Mitä ostaisit, jos saisit viis tonnia ja lupa olisi kuluttaa se pelkästään omiin juttuihisi? Säästää tai sijoittaa ei saa.
Mä kävisin yksityisellä hammaslääkärillä, sitten kampaajalla ja lopulla ostaisin LANKAA!
terv. käsityöhirmu
Kommentit (112)
Maksaisin itselleni kuntoutusjakson (neurologinen sairaus).
Ehkä järkevintä olisi maksaa taloyhtiölainaa, mutta se, mitä oikeasti haluaisin, olisi ottaa töistä virkavapaata pariksi kuukaudeksi, kun korona on ohi. Tosin sen varjolla saisin varmaan fudut. Sen verran epäsuosittu nykyään olen ja aivan kaikki tuntuu olevan syytäni, siis... aivan kaikki käsittämätönkin.
Mutta joo ottaisin lomaa ja lähtisin ulkomaille.
Rakentasin todella tehokkaa pelitietokoneen nykyisen "vain" tehokkaan tilalle. :) Siihenpä ne rahat menisiki. :D
Ostaisin täyskruunun yhteen hampaaseen ja kävisin silmien laserleikkauksessa. Inhoan silmälasien käyttöä niin paljon, eikä piilarit sovi mulle yhtään
M25 kirjoitti:
Rakentasin todella tehokkaa pelitietokoneen nykyisen "vain" tehokkaan tilalle. :) Siihenpä ne rahat menisiki. :D
No aikamoisen summan laittaisit yhteen koneeseen jonka osat vanhenee vuosi vuodelta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
No aikamoisen summan laittaisit yhteen koneeseen jonka osat vanhenee vuosi vuodelta enemmän.
No mihi miun pitää toi raha käyttää?
En osaa sanoa tässä tilanteessa, mutta ilman koronaa varaisin kaksi viiden päivän mittaista matkaa Suomessa (ensimmäisellä esimerkiksi Lappeenranta, Savonlinna, Joensuu, Pieksämäki ja Kuopio ja toisella Rovaniemi, Oulu ja Pori), viikon matkan Baltiaan (Riikaan ja Vilnaan), viiden päivän matkan Ruotsiin (Tukholmaan ja Göteborgiin) ja kahden viikon matkan Saksaan, Tšekkiin, Slovakiaan ja Unkariin.
Psykoterapian itselleni. Tosin kolmeksi vuodeksi tuo ei riittäisi
Lähtisin Thaimaahan. Tulisin pois kun rahat kulutettu.
Kauanko reissuni kestäisi?
Kankaita ja kaavoja. Kirjontalaitteen
Kuukauden lomareissu kauas lämpimään.
Toinen vaihtoehto terassin laajennus ja uusi pintamateriaali ( komposiitti)