Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisit, jos saisit viis tonnia ja lupa olisi kuluttaa se pelkästään omiin juttuihisi? Säästää tai sijoittaa ei saa.

€€€€€€€
02.02.2021 |

Mä kävisin yksityisellä hammaslääkärillä, sitten kampaajalla ja lopulla ostaisin LANKAA!
terv. käsityöhirmu

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin mökille kunnollisen kasvihuoneen kaikkine vermeineen ja kasveineen.

Sama, paitsi rivitalon pihaan.

Vierailija
42/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyn auton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin sen rumpusetin, mistä olen haaveillut siitä asti, kun niitä alettiin valmistaa. Suomalainen Kumu.

Vierailija
44/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen noita hammaslääkärivastauksia. Miksi ette mene nyt terveyskeskukseen hammaslääkäriin?

Vierailija
45/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu toi hammaslääkäri olisi hyvä, voisin myös fixata yksityisellä kuntoon (huomaamaton oionta ja kuoret). Jos jäisi rahaa, ostaisin yhden haluamani laukun, kävisin kampaajalla, hankkisin uudet laadukkaat nahkakengät ja vaatetta, tuossa järjestyksessä.

Vierailija
46/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kissan ja koiran, niiden välineet ja ruuat ja sille jonku hyvän vakuutuksen.

Vierailija
47/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusisin huonekaluja (sohvan, muutaman lampun, laadukkaat patjat) ja lahjoittaisin vanhat eteenpäin. Tai pistäisin rahalla takapihan uuteen uskoon.

Vierailija
48/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tää köyhä jonka mielestä muutama tonni on paljon rahaa.. 🙄

Tarkoitatko, että jos jollekin 5 tonnia on pelkkiä taskuhilusia, niin hän ei voisi vastata tähän kysymykseen? Kai sellainenkin ihminen joskus ostaa jotain, mikä maksaa vähemmän kuin miljoonan. Hän voisi esim. ostaa viiden tonnin jäätelöannoksen. 

Vierailija
49/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen noita hammaslääkärivastauksia. Miksi ette mene nyt terveyskeskukseen hammaslääkäriin?

Minäkin mietin hammaslääkäriä. Hampaat ovat muuten kunnossa, mutta lähinnä kosmeettisia asioita mietin. 

Vierailija
50/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tää köyhä jonka mielestä muutama tonni on paljon rahaa.. 🙄

Kermap.rse voi lähteä tästä ketjusta. Et saa kenenkään mieltä pahoitettua. Mielen köyhyys on paljon suurempi ongelma eikä täällä pysty sinua kukaan auttamaan

Vierailija
51/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto ja ajokortti mulle ja pojalle.

Vierailija
52/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla ehdoilla en ottaisi sitä.

Vierailija
53/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen tauluun menisi pari tonnia ja lopuilla voisi laittaa asuntoa. 

Vierailija
54/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sekin maksaa paljon rahaa,jos on hampaat pskana. Mulla esim.70e./kerta.

Vierailija
55/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin, että jos haluaisin oikeasti laadukkaan vaatevaraston, viisi tonnia kuluisi helposti. Kaikki alkaa olla vähän nuhjuisia, eikä viimeisen vuoden aikana ole tullut ostettua "edustusvaatteita".  Normaalioloissa asiakkaat ja yhteistyökumppanit näkevät minusta muutakin kuin pään ja hartiat. Kaipaisin uutta, tyylikästä talvitakkia, nilkkureita, neuleita, mekkoja, alusvaatteita jne. 

Toisaalta, kävisin myös mielellään säännöllisesti hierojalla, jalkahoidossa ja kasvohoidossa. Siivooja olisi ihana tilata edes toisinaan. 

Vierailija
56/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anime-krääsää

Vierailija
57/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuet pois kirjoitti:

onko palstalaiset todella noin avuttomia??!! jokaisella pitää olla 50000e vara rahastoa. pitäskö noita syö enemmän kuin tienaa ELÄTTÄÄ.. KORONAN  tonnalla ratsastaa jo työ haluttomatkin. huuto pelle ämmineen markkuineen näytti mallia kun joka pelle saa 100000e kun valittaa

Sinun lukutaitosi on avutonta.

Aloitus; "Mitä ostaisit, jos saisit viis tonnia ja lupa olisi kuluttaa se pelkästään omiin juttuihisi? Säästää tai sijoittaa ei saa." Ei siis liity millään tavalla kenenkään vararahastoon.

Jos sinä saisit viisi tonnia, suosittelen kirjojen ostamista, että oppisit lukemaan. Se tosin on myös sijoitus, mikä kartuttaa henkistä pääomaa, mutta se hyväksyttäneen määritelmään "... omiin juttuihisi". Ja se asia pitäisi sinulla olla ykkösprioriteetissa.

Vierailija
58/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppäriremontin ja uudet tapetit kolmiooni. Raha riittäisi (kylpyhuonerempasta taloyhtiö maksaa vesiertykseen asti, laatat siis itse, entiset kalusteet erittäin hyvät) lopuilla keittiöön uudet kaappien ovet.

Vierailija
59/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäleikkauksen. Saan maksettua asuntolainan kokonaan pois syksyyn mennessä (noin 3,5 v etuajassa), sen jälkeen alan säästämään tätä nenäleikkausta varten.

Vierailija
60/112 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpolkupyörä tai silmäluomien kohotusleikkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän