Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette lopettaneet himoshoppailun?

tytsy
02.02.2021 |

Mulla ei ole velkoja, mutta tuhlaan liikaa kivoihin vaatteisiin. Olen nyt jo 25v ja havahtunut vähän siihen miten paljon mun harrastus tekee hallaa ilmastolle. Mutta mulla on tooosi vaikea lopettaa! Kaveri sanoi vaan "Boomer" ja ehdotti että oon pari päivää vaan kuluttamatta mutta en pystynyt! Miten te ootte tehneet tän?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti!

Nykymuoti kun alkoi nostattamaan "raikkaita" tuulahduksia menneiltä vuosikymmeniltä päättyi shoppailu kuin seinään. Eilen viimeksi selasin verkkokauppoja ja on kyllä niin hirveitä rättejä etten ottaisi edes ilmaiseksi.

Vierailija
2/5 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis pysty olemaan paria päivää ostamatta mitään?

Tuo on kyllä jo sairasta!

Auttaisiko tähän sellainen, että niiden shoppailukavereidenne kanssa leikkisitte kauppaa. Laittaisitte kaikki omat vaatteenne "myyntiin", ja sieltä sitten valitsisitte niitä kivoja vaatteita, joita "ostaisitte" itsellenne. Siinä voisi kavereiden kesken muutama vaate vaihtaa omistajaakin, jolloin tulisi sitä uuden vaatteen saamisen fiilistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku ikää tulee lisää niin shoppailu ei enää kuulu niihin tärkeimpiin piristyksiin. Vaatteita ostaa lähinnä sillon ku niitä tarvitsee.

Vierailija
4/5 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat säästää ja sijoittaa tavoitteellisesti ja tuhlaat vaikka johonkin rahastoon. Ainakin minulla toimii kun kirjaan ylös kaikki ei-välttämättömät ostokset ja sitten katson jälkikäteen miten paljon niihin on mennyt rahaa.

Vierailija
5/5 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys auttoi, en kuitenkaan suosittele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä