Mitä ostaisit, jos saisit viis tonnia ja lupa olisi kuluttaa se pelkästään omiin juttuihisi? Säästää tai sijoittaa ei saa.
Mä kävisin yksityisellä hammaslääkärillä, sitten kampaajalla ja lopulla ostaisin LANKAA!
terv. käsityöhirmu
Kommentit (112)
Ostaisin uuden toppapuvun ulkoiluun, entinen täytti just 15 v ja alkaa olla aika kylmä. Sitten ostaisin kylpytakin ja pari yöpaitaa, askartelutarvikkeita, sukkalankaa, viherkasveja. Kävisin kampaajalla ja luontaishoidoissa.
Ostaisin jotain minkä myymällä saisin tuon summan triplattua.
Jos se ei ole sallittua niin tässä kaupungissa tuo on jo omakotitalon käsiraha.
Jos 5000 riittää niin kylppäriremppaan. Jos ei niin uusisin vanhenevia kodinkoneita ja päivittäisin 8v vanhan tietokoneen uuteen.
Harrastevälineisiin 2000. Kodin pikkuremppoihin 1000. Lopuilla ostaisin matkan ensi vuodelle.
Ostaisin kodin remonttia varten palveluita ja tarvikkeita.
Laittaisin mökille kunnollisen kasvihuoneen kaikkine vermeineen ja kasveineen.
Maksaisin luottokorttivelan pois ja lopuilla vaatteita.
Mulla on rumat tubulaariset rinnat mielestäni. Kävisin kohotusleikkauksessa. Ehkä rasvaimu reisille, Mull aon terveelliset ja liikunnalliset elintavat mutta reidet paksut.
Varmaan panostaisin terveyteeni.
Mä varmaan ... tota noin .. tuata .. siis .. kait .. laittaisin säästöön !!!!
Pyykkikone vetelee viimeisiään eli hankkisin uuden ja laadukkaan. Lisäksi teettäisin pientä pintaremonttia.
Veisin auton huoltoon, täyttäisin tankin, maksaisin sen vuotuisen käyttömaksun ja lopuillä pysäköintioikeuden vodeksi. Siinähän ne meneekin.
nimim. autoiluko verotettua
Minulla samat suunnitelmat kuin ap:lla.
Lankaa ei voi olla koskaan liikaa :)
Kävisin silmien laserleikkauksessa ja ostaisin rintaliivejä ja pöksyjä. Siihen se 5K jo paloikin.
Lintukaukoputken ja järjestelmäkameraan hyvän laakakulma linssin
Tai sitten täyden kennon järjestelmäkameran rungon.
Vierailija kirjoitti:
Tylsästi kylppäriremontti. Voisin jättää vähän kesälomareissuunkin.
Tuo raha ei kyllä riittäisi kylppärin remontointiin. Siihen menee erittäin helposti 10000 euroa vähintään.
Matkustaisin koronan jälkeen koko rahalla jonnekin kauas ja lämpimään.
Playstation 5, pari peliä, uudet kuulokkeet ja kotiteatteri, pari hyvää viskipulloa ja loput varmaan uuteen astiastoon ja ulkona syömisiin
Hummeli solix 15 lähtis heti tilaukseen.
Heh, täällä on muutkin päivittelemässä objektiiveja, mutta sama suunnitelma olisi minullakin :D Ostaisin jonkun L-sarjan telen.