Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten miehenne iski/hurmasi sinut mukaansa.

Vierailija
02.02.2021 |

Olisi kiva kuulla.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin se soitti kitaraa ja sit iski munan suuhun.

Tää on niin huono ja törkeä että nauratti vaikka koitin pitää pokkaa. :D

Vierailija
22/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelattiin samaa joukolla pelattavaa tietokonepeliä ja hän oli selvästi älykäs ja tiimipelaaja, ei puhunut jatkuvasti mutta silloin kun puhui niin jutuissa oli järkeä. Voisi sanoa että kirjaimellisesti hain hänet kotoa, eli siis kannustin mukaan peliporukan miittiin. Myöhemmin mentiin ihan treffeille. Siitä se sitten lähti ja on aivan maailman paras mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kerrat on menny niin, että mä olen suunnilleen puoliväkisin raahannut kaikki miehet kotiini. Mua ei tulla iskemään eikä hurmaamaan koskaan missään milloinkaan.

Vierailija
24/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli tykännyt profiilistani deittipalvelussa, joten otin häneen yhteyttä. Hänen kuvansa oli hyvä ja hän näytti siinä siistiltä. Hänen profiilissaan oli harrastuksia, jotka kiinnostivat minuakin.

Hän viestitteli minulle fiksusti ja hauskasti, ja oli lukenut profiilini ja kommentoi sitä. Hän ehdotti treffejä melko nopeasti, kivaan kahvilaan arkena alkuillasta (ei esim baariin tai kotiinsa).

Hän ei ollut myöhässä, vaan vähän etuajassa kahvilan ulkopuolella odottamassa minua, että menisimme sisään yhdessä. Hän oli juuri sen näköinen kuin kuvassakin (ei ollut vanha kuva eikä valehdeltu iästä tms).

Hän avasi minulle oven, auttoi takin päältä, sanoi tiskillä että haluaa tarjota minulle sen kupin kahvia ja leivoksen.

Hän oli silitetyssä kauluspaidassa, kammattu ja siisti, vähän hermostunut ja kohtelias. Me juttelimme mukavia pitkään.

Jo näistä tiesin, että haluan tavata häntä uudelleen, eikä kiinnosta nyt muiden kanssa viesteillä. Ja tämä oli tietysti vain alkua, kaikki muukin mikä seurasi, oli todella hyvää, ja hän oli edelleen yhtä luotettava ja huolehtiva, nyt yhdessä jo lähemmäs kymmentä vuotta .

Vierailija
25/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla avokonttorissa oli mukavaa seuraa. EI häirinnyt liikaa, mutta ajoittain keskuseli kiinnostavista asioista älykkäästi ja hauskastikin. Yli vuoden oltiiin ihan vaan työkavereita, kunnes pikkujouluista alkoholin vapauttamina päädyttiin yötä viettämään yhdessä ja siitä alkoi tiivis seurustelu.

Käytittekö kondomia? 

Kävittekö ennen seksiä keskustelun, että se ei sitten ole 100 % suoja? 

Ette malttaneet odottaa, että kumpikin käy sp-tautitesteissä ennen suhdetta/seksiä? 

Jos olisin mies, niin en kyllä tuollaista naista huolisi joka noin heppoisasti sänkyyn menee. Enkä näin naisena huolisi sellaista miestä.

Se on sinun toimintatapasi. Itse menin ensitreffeillä sänkyyn ja seksi oli huikeaa. Tarkoitus oli että se olisi ollut vain yhdenyönjuttu, mutta naimisiin siitä päädyttiin. Kondomia toki käytettiin.

Eri

Vierailija
26/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä iskin hänet ;) ja sain mukaani. Kevyttä flirttiä, hyvän maun mukaista huumoria vaikka toisinaan aika roisiakin, lopulta suora kysymys lähdetkö kahville. Läksi.

Vierailija
27/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki niin äLyttömästi töitä matkan takaa saadakseen minut nalkkiin ja pauloihinsa niin oli se uskottava. Kiinni jäin.

Vierailija
28/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuin nettitreffeille ja tapasin komean, mutta hyvin ujon miehen, joka ei pyrkinyt ehdottelemaan irstaita eikä lähentelemään. Vein sen kuitenkin kotiini ja siellä se on edelleen. 

Tällaisen minäkin hain itselleni.

Vierailija
29/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuorempi esimieheni oli mun hyvä ystäväni, olimme kuluneen vuoden jakaneet paljon asioita elämästämme toisillemme. Hän tiesi että olin juuri lopettanut typerän fwb suhteen ja olin lähdössä kaverin kanssa Pariisiin lomalle. Kun tulin lomalta kiukuttelin jotain turhautumistani hänelle. Olimme kahden toimistolla ja hän kävi lounasaikaan hakemassa mulle skumppaa ja mansikoita lohdutukseksi. Sanoi että  mut pitäisi viedä Linnanmäelle ja pyörittää kunnolla että tulen paremmalle tuulelle. 

No parin viikon kuluttua piti lähteä Lintsille mutta jäätiinkin hänen luokseen. Tuosta tulee nyt alkukesällä 25v ja olemme olleet erossa vain työmatkojen ja parin lomaviikon verran koko aikana:)

Vierailija
30/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavoilla, kiinnostavilla jutuilla ja karismallaan hurmasi. Mies tuntui yhtä aikaa mystiseltä ja hyvin tutulta. Ja siltä se oikeastaan tuntuu edelleen 10 vuotta myöhemminkin... En voi käsittää, miten hän voi olla niin kiehtova! Ollaan asuttu yhdessä jo vuosia, mutta edelleen se onnistuu yllättämään. Oh.

Tähän voisi myös vastata: Mies hurmasi olemalla oma itsensä.

Vierailija
31/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö kai miellytti puolin ja toisin kun tykättiin toistemme tinderprofiileissa. Jutellessa oli rento ja osasi heittää hyvää läppää. Arvomaailma oli aika samanlainen. Oli myös kiinnostunut minusta ja halusi tietää kaikenlaista.

Ekat treffit irl eivät olleet niin suksee, koska hänestä oli todella vaikea saada mitään irti, ilmeisesti jännitti liikaa (kaikki se rento vaikutelma hävisi), mutta aattelin käydä vielä seuraavilla, jossa rentous saavutettiin parin oluen kanssa ja nyt on monta vuotta tässä sitten yhdessä oltukin.

Vierailija
32/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla avokonttorissa oli mukavaa seuraa. EI häirinnyt liikaa, mutta ajoittain keskuseli kiinnostavista asioista älykkäästi ja hauskastikin. Yli vuoden oltiiin ihan vaan työkavereita, kunnes pikkujouluista alkoholin vapauttamina päädyttiin yötä viettämään yhdessä ja siitä alkoi tiivis seurustelu.

Käytittekö kondomia? 

Ette malttaneet odottaa, että kumpikin käy sp-tautitesteissä ennen suhdetta/seksiä? 

Jos olisin mies, niin en kyllä tuollaista naista huolisi joka noin heppoisasti sänkyyn menee. Enkä näin naisena huolisi sellaista miestä.

Itselläni taas ei ole mitään estoja nopeaa sänkyyn menoa kohtaan . En yleensäkään ota seksiä noin vakavasti, se on vaan kivaa ja sitä voi harrastaa kun tekee mieli. Tosin en ollut 8 vuoteen harrastanut ennen kuin sitten tämän työkaverin kanssa, kun en vaan käy missään baareissa, deiteillä tms mistä sitä seuraa löytyisi. Joskus opiskelijana tuli bileissä kyllä pyörittyä ja yhden illan seuraakin hankittua.

Kondomia käytettiin kyllä, koska minulla ei vuosikaudet selibaatissa olleena ollut hormoniehkäisyä. Ei käyty keskustelua ettei ole 100% suoja, aikuiset ihmiset ymmärtää sen ilmankin. Taudit on useimmat hoidettavissa ja raskauskaan ei olisi ollut mulle mitenkään katastrofi joten mitäpä sitä pelkäämään.

Vierailija
33/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosi kämppiksen paikkaa. Tässä sitä ollaan, kämppä vaihtunut jo moneen kertaan, mut mies ei.

Vierailija
34/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nuorempi esimieheni oli mun hyvä ystäväni, olimme kuluneen vuoden jakaneet paljon asioita elämästämme toisillemme. Hän tiesi että olin juuri lopettanut typerän fwb suhteen ja olin lähdössä kaverin kanssa Pariisiin lomalle. Kun tulin lomalta kiukuttelin jotain turhautumistani hänelle. Olimme kahden toimistolla ja hän kävi lounasaikaan hakemassa mulle skumppaa ja mansikoita lohdutukseksi. Sanoi että  mut pitäisi viedä Linnanmäelle ja pyörittää kunnolla että tulen paremmalle tuulelle. 

No parin viikon kuluttua piti lähteä Lintsille mutta jäätiinkin hänen luokseen. Tuosta tulee nyt alkukesällä 25v ja olemme olleet erossa vain työmatkojen ja parin lomaviikon verran koko aikana:)

From Chad to Brad. 

Vierailija
35/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin ensisilmäyksellä mieheni ihaniin silmiin. Niissä oli ja on edelleen sitä jotain, ne ovat niin suuret, kauniit ja hyvällä tavalla väsyneet. Mies tuli tanssittamaan minua ihan yllättäen ja sai minut nauramaan tanssillaan. Mies veti minut sivumpaan juttelemaan, ja oli kohtelias ja mukava, mutta määrätietoinen. Lisäksi oli mukava ystävälleni ja huomioi hänetkin ja esitteli kavereilleen; fiksu liike, koska olimme kaksin liikenteessä, enkä olisi jättänyt kaveriani yksin loppuillaksi. Vähän myöhemmin hän suuteli minua tanssilattialla ja se oli sitten sillä selvä. Tuosta on kohta seitsemän vuotta!

Vierailija
36/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavoilla, kiinnostavilla jutuilla ja karismallaan hurmasi. Mies tuntui yhtä aikaa mystiseltä ja hyvin tutulta. Ja siltä se oikeastaan tuntuu edelleen 10 vuotta myöhemminkin... En voi käsittää, miten hän voi olla niin kiehtova! Ollaan asuttu yhdessä jo vuosia, mutta edelleen se onnistuu yllättämään. Oh.

Tähän voisi myös vastata: Mies hurmasi olemalla oma itsensä.

Mulla on kans toi et toinen tuntuu samalla mystiseltä että tutulta ja toi ettei pysty ymmärtää miten toinen voi olla niin kiehtova!.

Sekä ehdottomasti toi et mies hurmasi olemalla oma itsensä.

Vierailija
37/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas ulkonäkö, farmarihousut ja tennarit.

Vierailija
38/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytittekö kondomia? 

Voisin kyllä väittää, että monikin mies on "helpon" naisen puolisokseen huolinut, ja sama toisin päin myös. Ja hyvä tavaton sentään, se että on "helppo" yhdelle, ei tarkoita sitä, että olisi helppo muillekin.

Vierailija
39/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen ja tunsin etten ole haluttu. Sitten mies tuli kerran baarissa vonkaamaan jatkoille ja ensin kieltäydyin. Mies tokaisi että olisit nyt kiitollinen, kun joku tuollaistakin tarjoutuu nussimaan. Ajattelin, että tottahan se. Siitä se sitten lähti.

Vierailija
40/56 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sellainen pilke silmäkulmassa koko ajan, että sai hormonit hyrräämään ja sukat pyörimään jaloissa aivan sietämättömästi. Suhde alkoi sillä, että pantiin vaan, ekat treffit jolloin tehtiin jotain muuta kuin pantiin oli jossakin puolen vuoden yhdessäolon kohdalla. Siitä sitten hiljalleen muuttui ns. normaaliksi parisuhteeksi, jossa oltu kohta 17 vuotta. Seksiä yhä vähintään kerran päivässä, eikä mitään pikapanoja (joskus toki niitäkin). Hänen kanssaan on helppoa ja mukavaa olla. Saan olla oma itseni ja tunnen olevani haluttu ja arvostettu. Meidän tapauksessa ainakin kannatti antaa alapään hoitaa ajattelu. Jos aivoilla ja järjellä olisin valinnut puolisoni, ei oltaisi päädytty yhteen lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi