytyä suosikki sinullekin. 

Mitäpä lottoat, olisikohan jo tullut markettiripsarit kokeiltua. Leviävät aivan järkyttävän näköisiksi.

Ja kyllä, vedenkestävät testattu.

En lottoa. En harrasta uhkapelejä. En valitettavasti myöskään osaa lukea ajatuksia. Puhuit viestissäsi vain kalliista merkeistä, joten mistäpä olisin voinut tietää, että olet halpojakin kokeillut. 

Itsestäänselvyyksien jakelu yleensä koetaan sellaisena kuin se on - alentuvana.

Ei mielestäni ole itsestään selvää, että kalliiden merkkien suurkuluttaja olisi testannut markettimerkkejä. 

Vierailija
26/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käyttämä Lancôme

Ja on todella huonolaatuien ripsiväri. Levitinkin aivan  tökerönmallinen.  Lancomen hypnose on monen mielestä luxus-laadukas ripsasri, mutta todellisuudessa on aivan muuta.

Vierailija
27/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin käyttänyt kuin HR:ää. Onhan se yli 30€, sopii vain niin hyvin minulle. Mullakin vähän vaikeat ripset, moni leviää.

Vierailija
28/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina Cliniguen ripsivärejä, allergian takia.  Ovat hintansa nähden laadukkaita n. 25-45 e

Vierailija
29/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pöhkö. Ei niissä eroa ole halpiksiin verrattuna.

Vierailija
30/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän aina Cliniguen ripsivärejä, allergian takia.  Ovat hintansa nähden laadukkaita n. 25-45 e

CLINIGUE?

Vierailija
31/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun käyttämä Lancôme

Ja on todella huonolaatuien ripsiväri. Levitinkin aivan  tökerönmallinen.  Lancomen hypnose on monen mielestä luxus-laadukas ripsasri, mutta todellisuudessa on aivan muuta.

Jaa. Se on ainoa, joka pysyy ripsissäni. Kanebon lisäksi. Eli ei minusta ole huonolaatuinen.

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi