Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka maksaa ripsarista 30 euroa? Lehtijutussa sanottiin, että EArdenin ripsari on 33 e

Vierailija
02.02.2021 |

Liikaa mielestäni.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin itsekin joskus muutamia vuosia sitten 30e ripsaria törky kalliina, mutta en enää. Olen ostanut muutamia kertoja. On kuitenkin ollut riittoisaa.

Vierailija
2/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ripsari hypnose taitaa maksaa 26 euroa. En edes tiedä. Mitä väliä, onko se 10, 20 vai 30 e?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis maksamaan vaikka 100 euroa, jos vaan löytäisin sellaisen, joka oikeasti pysyy ja saa myös ripset näyttämään joltakin. Kaikki kalliit hypetetyt merkit on jo kokeiltu, myös sellaiset, joita ei saa Suomesta.

Vierailija
4/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käyttämä Lancôme

Hypnôse ripsari maksaa 32,50€ enkä pidä sitä liian kalliina.

Vierailija
5/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää 3€ ripsari, mutta ymmärrän panostamisen, jos ei ole rahasta kiinni.

Vierailija
6/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tykkään ostaa laatukosmetiikkaa, vaikka muuten olen aika pihi.

Vierailija
7/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kymppi ylärajana.

Vierailija
8/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan vaikka rahaa ei tuhlattavaksi ole.

Ripseni ovat niin oudot että mikä tahansa ripsiväri ei pidä niitä aisoissa ja näytä kauniilta.

Toiseksi, ihoni on tosi rasvainen sekaiho että suurinosa ripsareista suttaantuu hetkessä, eikä tähän menneessä mikään pohjustus ei auta.

Vierailija
9/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan edullisesti, ripsivärin harjaksissa muhii pöpöjä.käytän Max 1 kk .Sama hammasharjassa.

Vierailija
10/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös markettiripsivärien hinnat nousseet esim. Sokoksella aika hyvin, muun muassa yksi Max Factorin False Lash Effecteistä 20,50e ja Lorealin Million Lashes 19,90e.

Vierailija
11/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut pari kertaa silmätulehduksen ripsarista tai eyelinerista eli tosiaan hyvä pointti, että meikkejä ei saisi käyttää kauan aikaa. Minä olen valmis maksamaan vaikka sen 30e, jos vaan saan pitkät, tuuheat ripset. Olen kokeillut kymmeniä eri merkkejä, mutta sitä aivan täydellistä ripsaria ole sattunut kohdalle.

Vierailija
12/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripsipiirakka vain 30 euroa?

Vierailija
13/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi klum mainokseen ja  voimismammat ostaa  lidlin tiikerikuviot loppuun samantien, hinnasta viis.

Vierailija
14/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ardenin ripsiväriä, en oo kokeillu. Pitää katsoa. Yleensä yläraja ripsarissa 30 E, ostanu jo vuosia siinä 25 e paikkeilla. Joskus joku kalliimpi tarjouksessa.

Monet ripsarit kirvelee tai varisee hinnasta huolimatta. Mut aikoinaan ne halvat kirveli eniten joten aloin ostaa kalliimpaa. Onhan se silti aika ok kun ei tarvii joka viikko ostaa uus.

Diorin on kyllä kalleimmat, käytin kun oli korkeampi palkka. Nyyh

Vierailija
15/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käyttämä maksaa 38€. Se on paras kokeilemistani.

Vierailija
16/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan 30€ ripsaria, joka on toistaiseksi ainut, josta en ole saanut allergista reaktiota. Olen valmis missä tahansa tuotteessa maksamaan siitä, että se soveltuu minulle. 

Vierailija
17/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin valmis maksamaan vaikka 100 euroa, jos vaan löytäisin sellaisen, joka oikeasti pysyy ja saa myös ripset näyttämään joltakin. Kaikki kalliit hypetetyt merkit on jo kokeiltu, myös sellaiset, joita ei saa Suomesta.

Onhan noita vaikka mitä.

Vierailija
18/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla seuraavaksi halvempia. Niistä voi löytyä suosikki sinullekin. 

Vierailija
19/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla seuraavaksi halvempia. Niistä voi löytyä suosikki sinullekin. 

Mitäpä lottoat, olisikohan jo tullut markettiripsarit kokeiltua. Leviävät aivan järkyttävän näköisiksi.

Ja kyllä, vedenkestävät testattu.

Vierailija
20/31 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä lottoat, olisikohan jo tullut markettiripsarit kokeiltua. Leviävät aivan järkyttävän näköisiksi.

Ja kyllä, vedenkestävät testattu.

En lottoa. En harrasta uhkapelejä. En valitettavasti myöskään osaa lukea ajatuksia. Puhuit viestissäsi vain kalliista merkeistä, joten mistäpä olisin voinut tietää, että olet halpojakin kokeillut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi