Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sarjaa astiastosi on ja oletko astioihin tyytyväinen?

Vierailija
02.02.2021 |

Oletko ollut tyytyväinen astioiden muotoiluun ja kestävyyteen?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo mitään sarjoja.

Vierailija
2/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy astiastoina kokoa, teemaa, kastehelmeä ja myrnaa. Toki olen tyytyväinen, kun olen itse hankkinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahviastiastona ollut Teema jo vuosia, mikä on osoittautunut hyväksi. Mulla on eri värisiä kuppeja ja lautasia mitä voi yhdistellä kattauksissa.

Vierailija
4/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa ja Arcticaa. Voiko tylsempiä astioita olla? No parin vuoden sisällä ne voi laittaa pojan muuttokuormaan mukaan ja ostaa jotain mielenkiintoisempaa tilalle.

Vierailija
5/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean Dinera, Oikein hyvä on. Kestävyys on loistavaa siihen nähden millainen rähmäkäpälä olen.

Vierailija
6/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttöastioina Teemaa, Taikaa ja Kokoa. Kahviastiasto Arabian Lumi. Sitten koko joukko sekalaisia muita arabialaisia alkaen jostain 30-luvulta, niillä täydennellään sitten. Olen tyytyväinen.

Aterimet haaveilen jossain vaiheessa päivittäväni Scandiaan. Nyt on perustylsät Savoniat.

Vierailija
7/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paratiisi. Ollut jo yli 20 v ja edelleen toimii mainiosti arjessa ja juhlassa, ja tuottaa visuaalista mielihyvää.

Vierailija
8/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean halvin perussetti, ajanut asiansa mainiosti vuosikaudet.

Vierailija
9/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla retromeininki ja ikivanhaa Kareliaa kirpputoreilta kerättynä pitkältä ajalta. Kummallista, kun mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän haluan modernimpaa. Heti kun jossain näen jonkun "ostetaan" -ilmoituksen, myyn pois. Jospa tästäkin vielä joku hippiyhteisö kiinnostuis, tai vaikka nuoripari.

Vierailija
10/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sarjaa kun on vähän sieltä täältä peritty ja kirppikseltä löydetty, mikään ei oikein sovi keskenään yhteen mutta tyytyväinen olen. 

Vierailija
11/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teema toimii oikein hyvin.

Vierailija
12/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Ikeasta syvät kulhomaiset lautaset, mutta en muista enää nimeä. Osoittautuivat siinä mielessä huonoksi hankinnaksi, että niitä kulhoja et pysty latomaan tiskikoneessa lautasille tarkoitettuun paikkaan, vaan ne ovat sen malliset, että kaatuvat. Hankalaa kun ei niitä pysty pesemään koneessa.

Vierailija
13/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Teemaa, kahvikupit ja matalat lautaset hyviä. Syvät, sekä isot että pienet ovat viheliäisiä pesukoneessa ja kuivauskaapissa.

Vierailija
14/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaa markettitusina ja ostettu joskus 20 vuotta sitten. Pitäisi ilmeisesti vähän panostaa :D

Ihmeen kestäviä olleet.

Vierailija
15/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkiastioina Teemaa muumilla täydennettynä ja juhla-astioina VB Montana ja Arabian Koko. Lasit on Ikeaa. 

Olen oikein tyytyväinen nykyisiin astioihin. Arkiastioiden ja juhla-astioiden värit on valittu niin että ne sopivat tarvittaessa toisiinsa (paitsi nyt tietenkin muumit). 

Vierailija
16/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean Skyn. Erittäin tyytyväinen! Oikeaa kestävää naarmuuntumatonta posliinia eikä kivitavaraa. Kaunis

Arkiastioina V&B Tipo Blue, tyytymätön. Naarmuuntunut ja kulunut

Vierailija
17/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan kyllästyä juomalaseihin, vaaleansiniseen Kartioon. Ovat kestäneet käytössä jo yli 15 vuotta, mitä nyt pari isompaa olen onnistunut hajottamaan ja nykyiset isot Kartiot ovatkin erilaisia.

Arkiastioina valkoinen Teema on toiminut hyvin ja rikkoutuneiden tilalle saa aina uusia. Teeman ja Kartion lisäksi kaapista löytyy Egoa, Taikaa, Huvilaa, Kastehelmeä ja Neroa.

Vierailija
18/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla Teemaa, kahvikupit ja matalat lautaset hyviä. Syvät, sekä isot että pienet ovat viheliäisiä pesukoneessa ja kuivauskaapissa.

Millä tavalla viheliäisiä?

Vierailija
19/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoista Teemaa ja kirkasta Kastehelmeä.

Vierailija
20/46 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomalaseina on kirkas Kartio, olleet jo 20 vuotta. Jostain syystä heti alusta alkaen lasien reunat ikään kuin murenivat kun niistä lähti pienen pieniä lasin paloja. Osa laseista siis rikkinäisiä, osa täysin ehjiä. Saattaa olla, että kyseessä oli jokin sekundaerä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan