Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisit, jos saisit viis tonnia ja lupa olisi kuluttaa se pelkästään omiin juttuihisi? Säästää tai sijoittaa ei saa.

€€€€€€€
02.02.2021 |

Mä kävisin yksityisellä hammaslääkärillä, sitten kampaajalla ja lopulla ostaisin LANKAA!
terv. käsityöhirmu

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin männyntaimia, ne pitää joka tapauksessa tänä keväänä ostaa.

Vierailija
62/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi koronaa, käyttäisin rahat matkaan. Tolla rahalla saisi jo kaverillekin lennot ja majoitukset tarjottua, niin matkaseuraakin varmasti saisi. Jos rahat saisi juuri nyt eikä myöhempään saisi säästää, kävisin kampaajalla ja kasvohoidossa, ostaisin ensi jouluksi joululahjat valmiiksi, söisin hyvän take away -illallisen ja ostaisin ulkoilukengä, yleiskoneen ja monitoimikoneen. Luulen että tuosta jäisi ylikin, sitten varmaan summasta riippuen tarjoaisin illalliset kaverillekin tai miettisin huonekalujen uusimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin loput moottoripyörästä pois.

Vierailija
64/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko raha menisi hierontaan :D

Vierailija
65/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellinen matka johonkin. Hyvät kotivaatteet. Hoitoja hierojalla ja kosmetologilla. Kylpyläviikonloppu.

Vierailija
66/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikoisin hampaani. Siihen se sitten menisikin. Jos olisi enemmän rahaa, ostaisin uuden auton. Jos olisi vielä enemmän rahaa, hankkisin asunnon jossa saisin itselleni oman työhuoneen. Oikeastaan voisin helposti keksiä käyttöä kuinka isolle rahalle tahansa. Hmm, olen kyllä kuullut että sukulaisia muutti joskus amerikkaan, ehkä joku tuntematon amerikan täti vielä yllättäen jättää minulle valtavan perinnön. Sitä odotellessa...

Vierailija
67/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittötä vähän fressaisin: uusi taso, hyvä/syvä allas, kivempi hana, modernimmat valot sinne myös. Takaterassille teettäisin säleikköä pariin kohtaan ja liuskekivilaatoitusta yhteen nurkkaan jossa ei nurmikko viihdy. Siihen se 5000 e taisi mennäkin. Asun yksinään, joten koen että nämä ovat minun omia juttujani, joka ilahduttaisi.

Vierailija
68/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu oria ja viinaa

Vierailija
69/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haulikon. Tuolla sais jo kohtalaisen.

Vierailija
70/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin lapsen kanssa ratsastusleirille! Ostaisin tai jopa teettäisin itselleni hyvät kengät. Menisin monta kertaa hierontaan.

Vierailija
71/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi sänky ja uusia petivaatteita.

Erilaisia hierontoja ostaisin moniin paikkoihin. Olisi kiva saada kehonhuoltoa ja hemmottelua, ja samalla tukea paikallisia yrittäjiä.

Vierailija
72/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoilleni joku tosi hieno ja iso kiipeilypuu ym tarvikkeita. Itselle ja lapsille uusia vaatteita, kotiin remppapalvelu.

Vierailija
73/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaisin personal trainerin tai mielummin fysioterapeutin ja yrittäisin saada elämää kuntoon. Kävisin ihanissa, nautinnollisissa huuhaahoidoissa ja kampaajalla. Sisustaisin kotia, ehkä ostaisin vaatteita.

Vierailija
74/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 e:llä viinavarasto

Kultahammas 3000 e

Matka jonnekin siistille saarelle 1500 e

Vierailija
75/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hammaslaminaatit, mun hampaat on ihan keltaiset ja VINOSSA. Ärsyttää.

Vierailija
76/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Silmäleikkausta voisin harkita. Ainakin uudet silmälasit ostaisin. Kävisin yksityisellä gynellä ja ehkä hammaslääkärissäkin. Ostaisin peitetikkikoneen. Ehkä lennot jonnekin lämpimään ensi talvelle koko perheelle. Tosin oikeasti varmaan maksaisin tylsästi autolainaa pois ja opintolainan viimeiset jämät myös. Jos saisi muutaman kuukauden säästää niin käyttäisin tuon rahan tulevan kodin kalustamiseen ja remppaamiseen, kunhan löydetään mieleinen talo :)

Vierailija
77/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin vapaa-ajan tontin.

Vierailija
78/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo hammaslääkäri olisi kyllä hyvä! Muuten sitten menisi talon remonttiin.

Hammaslääkäriin minäkin. Mut eihän tuollaista rahaa ole minulle tulossa. Pitäisi siis keksiä se keino, jolla jotkut pääsevät hammashoitoon, heille oikein varataan aika. Luin jutun, jossa kerrottiin, että heistä hyvin moni jättää menemättä. Minä menisin viivana.

Vierailija
79/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin auton.

Vierailija
80/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suksisetti, lasketteluvälineet, sähköpyörä (ehkä laatikko), uudet silmälasit, varalasit, aurinkolasit ja piilareita. Ompelukoneita ehkä uusisin. Parit kengät, ehkä pari takkia. Siivoojan, personal trainerin ja hierontaa, ensi syksylle lennot Montrealiin siskon luo. Jos siis pitäisi ihan vaan omiin juttuihin laittaa, ei kotiin tai perheelle. Tosiasiassa käyttäisin autolainaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme